Nie dolotowy tylko raczej kolektor wydechowy typu "baran"7A ma charakterystyczny kolektor dolotowy (wielki baran)
[2.3 20V 7A Lpg] Czujnik temperatury ECU
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
- Lokalizacja: wielun
Kolektory ssące są takie same w 170 i 167 hp.
Różnica był w wydechowym.
Pierwsze 7A (170hp) miały kolektor wydechowy rurowy (równoodległościowy) tzw. baran.
Ostatnie 7A (167) miały już kolektor wydechowy wykonany z odlewu żeliwa.
Co do czujnika z tyłu głowicy (między silnikiem a ścianką grodziową) to jest on tam na 100%. Też kiedyś nie mogłem go znaleźć. Jest to czujnik 2pinowy i przypięta jest tam biała wtyczka.
Zanim zrobisz cokolwiek to sprawdź błędy. Co do rocznika pojazdu to nie sugeruj się wpisem w dowód rejestracyjny tylko nr VIN. W ETCE wszystko możesz sprawdzić. A jak nie masz etki to podaj nr VIN, ktoś na pewno Ci pomoże.
Ps. Jak nie możesz zdiagnozować położenia czujnika to nie bierz się za zmianę silnika. Co za pomysł :shock: . Z resztą, na bank nie kupisz silnika w pięknym stanie więc lepiej zadbaj o ten co masz.
Zdrówka.
Różnica był w wydechowym.
Pierwsze 7A (170hp) miały kolektor wydechowy rurowy (równoodległościowy) tzw. baran.
Ostatnie 7A (167) miały już kolektor wydechowy wykonany z odlewu żeliwa.
Co do czujnika z tyłu głowicy (między silnikiem a ścianką grodziową) to jest on tam na 100%. Też kiedyś nie mogłem go znaleźć. Jest to czujnik 2pinowy i przypięta jest tam biała wtyczka.
Zanim zrobisz cokolwiek to sprawdź błędy. Co do rocznika pojazdu to nie sugeruj się wpisem w dowód rejestracyjny tylko nr VIN. W ETCE wszystko możesz sprawdzić. A jak nie masz etki to podaj nr VIN, ktoś na pewno Ci pomoże.
Ps. Jak nie możesz zdiagnozować położenia czujnika to nie bierz się za zmianę silnika. Co za pomysł :shock: . Z resztą, na bank nie kupisz silnika w pięknym stanie więc lepiej zadbaj o ten co masz.
Zdrówka.
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: