[B3/B4 2.3 NG]Problem z zapalaniem na ciepłym
[B3/B4 2.3 NG]Problem z zapalaniem na ciepłym
Mam problem z moim audikiem a dokładnie z paleniem go na ciepłym silniku! Do puki silnik nie złapie temperatury pali zawsze za pierwszym razem, ale jak już się zagrzeje to go trzeba chwilę krecić żeby zapalił. I tak jest za karzdym razem gdy jest silnik nagżany jak postoji i ostygnie wtedy zapali za pierwszym razem!
Ostatnio zmieniony 26 gru 2006, 13:12 przez tweetyx, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Wykonaj test kodów migowych silnika - jeżeli wykaże jakieś błędy, wtedy trzeba w związku z nimi podjąć odpowiednie działania.
2. Napisz coś więcej na temat stanu silnika / ostatnio wymienianych elementów
3. sprawdź poprawność działania potencjometru przepływomierza powietrza - nawet jeżeli test kodów migowych nie wykaże błędów w przepływomierzu.
2. Napisz coś więcej na temat stanu silnika / ostatnio wymienianych elementów
3. sprawdź poprawność działania potencjometru przepływomierza powietrza - nawet jeżeli test kodów migowych nie wykaże błędów w przepływomierzu.
- Rafalski82
- Forum Audi 80
- Posty: 131
- Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
- Lokalizacja: Warszawa
A może to będzie związane z tym TEMATEM tylko w odwrotną stronę.
NG 2.3 10V ostatni wymieniłem w niej świece, przewody wysokiego napięcia,filtr paliwa!ma też troche problem ze zbieraniem sie na dolnych obrotach!jak mam sprawdzić ten potencjometr i w którym miejscu on się dokładnioe znajduje!
[ Dodano: 2006-12-27, 19:28 ]
dziś zauwarzyłem jeszcze że gdy ruszam samochodem i go zaduszę na biegu na ciepłym silniku to zapali zaraz!ale gdy go zagaszę to już muszę wtedy chwilę kręcić!
[ Dodano: 2006-12-27, 19:28 ]
dziś zauwarzyłem jeszcze że gdy ruszam samochodem i go zaduszę na biegu na ciepłym silniku to zapali zaraz!ale gdy go zagaszę to już muszę wtedy chwilę kręcić!
nareszcie jaks sensowna odpowiedzdzulianp pisze:Nie słuchaj tych głupot, ja miałem tak samo i jest to wina czujnika ciepła (niebieska kostka przy silniku umieszczona w takiej rurce plastikowej od płynu chłodzącego silnik - kup tylko nową nie żadną używaną a się przekonasz). Komputer myśli, że silnik jest zimny i zalewa go dużą dawką paliwa.
mam ten sam problem w Audi Coupe silnik 2,2 KV zimny zapala ładnie , ma równe wolne obroty a jak sie nagrzeje ro zaczyna przerywać spadają obroty i ponowny rozróch na ciepłym wymaga długiego krecenia. Ale dzisiaj zdarzyła mi sie awaria po ok 5 minutach jazdy i mocniejszym depnięciu silnik sam z siebie złapał wolne obroty ok 3 tyś a po zgaszeniu już nie chciał wcale odpalić nawet po bardzo długim kręceniu. Pomocy nie mam zielonego pojęcia co sie dzieje.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
bedzie troche OT za co sorki..
mialem wlasnie podobny problem w porsche nie palil na cieplym a zimny od strzalu warm up regulator nie dzialal poprawnie on ma w sobie bimetal i ze wzrostem temp reguluje cisnienie paliwa w systemie, czegos takiego niema w nowszych NG z 3 gen k-jeta jest za to w starszych
tu jest wszystko ladnie opisane
http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2. ... osis-chart
ja dorwalem kilka warm up i dobieralem ktury pasowal jako ze mialem w porszche dodatkowe wejscie na podcisnienie czego nie bylo w wrmupach od vaga troszke je modifikowalem.. warmup powinien byc przykrecony do bloku by pobieral cieplo silnika dodatkowo przychodzi do niego siwa(ile dobrze pamietam) wtyczka w niej prad powinien byc bodajze na stale to nagrzewa bimetal na ramienu kture reguloje zaworem wzbogacajac lub ubozac mieszanke po przez cisnienie w ukladzie....
juz kilka latek minelo jak sie meczylem z tym ale jakby przyszlo mi znowu robic jakies 928/924 to mam juz temat przerobiony i wiem gdzie szukac....
mialem wlasnie podobny problem w porsche nie palil na cieplym a zimny od strzalu warm up regulator nie dzialal poprawnie on ma w sobie bimetal i ze wzrostem temp reguluje cisnienie paliwa w systemie, czegos takiego niema w nowszych NG z 3 gen k-jeta jest za to w starszych
tu jest wszystko ladnie opisane
http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2. ... osis-chart
ja dorwalem kilka warm up i dobieralem ktury pasowal jako ze mialem w porszche dodatkowe wejscie na podcisnienie czego nie bylo w wrmupach od vaga troszke je modifikowalem.. warmup powinien byc przykrecony do bloku by pobieral cieplo silnika dodatkowo przychodzi do niego siwa(ile dobrze pamietam) wtyczka w niej prad powinien byc bodajze na stale to nagrzewa bimetal na ramienu kture reguloje zaworem wzbogacajac lub ubozac mieszanke po przez cisnienie w ukladzie....
juz kilka latek minelo jak sie meczylem z tym ale jakby przyszlo mi znowu robic jakies 928/924 to mam juz temat przerobiony i wiem gdzie szukac....
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
warmup ma w sobie bimetal a jak sie na nim uzwojenie przepali to nie dziala...
zarowka tez nagle sie przepala nie.....
OT
nie znam za dobrze tego silnika jedynie co to mialem podobne problemy w porsche dlatego odrazu to mi na mysl przyszlo
i mialem kiedys ur quattro z 84 tez k jet z warmupem ale tam chodzilo wszystko dobrze poza tym iz turbo bylo za mocno podkrecone ladowalo za duzo przy pelnym bucie potrafil czasami szarpnac kilka razy po wyregulowaniu turbo bylo ok..
zarowka tez nagle sie przepala nie.....
OT
nie znam za dobrze tego silnika jedynie co to mialem podobne problemy w porsche dlatego odrazu to mi na mysl przyszlo
i mialem kiedys ur quattro z 84 tez k jet z warmupem ale tam chodzilo wszystko dobrze poza tym iz turbo bylo za mocno podkrecone ladowalo za duzo przy pelnym bucie potrafil czasami szarpnac kilka razy po wyregulowaniu turbo bylo ok..
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt: