Można jeszcze spróbować użyć śruby do podpierania przepustnicy w blosie i ją trochę wkręcić, po to ona jest.Danio BB pisze:Gaźniki keihin nie współpracują z bloss'em. Pojawia się potężna "dziura" w gazie na gazie i benzynie w okolicach 3000rpm, czyli w momencie otwarcia II przepustnicy. Pierwsza przepustnica gaźnika otwiera bloss'a dopiero przy prawie pełnym otwarciu, wtedy następuje uniesienie przesłony bloss's i gwałtowne otwarcie drugiego stopnia gaźnika.Satar pisze:NO DOBRA. a CO Z BLOS-EM W INST. GAZOWYCH DO GAŻNIKA??? TU NIE STERUJE ANI LAMBDA, ANI ŻADNE INNE ELEKTRONICZNE DZIADOSTWO
Żeby założyć blossa do naszych aut (SF, NE, RU, RNA ) najlepiej było by zamontować gaźnik jednoprzelotowy lub z mechanicznie a nie podciśnieniowo sterowaną przepustnicą drugiego przelotu(czyli np. tak jak napisał KorNoLio).
[Coupe 2.3 NG] Montaż blosa i efekty
Co do spalania , moje audi 90 2.3E potrafi zejsc ponizej 10l/100 km LPG jadac 80-100 km/h
szybszej jazdy czyli ciagle przyspieszanie zwalnianie , jazda w granicach 100-140 ok ~11-12L LPG , dodam ze moje auto wogule nie jezdzi na benzynie , benzyne mam zdemontowana co wykluczylo jakiekolwiek strzaly auto kreci sie do czerwonego i nic sie nie dzieje, ostanio jadac do bydgoszy i spowrotem czyli 100 km , jadac z pedalem w podlodze z predkosciami 160 , w porywie i 170 auto wzielo 14L lpg .
Miasto: i tu sie zaczyna tragedia 18L to minimum wacha sie nawet do 21L.
Przyczyna ? drugi cylinder i 3ci cylinder maja bardzo slabe cisnienie, podobno dlatego tyle spala i dlatego jest slaby (slaby jak na to auto). Zadziwia mnie jednak tak male spalanie w trasie, ma ktos jakis pomysl dlaczego tak jest?
Za pare dni oddaje auto gdzie zrobja mi glowice , zaloza jakies uszczelniacze itp itd , znajomy to zrobi wiec ufam ze bedzie dobrze .
Po zrobieniu silnika wymieniam parownik poniwaz ten chyba juz sie konczy , auto potrafi zgasnac , ostanio zgas i nie chcial odpalić, ale to juz inna bajka o ktorej nie chce dyskutowac.
A wiec moje pytanie ! Czy BLOS pozwoli mi cieszyc sie autem jeszcze bardziej ?
Skoro bede mial i tak o wiele wiecej mocy po zrobieniu silnika a problemow nie bedzie ,
Jest to instalacja I gen. wiec auto przez samą instalacje traci na mocy tak ?.
Wiec pytam , czy oplaca mi sie w to bawic , dodam ze auto w zime odpalane na gazie nie odpalilo dopiero przy -19C przy -13C odpalalo i jezdzilo normalnie <urodziny> .
http://img91.imageshack.us/i/pimg0563.jpg/ <--- Silnik
http://img91.imageshack.us/i/pimg0574.jpg/ <--- brudny , ale nie mam fotek czystego :-|
szybszej jazdy czyli ciagle przyspieszanie zwalnianie , jazda w granicach 100-140 ok ~11-12L LPG , dodam ze moje auto wogule nie jezdzi na benzynie , benzyne mam zdemontowana co wykluczylo jakiekolwiek strzaly auto kreci sie do czerwonego i nic sie nie dzieje, ostanio jadac do bydgoszy i spowrotem czyli 100 km , jadac z pedalem w podlodze z predkosciami 160 , w porywie i 170 auto wzielo 14L lpg .
Miasto: i tu sie zaczyna tragedia 18L to minimum wacha sie nawet do 21L.
