[1.9TDI 1Z] Niepłynne przyspieszanie przy gwałtownym dodaniu
- wujek_zdzichu
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
- Lokalizacja: Wałbrzych
[1.9TDI 1Z] Niepłynne przyspieszanie przy gwałtownym dodaniu
Witam
Od pewniego czasu w moim tdi wystepuje problem przy gwaltownym przyspieszaniu Mam silnik 1.9 tdi w automacie i ostatni gdy miałem podobny problem+ szarpoanie na wolnych obrotach dałem nastawnik do regeneracji po czym problem znikł. Ale teraz zaczeło sie znowu i nie wiem czy uszkodzeniu uległo znowu nastawnik bo nie mineło nawet 6 miesiecy od naprawy. Czy ktoś miał taki problem i czy to na pewno nastawnik?
Za pomoc z góry dziękuje.
Od pewniego czasu w moim tdi wystepuje problem przy gwaltownym przyspieszaniu Mam silnik 1.9 tdi w automacie i ostatni gdy miałem podobny problem+ szarpoanie na wolnych obrotach dałem nastawnik do regeneracji po czym problem znikł. Ale teraz zaczeło sie znowu i nie wiem czy uszkodzeniu uległo znowu nastawnik bo nie mineło nawet 6 miesiecy od naprawy. Czy ktoś miał taki problem i czy to na pewno nastawnik?
Za pomoc z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 21:04 przez wujek_zdzichu, łącznie zmieniany 1 raz.
- wujek_zdzichu
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
- Lokalizacja: Wałbrzych
Chodzi mi o nastawnik POTENCJOMETRYCZNY. http://allegro.pl/item521546496_pompa_w ... 5_998.html coś takiego.
- wujek_zdzichu
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
- Lokalizacja: Wałbrzych
- wujek_zdzichu
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
- Lokalizacja: Wałbrzych
Nie widziałem tego. Oddałem auto i odebrałem już sprawne. Ale na allego są zaklady, które mają w ofercie regeneracje nastawników.
[ Dodano: 2009-01-08, 19:20 ]
Nie wiem czym to sie różni ale mój nastawnik nie jest identyczny do tego co podalem na allegro. Przewód paliwa jest przykrecony za kopółka a nie z boku jak na tych z allegro.
[ Dodano: 2009-01-08, 19:20 ]
Nie wiem czym to sie różni ale mój nastawnik nie jest identyczny do tego co podalem na allegro. Przewód paliwa jest przykrecony za kopółka a nie z boku jak na tych z allegro.
- wujek_zdzichu
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
- Lokalizacja: Wałbrzych
- wujek_zdzichu
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
- Lokalizacja: Wałbrzych
Byłem w warsztacie gdzie mechnik sprawdził komputer i z tego co mi powiedzał serwisant to na zaworze n75 był błąd. Skasowął go. Ale teraz samochód przy ropedzaniu przy wysokich obrotach 4-5000 momentalnie schodzą do 1000 i znowu zaczyna od nowa. Tak jakby wyłączał pompe w tym momecie. Jestem umówiony na nastepna wizyte. Ale z tego co mi wstepnie powiedziano komputer jest do wymiany. Ale samochód jechał wzglednie normalnie a teraz jest padaka. Czy to możliwe ze po takim zabiegu uszkodził sie komputer?? Bo nie wiem czy jechac do innego warsztatu czy wymienic sterownik:
- wujek_zdzichu
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
- Lokalizacja: Wałbrzych