Witam Panowie!
otóż przebywam teraz w wojsku, jako że chciałem zostać zawodowcem, a co sie z tym wiąże moja audiczkę odpalałem raz na ruski rok.
Mój problem wyglada tak, że jadąc nie mam praktycznie hamulców roboczych, kiedy naciskam pedał daje to ok 5% siły hamowania, w desce rozdzielczej syczy i silnik zaczyna dygotać, jakby miał 500obrotów... Czy to możliwe że płyn hamulcowy zamarzł?
[B3 1.8 PM] Słabe hamulce, syczenie z serwa
[B3 1.8 PM] Słabe hamulce, syczenie z serwa
Ostatnio zmieniony 19 sty 2009, 22:48 przez Hawker, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdzic mozna na kilka sposobow.
Jeden taki ze bierzesz latarke i zagladasz pod pedal hamulca, idzie tam taki trzpien ktory wchodzi w serwo. na koncu tuz przy serwo ten trzpien jest wpuszczony w taki bialy platik i powinien byc tam uszczelniacz podobny to tych w silniku. jesli bedzie tam jakas luzna sprezynka albo nierowno rozlozona guma to znaczy ze oring dal ciala i zasysa ci tamtedu powietrze do sera a idac dalej do silnika
Inny sposob to taki ze odpal samochod powinien ci chodzic bardzo nierowno, Wcisnij i przytrzymaj pedal hamulca i powinny sie obroty wyrownac, w czasie wciskania hamulca powinno byc slychac syczenie.
Serwo (chodzi o ta czarna puszke) mozna kupic za niewielkie pieniadze a wymiana jest prosta.
Musisz odkrecic przewody hamulcowe (rurki) od pompy hamulcowej, a od srodka zdjac oslone od spodu konsoli, wyjac zawleczke, sprezynke i bolczyk z pedalu. zostana tylko 3 nakretki przykrecajace serwo do grodzi sa one od strony kabiny i to wlasnie tutaj troche sie nameczysz bo ceizki dostep.
Jeden taki ze bierzesz latarke i zagladasz pod pedal hamulca, idzie tam taki trzpien ktory wchodzi w serwo. na koncu tuz przy serwo ten trzpien jest wpuszczony w taki bialy platik i powinien byc tam uszczelniacz podobny to tych w silniku. jesli bedzie tam jakas luzna sprezynka albo nierowno rozlozona guma to znaczy ze oring dal ciala i zasysa ci tamtedu powietrze do sera a idac dalej do silnika
Inny sposob to taki ze odpal samochod powinien ci chodzic bardzo nierowno, Wcisnij i przytrzymaj pedal hamulca i powinny sie obroty wyrownac, w czasie wciskania hamulca powinno byc slychac syczenie.
Serwo (chodzi o ta czarna puszke) mozna kupic za niewielkie pieniadze a wymiana jest prosta.
Musisz odkrecic przewody hamulcowe (rurki) od pompy hamulcowej, a od srodka zdjac oslone od spodu konsoli, wyjac zawleczke, sprezynke i bolczyk z pedalu. zostana tylko 3 nakretki przykrecajace serwo do grodzi sa one od strony kabiny i to wlasnie tutaj troche sie nameczysz bo ceizki dostep.