Przyczyna ? drugi cylinder i 3ci cylinder maja bardzo slabe cisnienie, podobno dlatego tyle spala i dlatego jest slaby (slaby jak na to auto). Zadziwia mnie jednak tak male spalanie w trasie, ma ktos jakis pomysl dlaczego tak jest?
Za pare dni oddaje auto gdzie zrobja mi glowice , zaloza jakies uszczelniacze itp itd , znajomy to zrobi wiec ufam ze bedzie dobrze .
Po zrobieniu silnika wymieniam parownik poniwaz ten chyba juz sie konczy , auto potrafi zgasnac , ostanio zgas i nie chcial odpalić, ale to juz inna bajka o ktorej nie chce dyskutowac.
A wiec moje pytanie ! Czy BLOS pozwoli mi cieszyc sie autem jeszcze bardziej ?
Skoro bede mial i tak o wiele wiecej mocy po zrobieniu silnika a problemow nie bedzie ,
Jest to instalacja I gen. wiec auto przez samą instalacje traci na mocy tak ?.
Wiec pytam , czy oplaca mi sie w to bawic , dodam ze auto w zime odpalane na gazie nie odpalilo dopiero przy -19C przy -13C odpalalo i jezdzilo normalnie <urodziny> .
http://img91.imageshack.us/i/pimg0563.jpg/ <--- Silnik
http://img91.imageshack.us/i/pimg0574.jpg/ <--- brudny , ale nie mam fotek czystego :-|
Witam!
Panowie proszę o rade.
Posiadam audi 80 2.3 NG. Autko kupiłem 2 lata temu już zagazowane. Rok temu przestał pracować na benzynie. Padł wtrysk mechaniczny. Przez rok jeździłem tylko na gazie, ale co chwile problemy z jałowymi obrotami, gaśnięciem silnik itp. Teraz tak się porobiło że już na tym gazie nawet ledwo zipie. Koszty naprawy wtrysku bardzo duże wiec zastanawiam się nad BLOSem. Co o tym sądzicie czy taki silnik jak nie pracuje na PB to na BLOSie będzie chodził?
Co myślicie aby bezpośrednio do BLOSa podpiąć filtr stożkowy i ominąć przepływkę.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Panowie proszę o rade.
Posiadam audi 80 2.3 NG. Autko kupiłem 2 lata temu już zagazowane. Rok temu przestał pracować na benzynie. Padł wtrysk mechaniczny. Przez rok jeździłem tylko na gazie, ale co chwile problemy z jałowymi obrotami, gaśnięciem silnik itp. Teraz tak się porobiło że już na tym gazie nawet ledwo zipie. Koszty naprawy wtrysku bardzo duże wiec zastanawiam się nad BLOSem. Co o tym sądzicie czy taki silnik jak nie pracuje na PB to na BLOSie będzie chodził?
Co myślicie aby bezpośrednio do BLOSa podpiąć filtr stożkowy i ominąć przepływkę.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Witam wszystkich
Chciałbym założyć u siebie instalke z blosem. W związku z tym mam pare pytań do wszystkich, którzy już sprawdzili jego skuteczność w przypadku K-Jeta.
Po pierwsze:
Czy wywalając krokowiec kompouter Bingo M nie "zwariuje", kiedy nie będzie miał czym sterować?
Po drugie:
Jak to jest z tym przekrojem przewodu miedzianego zasilającego silnik? Dawać fi8, czy fi6 wystarczy? Jeśli potrzeba fi8, to jaki, niedrogi parownik polecacie?
Po trzecie:
Czy blosy sprzedawane na allegro naprawdę są urządzeniami uniwersalnymi i standard będzie pasował do NG, czy przy zakupie mam się pytać o jakiś konkretny (inny typ gwizdka, itp.)?
Po czwarte:
Moja beczwórka miała gaz już wczesniej. Zdemontowałem go i wykreśliłem z dowodu.
Mam wszystkie elementy tamtej instalacji i papiery na nie.
Które elementy można wykożystać przy ponownym montażu innstalacji?
Butla ma homologacje na 6 lat jeszcze. Komputer nie ma chyba bezpośredniego wpływu na bezpieczeństwo instalacji.
Coś sie z tego uratuje, żeby było taniej czy wszystko Waszym zdaniem do śmieci?
