Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Słabe hamulce, syczenie z serwa

ODPOWIEDZ
Hawker

[B3 1.8 PM] Słabe hamulce, syczenie z serwa

Post autor: Hawker » 19 sty 2009, 18:12

Witam Panowie!

otóż przebywam teraz w wojsku, jako że chciałem zostać zawodowcem, a co sie z tym wiąże moja audiczkę odpalałem raz na ruski rok.

Mój problem wyglada tak, że jadąc nie mam praktycznie hamulców roboczych, kiedy naciskam pedał daje to ok 5% siły hamowania, w desce rozdzielczej syczy i silnik zaczyna dygotać, jakby miał 500obrotów... Czy to możliwe że płyn hamulcowy zamarzł?
Ostatnio zmieniony 19 sty 2009, 22:48 przez Hawker, łącznie zmieniany 1 raz.

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 19 sty 2009, 21:43

jezeli dobrze cię zrozumiałem to padło ci serwo, syk i spadające obroty silnika oznaczają nieszczelność tego urządzenia. jeżeli pedał jest twardy a auto jako tako zwalnia to napewno serwo

Awatar użytkownika
Ossek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 17 kwie 2008, 18:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ossek » 19 sty 2009, 21:51

Sprawdź szczelność gumowej końcówki długiego przewodu wychodzącego z serwa, niedawno to przerabiałem.

Hawker

Post autor: Hawker » 22 sty 2009, 14:01

dziękuję za odpowiedzi, wobec tego od czego powinienem zacząć? (optycznie) podejrzewałem że to może być serwo ale nic na temat budowy tego czegoś mi nie wiadomo.

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 22 sty 2009, 20:02

serwo można tylko wymienić jest nie rozbieralne

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 22 sty 2009, 20:15

sprawdzic mozna na kilka sposobow.

Jeden taki ze bierzesz latarke i zagladasz pod pedal hamulca, idzie tam taki trzpien ktory wchodzi w serwo. na koncu tuz przy serwo ten trzpien jest wpuszczony w taki bialy platik i powinien byc tam uszczelniacz podobny to tych w silniku. jesli bedzie tam jakas luzna sprezynka albo nierowno rozlozona guma to znaczy ze oring dal ciala i zasysa ci tamtedu powietrze do sera a idac dalej do silnika

Inny sposob to taki ze odpal samochod powinien ci chodzic bardzo nierowno, Wcisnij i przytrzymaj pedal hamulca i powinny sie obroty wyrownac, w czasie wciskania hamulca powinno byc slychac syczenie.

Serwo (chodzi o ta czarna puszke) mozna kupic za niewielkie pieniadze a wymiana jest prosta.
Musisz odkrecic przewody hamulcowe (rurki) od pompy hamulcowej, a od srodka zdjac oslone od spodu konsoli, wyjac zawleczke, sprezynke i bolczyk z pedalu. zostana tylko 3 nakretki przykrecajace serwo do grodzi sa one od strony kabiny i to wlasnie tutaj troche sie nameczysz bo ceizki dostep.

Hawker

Post autor: Hawker » 22 sty 2009, 23:13

slicznie dziekuje za pomoc. Jezdzilem juz wieloma autkami ale nie myslalem ze serwo moze wygladac tak jak ta pucha. To sie stalo nagle, przy rozruchu auta zaczelo mi to syczec kiedy hamowalem przy 1 krzyzowce. Sprawdze to wszystko. Raz jeszcze dziekuje i pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl