[80 B4 2.0 ABK] dziwna Praca silnika
[80 B4 2.0 ABK] dziwna Praca silnika
Witam. Mam taki problem silnik od zimnego po dogrzany pracuje normalnie. Co jakiś czas zaczyna się dusić jakby nie dostawał paliwa. Wyeliminowany został filtr paliwa świece i kable zapłonowe. Moim podejrzeniem jest także uszczelką pod głowicą ale pewności nie mam ale ubywa mi płynu chłodniczego i dlatego piszę może ktoś miał podobną sytuacje. Dodam że nie posiadam instalacji LPG silnik ma 180 tyś przebiegu. Pozdrawiam i proszę o pomoc
pocztaj ten temat: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=25294 wartoby zmierzyc ciśnienie paliwa - zwłaszcza jeśli problem po tankowaniu zanika, a pojawia się gdy już jest mało paliwa w baku.
o ubywaniu płynu chłodniczego, to na forum było bardzo dużo. wiec użyj szukajki.
o ubywaniu płynu chłodniczego, to na forum było bardzo dużo. wiec użyj szukajki.
nie koniecznie musi być głowica wadliwa,płyn może ci uciekać np przy obudowie termostatu,zobacz też na kruciec ten czarny plastikowy z lewej strony co są 2 czujniki szary i niebieski jest jeszcze jeden kruciec od strony szyby na silniku i sprawdz przewody
często jest tak że jak jest wyciek płynu nie bedzię ci uciekał na ciepłym silniku tylko po nocnym postoju wtedy jak płyn jest zimny i masz układ nie szczelny to bedzie ci uciekało zobacz po nocy czy nie masz gdzieś mokro
często jest tak że jak jest wyciek płynu nie bedzię ci uciekał na ciepłym silniku tylko po nocnym postoju wtedy jak płyn jest zimny i masz układ nie szczelny to bedzie ci uciekało zobacz po nocy czy nie masz gdzieś mokro
to wszystko było na forum wiele razy. poszukaj troche, a znajdziesz rozwiązanie problemu.
np. tu masz o wymianie króćca z tyłu bloku, o którym wspomina Kolega tomek1982 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23407
ps. z tą uszczelką to ostateczność. najpierw posprawdzaj wszystkie inne rzeczy.
np. tu masz o wymianie króćca z tyłu bloku, o którym wspomina Kolega tomek1982 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23407
ps. z tą uszczelką to ostateczność. najpierw posprawdzaj wszystkie inne rzeczy.
a nie ma przy króćcach ani nigdzie na wezach osadu po płynie? mokro tam raczej nie będzie bo na goracym silniku płyn chnie migiem i tylko osad pozostanie. zatem szukaj białego osadu. zobacz też czy chłodnica na samym spodzie nie jest mokra. sprawdź tam na samym dole przy termostacie czy CI płyn nie ucieka. sprawdź też korek wlewu oleju czy na nim nie ma białego osadu od spodu.