[1,6 ADA] '94 Dławi sie w czasie jazdy.
Dla układu elektrycznego w zasadzie bez różnicy jest w jakim stopniu i w którą stronę jest pochylone auto. Istotne jest to natomiast w przypadku układu paliwowego. Być może pompa ciągnie już ostatkiem sił, ewentualnie tak jak słusznie podejrzewasz może być przytkany filterek w zbiorniku.
Sam możesz natomiast profilaktycznie sprawdzić czy nie cieknie regulator ciśnienia paliwa.
Sam możesz natomiast profilaktycznie sprawdzić czy nie cieknie regulator ciśnienia paliwa.
Powiem tak , ja miałem taki przypadek ze auto nie paliło na 1 lub na 2 cylindry na PB, na pochyleniu przodem w dól tez były problemy z odpaleniem, okazało sie ze zatkany jest filterek w koszu i jeżeli paliwa jest powyżej kosza auto jeździ idealnie ale wystarczy ze będzie ponizej to zaczynaja sie problemy. Sprubój zatankowac tak do 3/4 zbiornika i zobacz u mnie pomogło.
Pozwolę sobie obejrzeć te pompkę - "pańskie oko ..."
Zamieszczam fotki mojego aparatu wtryskowego, jest trochę inny niż te w opisach na Forum. Nie znam jego nazwy i typu. Na aparacie nic nie pisze. A reduktor ciśnienia chyba jest to owo zaznaczone strzałką i też znajduje się od strony przodu auta. Jeżeli to jest ten reduktor to nie widać aby były przecieki
Zamieszczam fotki mojego aparatu wtryskowego, jest trochę inny niż te w opisach na Forum. Nie znam jego nazwy i typu. Na aparacie nic nie pisze. A reduktor ciśnienia chyba jest to owo zaznaczone strzałką i też znajduje się od strony przodu auta. Jeżeli to jest ten reduktor to nie widać aby były przecieki
Póki co, jestem po wizycie w renomowanej autoryzowanej firmie VW i AUDI w Sopocie, w której to wymieniono mi filtr paliwa za jedyne 75 zl wraz z wymianą. Uważam że duzo nie zapłaciłem. I jaki jest rezultat wymiany... :?: ŻADEN :!:
Poradzono mi tylko abym wrócił do nich jeżeli nie przyniesie poprawy ta "zamiana"
Jeszcze nie wiem co zrobie.. ale napewno wiem ze musze odpoczać po tylu emocjach z tym zwiazanych no i rano jest potrzebny samochd w takim stanie jakim jest - dziekuje za doping <ok> wróce tu !
Poradzono mi tylko abym wrócił do nich jeżeli nie przyniesie poprawy ta "zamiana"
Jeszcze nie wiem co zrobie.. ale napewno wiem ze musze odpoczać po tylu emocjach z tym zwiazanych no i rano jest potrzebny samochd w takim stanie jakim jest - dziekuje za doping <ok> wróce tu !
Cena nie była duża, jak na koszty materiału i robocizny. Tak jak przypuszczałem na niewiele się to zdało. Jak będziesz potrzebował pomocy to daj znać. Opiszę w jaki sposób nie zapłacić i się przekonać co się dzieje z pompą.
Jeżeli będziesz miał ochotę zapłacić pracownikom ASO, to tym razem niech to będzie usługa sprawdzenia ciśnienia paliwa przy pochylonym aucie.
Jeżeli będziesz miał ochotę zapłacić pracownikom ASO, to tym razem niech to będzie usługa sprawdzenia ciśnienia paliwa przy pochylonym aucie.
Zatankowanie do pełna nie przyniosło oczekowanego rezultatu - zabrałem sie za przepływomierz, po wymontowaniu okazało się że jest jakis inny niż te, które opisywali koledzy na forum i nie ma tam typowej "ruchomej klapki". Zamontowana jest na korpusie jedynie jakaś sonda lub czujnik. Praktycznie chyba tam nie ma co sie uszkodzić...?) Pozwole sobie dołaczyc fotki tego podzespołu, może ktos zna zasadę działania...?