Witam mam straszny problem gdy kupilem autko samochodzik byl zapalny na krótko tak samo swiece żarowe poprzedni wlasciciel twierdzil ze to wina kostki stacyjki dzis wlasnie ja zakupilem i co sie okazało zmienilem i problemn adal wystepuje :-x liczylem ze juz bede mogł zapalać zamochód z kluczyka a tu lipa siedze od poludnia i mysle co tu jest nie tak załaczam zdjecia mam nadzieje ze cos zaradzicie
[ Dodano: 2009-01-11, 09:25 ]
to dalsza czesc zdjec
[ Dodano: 2009-01-11, 09:27 ]
i nie wiem czemu zdjecia wygladaja szare ale jak sie na nie kliknie otwiera w okienku takie jak byc powinny :->
[80 B3 1.9D 1Y] Elektryka świec, "podpięcia na krótko&q
[80 B3 1.9D 1Y] Elektryka świec, "podpięcia na krótko&q
Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, 18:45 przez Bidon, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja u siebie mam tak, że też nie mam palenia z kluczyka tylko mam osobny włącznik (tez myślałem że to kostka, ale jej wymiana nic nie dała)- prawde mówiąc przyzwycziałem się do tego że mam rozrusznik na przycisk. U Ciebie jest nieźlena motane, ale da się to poprawić chodź w ten sposób żeby wymienić kable na całe, a nie takie stukowane.
Na początek kupił bym z 5metów kabla i zrobił rozrusznik jednym całym kablem i na przycisk. Robisz to w ten sposób, że do klemy "+" podłącasz koniec kabla i wchodzisz tym kablem do kabiny, w kabinie montujesz taki przycisk, jak masz na zdjęciu do włączania świec żarowych- kup nowy przycisk :!: kabel rozcinasz i na jeden styk przycisku montujesz koniec kabla, a drugim reszte kabla i biegniesz tym kablem do rozrusznika i podłączasz go w miejsce tego na rozrusznik. (ja mam tak zrobione i jest ok), bo tak jak jest teraz to może się pożar zrobić, jest jednak minus takiego sposobu (można włączyć rozrusznik nawet bez kluczyka w stacyjce, ale nie da się go odpalić, bo stacyjka odcina paliwo w pompie poprzez elektrozawór.
A co do świec żarowych, to też mam zrobione manualne właczanie i mam nie oryginalny przekaźnik. A u Ciebie najlepiej będzie kupić przekaźnik nowego typu (cena chyba koło 40zł w sklepie i zrobic nową intsalacje) Poczytak tu: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=12755&start=15#141474
Co do skrzynki bezpieczników to wydaje mi się że masz namieszane z przekaźnikami i na Twoim miejscu sprawdziłbym czy wartości bezpieczników odpowiadają tym wypisanym na dekielku od skrzynki bezpieczników
U mnie przekaźnk 229 jest o jedno miejsce w lewo i odpowiada za przerywaną prace wycieraczek.
Na początek kupił bym z 5metów kabla i zrobił rozrusznik jednym całym kablem i na przycisk. Robisz to w ten sposób, że do klemy "+" podłącasz koniec kabla i wchodzisz tym kablem do kabiny, w kabinie montujesz taki przycisk, jak masz na zdjęciu do włączania świec żarowych- kup nowy przycisk :!: kabel rozcinasz i na jeden styk przycisku montujesz koniec kabla, a drugim reszte kabla i biegniesz tym kablem do rozrusznika i podłączasz go w miejsce tego na rozrusznik. (ja mam tak zrobione i jest ok), bo tak jak jest teraz to może się pożar zrobić, jest jednak minus takiego sposobu (można włączyć rozrusznik nawet bez kluczyka w stacyjce, ale nie da się go odpalić, bo stacyjka odcina paliwo w pompie poprzez elektrozawór.
