Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Niepłynne przyspieszanie przy gwałtownym dodaniu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wujek_zdzichu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
Lokalizacja: Wałbrzych

[1.9TDI 1Z] Niepłynne przyspieszanie przy gwałtownym dodaniu

Post autor: wujek_zdzichu » 08 sty 2009, 17:11

Witam
Od pewniego czasu w moim tdi wystepuje problem przy gwaltownym przyspieszaniu :-( Mam silnik 1.9 tdi w automacie i ostatni gdy miałem podobny problem+ szarpoanie na wolnych obrotach dałem nastawnik do regeneracji po czym problem znikł. Ale teraz zaczeło sie znowu i nie wiem czy uszkodzeniu uległo znowu nastawnik bo nie mineło nawet 6 miesiecy od naprawy. Czy ktoś miał taki problem i czy to na pewno nastawnik?
Za pomoc z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 21:04 przez wujek_zdzichu, łącznie zmieniany 1 raz.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 08 sty 2009, 18:03

wujek_zdzichu pisze:Od pewniego czasu w moim tdi wystepuje problem przy gwaltownym przyspieszaniu
tzn :?: nastawnik indukcyjy skoro piszesz ze byl regenerowany :?:

Awatar użytkownika
wujek_zdzichu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: wujek_zdzichu » 08 sty 2009, 18:56

Chodzi mi o nastawnik POTENCJOMETRYCZNY. http://allegro.pl/item521546496_pompa_w ... 5_998.html coś takiego.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 08 sty 2009, 18:57

to powiedz kto ci czyscil taki nastawnik :?: :lol:

Awatar użytkownika
wujek_zdzichu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: wujek_zdzichu » 08 sty 2009, 19:06

W Warsztasie w Jeziorzanach kolo Legnicy.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 08 sty 2009, 19:11

widziales jak go rozbieraja :?: bo jak narazje nie slyszalem zeby ktos regenerowal nast potencjometrycznych

Awatar użytkownika
wujek_zdzichu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: wujek_zdzichu » 08 sty 2009, 19:15

Nie widziałem tego. Oddałem auto i odebrałem już sprawne. Ale na allego są zaklady, które mają w ofercie regeneracje nastawników.

[ Dodano: 2009-01-08, 19:20 ]
Nie wiem czym to sie różni ale mój nastawnik nie jest identyczny do tego co podalem na allegro. Przewód paliwa jest przykrecony za kopółka a nie z boku jak na tych z allegro.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 08 sty 2009, 19:24

jak nadmiar jest przykrecany od gory to jest nastawnik potencjometryczny jak z boku nastawnika to jest indukcyjny, podepnij pod kompa zrob logi, jak powoli dodajesz gazu to nie szarpie :?: w jakim przedziale obrotów jest nieplynne przespieszanie :?:

Awatar użytkownika
wujek_zdzichu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: wujek_zdzichu » 08 sty 2009, 19:28

Jak dodaje spokojnie gazu nie szarpie. Szarpanie zaczyna sie na wysokich obrotach przy predkości ok. 70km/h, gdy gaz jest na max czyć falowanie obrotów.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 08 sty 2009, 19:52

to moze masz problem z przeladowywaniem konkretenie z zaworem n75, podpinales autko pod kompa :?: sprawdzales czy zadnych bledów nie ma :?: na biegu jalowym nie faluja obroty :?:

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 08 sty 2009, 21:36

jedz do dobrego warsztatu gdzie zrobią ci logi bo jak bedziemy po kolei szukac to połowe silnika wymienisz a dalej bedzie szarpał.

Awatar użytkownika
wujek_zdzichu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: wujek_zdzichu » 16 sty 2009, 17:28

Byłem w warsztacie gdzie mechnik sprawdził komputer i z tego co mi powiedzał serwisant to na zaworze n75 był błąd. Skasowął go. Ale teraz samochód przy ropedzaniu przy wysokich obrotach 4-5000 momentalnie schodzą do 1000 :-( i znowu zaczyna od nowa. Tak jakby wyłączał pompe w tym momecie. Jestem umówiony na nastepna wizyte. Ale z tego co mi wstepnie powiedziano komputer jest do wymiany. Ale samochód jechał wzglednie normalnie a teraz jest padaka. Czy to możliwe ze po takim zabiegu uszkodził sie komputer?? Bo nie wiem czy jechac do innego warsztatu czy wymienic sterownik: :-/

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 16 sty 2009, 18:06

Zdecydowanie zmien mechanika i diagnoste.

Awatar użytkownika
wujek_zdzichu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2009, 16:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: wujek_zdzichu » 16 sty 2009, 18:31

A może ktoś mi polecić dobrego diagnoste do takiego silnika w okolicach Wałbrzycha lub Legnicy

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 17 sty 2009, 13:17

Solskier w Kłodzku masz nie daleko :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl