Witam, jako ze w domu pojawil sie laptop trzeba bedzie kupic Vag-a... tyle ze nie wiem jak to bedzie z polaczeniem auta z 93roku (modelowe 94).
MOJE pytania
Jesli juz uda sie polaczyc autko..pasuje ustawic kat wtrysku, bo autko przy zapalaniu puszcza dymka czarnego (doslownie przy samym zapaleniu)-przy wyzszych temp bez grzania swiec pali "od kopa". A przy nizszych temp(zima) dlugo krecil (moze swiece ale nie kuleje itp wiec watpie - sprawdzi sie :-> ). Wiec kat wtrysku sprawdza sie vagiem..ale jak sie go ustawia. Jest gdzies opis tej czynnosci z pompa itd? BO nie moge znalezc. Prosze o link-a
I drugi problem.. auto przy mocniejszym depnieciu na 1 i 2gim biegu przy obrotach okolo 2-2,5k puszcza niebieski dymek...TURBO?! Wiem ze trzeba sprawdzic przewody od turbiny do IC to tez zrobie..ale czy problemu szukac gdzies indziej? Po trasie 1400km (z reszta wlasnie na tej trasie objaw dymienia sie pojawil) ubylo troche oleju na bagnecie (nie umiem konkretnie okreslic). Olej 10W40.
Dodam ze autko ciagnie jak zwariowane i innych problemow nie zauwazam...
Dzieki z gory za wszystkie sugestie i odpowiedzi.
[B4 TDI 1Z] Kat wtrysku i kilka problemow
na forum Audi Klub Polska jest opis ustawiania kąta wtrysku. Musisz poszukać. Kat wtrysku sprawdź, zle wiem ze gdyby auto paliło ciężko bez grzania świec to na pewno jest kąt wtrysku a w Twoim przypadku może być, ale osobiście wątpię. Sprawdzałeś stan świec?? co do oleju to zobacz czy z turbiny Ci nie cieknie. U mnie jest podobnie ze jak butuje auto na autostradzie - ok 1000 km to pozniej ubywa mi oleju, ale juz wiem ze to turbina - widac ze cieknie z niej olej, tylko nie wiem czy na razie to ruszac. Może u Ciebie jest podobnie...