Po piąte:
Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów zna w okolicach Łodzi jakiegoś "gazownika" (albo sam nim jest), który podszedłby życiowo do sprawy i pomógł wykonać takiego moda?
Po szóste;
Do czego tak na prawde potrzebny jest lubryfikator? Czy ma sens jego stosowanie w moim przypadku i czy jest możliwość żeby go zamontować (kwestia podciśnienia)?
Pozdrawiam
Chciałbym założyć u siebie instalke z blosem. W związku z tym mam pare pytań do wszystkich, którzy już sprawdzili jego skuteczność w przypadku K-Jeta.
Po pierwsze:
Czy wywalając krokowiec kompouter Bingo M nie "zwariuje", kiedy nie będzie miał czym sterować?
Po drugie:
Jak to jest z tym przekrojem przewodu miedzianego zasilającego silnik? Dawać fi8, czy fi6 wystarczy? Jeśli potrzeba fi8, to jaki, niedrogi parownik polecacie?
Po trzecie:
Czy blosy sprzedawane na allegro naprawdę są urządzeniami uniwersalnymi i standard będzie pasował do NG, czy przy zakupie mam się pytać o jakiś konkretny (inny typ gwizdka, itp.)?
Po czwarte:
Moja beczwórka miała gaz już wczesniej. Zdemontowałem go i wykreśliłem z dowodu.
Mam wszystkie elementy tamtej instalacji i papiery na nie.
Które elementy można wykożystać przy ponownym montażu innstalacji?
Butla ma homologacje na 6 lat jeszcze. Komputer nie ma chyba bezpośredniego wpływu na bezpieczeństwo instalacji.
Coś sie z tego uratuje, żeby było taniej czy wszystko Waszym zdaniem do śmieci?
Po piąte:
Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów zna w okolicach Łodzi jakiegoś "gazownika" (albo sam nim jest), który podszedłby życiowo do sprawy i pomógł wykonać takiego moda?
Po szóste;
Do czego tak na prawde potrzebny jest lubryfikator? Czy ma sens jego stosowanie w moim przypadku i czy jest możliwość żeby go zamontować (kwestia podciśnienia)?
Pozdrawiam
Możesz go zostawić, będziesz miał podgląd w mieszankę za pomocą kompa i będziesz mógł także nim to podregulować.Padre (LDZ) pisze:Czy wywalając krokowiec kompouter Bingo M nie "zwariuje", kiedy nie będzie miał czym sterować?
Do 136KM miedź fi 6mm w zupełności wystarczy.Padre (LDZ) pisze:Jak to jest z tym przekrojem przewodu miedzianego zasilającego silnik? Dawać fi8, czy fi6 wystarczy? Jeśli potrzeba fi8, to jaki, niedrogi parownik polecacie?
Mogą być te, nie pamiętam już ale miałem chyba ze slitem D tym największym, paliwka nigdy za mało.Padre (LDZ) pisze:Czy blosy sprzedawane na allegro naprawdę są urządzeniami uniwersalnymi i standard będzie pasował do NG, czy przy zakupie mam się pytać o jakiś konkretny (inny typ gwizdka, itp.)?
Butlę, wielozawór, wlew, sterownik możesz wykorzystać, nie wiem jaki miałeś do tego reduktor.Padre (LDZ) pisze:Moja beczwórka miała gaz już wczesniej. Zdemontowałem go i wykreśliłem z dowodu.
Mam wszystkie elementy tamtej instalacji i papiery na nie.
Które elementy można wykożystać przy ponownym montażu innstalacji?
Butla ma homologacje na 6 lat jeszcze. Komputer nie ma chyba bezpośredniego wpływu na bezpieczeństwo instalacji.
Coś sie z tego uratuje, żeby było taniej czy wszystko Waszym zdaniem do śmieci?
To sobie odpuść, naciąganie ludzi w butelkę.Padre (LDZ) pisze:Do czego tak na prawde potrzebny jest lubryfikator? Czy ma sens jego stosowanie w moim przypadku i czy jest możliwość żeby go zamontować (kwestia podciśnienia)?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Jeszcze jedno pytanko.