A co do świec żarowych, to też mam zrobione manualne właczanie i mam nie oryginalny przekaźnik. A u Ciebie najlepiej będzie kupić przekaźnik nowego typu (cena chyba koło 40zł w sklepie i zrobic nową intsalacje) Poczytak tu: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=12755&start=15#141474
Co do skrzynki bezpieczników to wydaje mi się że masz namieszane z przekaźnikami i na Twoim miejscu sprawdziłbym czy wartości bezpieczników odpowiadają tym wypisanym na dekielku od skrzynki bezpieczników
U mnie przekaźnk 229 jest o jedno miejsce w lewo i odpowiada za przerywaną prace wycieraczek.
wartos bezpiecznikow odpowiada tylko cos jest nie tak z przekaznikami palenie z kluczyka zrobilem ze styku 50 zkostki stacyjki poprowadzilem na rozrusznik w to samo miejsce gdzie szd ten zółto zielony kabel doszlem do tego dzieki ksiazka obsługa i naprawa ale z swiecami czuje ze bedzie problem z elektryka mam troche pojecia gdyz skonczylem taka szkole i koledzy prosilbym zeby ktos zrobil mi fotki przekaznikow u siebie bo czuje ze cos mi brakuje a samochodzik kupilem po bardzo okazyjnej cenie 2000zł i musze go doprowadzic do stanu
[ Dodano: 2009-01-11, 12:04 ]
z tego co sie orientuj na zdjeciu 5 tam gdzie sa zamontowane kable z wlacznikiem powinien byc bezpiecznik taki ciut wiekszy wiem jak wygladam mam ideentyczny w vento a wszystkim tym steruje przekaznik ktory znajduje sie pod kierownica dobrze rozumie??i jezeli tak to ktory to przekaznik
[ Dodano: 2009-01-11, 12:04 ]
z tego co sie orientuj na zdjeciu 5 tam gdzie sa zamontowane kable z wlacznikiem powinien byc bezpiecznik taki ciut wiekszy wiem jak wygladam mam ideentyczny w vento a wszystkim tym steruje przekaznik ktory znajduje sie pod kierownica dobrze rozumie??i jezeli tak to ktory to przekaznik
U mnie instalacja grzania świec jest też pomieszana, ale kiedys próbowałem ją poprawić i sie orientowałam to:
z głowicy wychodzi kruciec i w nim jest czujnik który mierzy temp płynu i podaje dane do przekaxnika który jest za półką koło nóg kierowcy. Numer bodjarze 46. Jak masz go i jest nie sprawby to strasznie trudno go dostać. A ten przekaźnik 46 połączony jest z tym czymś co Ty masz przedstawione na zdjęciu 5.jpg i z tego czegos idzie gruby kabel do swiec. mam nadzieje, że o to Ci chodzilo .
Mówisz, że zrobiłeś sobie palenie na kluczyk? W jaki sposób? Bo u mnie mam zrobione tak jak napisałem post wyżej, a jak by sie dało to też bym sobie przerobił na kluczyk. Kostke wymieniałem, ale nic to nie dało bo i tak po załączaniu w stacyjce rozrusznika nie mam napiecia w kablu idącym do rozrusznika Jak możesz to opisz to dokładniej. dzieki i pozdrawiam
z głowicy wychodzi kruciec i w nim jest czujnik który mierzy temp płynu i podaje dane do przekaxnika który jest za półką koło nóg kierowcy. Numer bodjarze 46. Jak masz go i jest nie sprawby to strasznie trudno go dostać. A ten przekaźnik 46 połączony jest z tym czymś co Ty masz przedstawione na zdjęciu 5.jpg i z tego czegos idzie gruby kabel do swiec. mam nadzieje, że o to Ci chodzilo .
Mówisz, że zrobiłeś sobie palenie na kluczyk? W jaki sposób? Bo u mnie mam zrobione tak jak napisałem post wyżej, a jak by sie dało to też bym sobie przerobił na kluczyk. Kostke wymieniałem, ale nic to nie dało bo i tak po załączaniu w stacyjce rozrusznika nie mam napiecia w kablu idącym do rozrusznika Jak możesz to opisz to dokładniej. dzieki i pozdrawiam
no wiec tak na zdjeciu 6 widac cześć rozrusznika i wychodzi od niego kabel zołto zielony nie jet to fabryczny poprzedni własciciel go zamienił i ten oto kabel polaczylem z pinem numer 50 w kostce stacyjki w ksiazce obsluga i naprawa dojzalemwlasnie ze z tego wlasnie pinu ma isc na rozrusznik i tutaj cala filozofia. poprostu sproboj polaczyc pin 50 z kostki stacyjki do rozrusznika nie moge dodac zdjecia zbyt wolnego neta mam teraz ale postram ci sie na wieczor wyslac zdjecie z ksiazki w kore miejsce na rozruszniku dokladnie