Kornel wykorzystał gumę od escorta xr3, A co z tymi od golfa MK2?
Podejdzie taka na przepływke NG? Trochę łatwiej je dostać.
Poza tym to chciałbym prosić Kolegów Zblosowanych o wrzucenie fotek efektów swojej pracy. Może być z krótkim opisem co od czego itp. Nie wiem jak innym, mnie na pewno by się coś takiego przydało.
Pozdrawiam
P.S.
Wydaje mi się, że ten temat Panowie Moderatorzy mogliby przenieść dzo działu "Silniki Benzynowe i LPG"
Kornel wykorzystał gumę od escorta xr3, A co z tymi od golfa MK2?
Podejdzie taka na przepływke NG? Trochę łatwiej je dostać.
Poza tym to chciałbym prosić Kolegów Zblosowanych o wrzucenie fotek efektów swojej pracy. Może być z krótkim opisem co od czego itp. Nie wiem jak innym, mnie na pewno by się coś takiego przydało.
Pozdrawiam
P.S.
Wydaje mi się, że ten temat Panowie Moderatorzy mogliby przenieść dzo działu "Silniki Benzynowe i LPG"
To ja coś wrzucę
Montaż blosa według Leszka :mrgreen:
Pomyślałem sobie po co utrudniać sobie życie i kombinować z innymi gumami, "czajnikami" i innymi. Jak można by zrobić tak by pasowało w miarę dobrze i wyglądało przyzwoicie. I nie wstydzić się przeróbek po otwarciu maski
Guma na przepływomierzu jest oryginalna od NG (nic nie przerabiana). Jak wiadomo różni się ona średnicą tzn. blos ma 70mm a guma 80mm.
Różnicę tę zlikwidowalem za pomocą kawałka gumowego węża o takich średnicach zewn./wewn. Wszystko trzyma się mocno i nie ma prawa łapać lewego powietrza.
Na fotce jest jeszcze stara guma pomiędzy blosem a przepustnicą. Wytrzymała ona kilka dni i musiałem ją wymienic na mocniejszą bo ta kruszała i była cienka. Obecnie mam kawałek odcięty z gumy na przepływomierz od Audi C3 z silnikiem 2.2 (bardzo podobna guma). Odciety jest ten kawałek od strony przepustnicy.
Od spodu wkręcony jest wąż od krokowca. A ten widoczny na fotce na mosiężnym kolanku to kompensacja. Co ciekawe nie ma różnicy czy jest podłączona czy nie.
Jak znajdę chwilę czasu to zrobię aktualne fotki z nową gumą na przepustnicy. Wszystko bardziej dopracowane, ładniej i czyściej
W razie co pisać
Montaż blosa według Leszka :mrgreen:
Pomyślałem sobie po co utrudniać sobie życie i kombinować z innymi gumami, "czajnikami" i innymi. Jak można by zrobić tak by pasowało w miarę dobrze i wyglądało przyzwoicie. I nie wstydzić się przeróbek po otwarciu maski
Guma na przepływomierzu jest oryginalna od NG (nic nie przerabiana). Jak wiadomo różni się ona średnicą tzn. blos ma 70mm a guma 80mm.
Różnicę tę zlikwidowalem za pomocą kawałka gumowego węża o takich średnicach zewn./wewn. Wszystko trzyma się mocno i nie ma prawa łapać lewego powietrza.
Na fotce jest jeszcze stara guma pomiędzy blosem a przepustnicą. Wytrzymała ona kilka dni i musiałem ją wymienic na mocniejszą bo ta kruszała i była cienka. Obecnie mam kawałek odcięty z gumy na przepływomierz od Audi C3 z silnikiem 2.2 (bardzo podobna guma). Odciety jest ten kawałek od strony przepustnicy.
Od spodu wkręcony jest wąż od krokowca. A ten widoczny na fotce na mosiężnym kolanku to kompensacja. Co ciekawe nie ma różnicy czy jest podłączona czy nie.
Jak znajdę chwilę czasu to zrobię aktualne fotki z nową gumą na przepustnicy. Wszystko bardziej dopracowane, ładniej i czyściej
W razie co pisać
Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 01:13 przez Leszek, łącznie zmieniany 2 razy.