[1,6 ADA] '94 Dławi sie w czasie jazdy.
Witam
mam ten sam problem tylko że u mnie jest to w silniku NG 2.3 dzisiaj wydrukowałem wszystkie procedury sprawdzania czujników z autodaty jak coś wskóram to dam znać.
to co możesz sprawdzić sam to :
twój krokowiec powinien mieć na złączu od 7-11 ohm
a czujnik temp (ECT) powinien mieć:
0 C - 5000-6500 ohm
10 C - 3250-4250 ohm
20 C - 2100-2900 ohm
60 C - 530-625 ohm
90 C - 210-290 ohm
jak wszystko ok to napisz podam ci jeszcze co możesz sprawdzić sam ohmomierzem i voltomierzem
mam ten sam problem tylko że u mnie jest to w silniku NG 2.3 dzisiaj wydrukowałem wszystkie procedury sprawdzania czujników z autodaty jak coś wskóram to dam znać.
to co możesz sprawdzić sam to :
twój krokowiec powinien mieć na złączu od 7-11 ohm
a czujnik temp (ECT) powinien mieć:
0 C - 5000-6500 ohm
10 C - 3250-4250 ohm
20 C - 2100-2900 ohm
60 C - 530-625 ohm
90 C - 210-290 ohm
jak wszystko ok to napisz podam ci jeszcze co możesz sprawdzić sam ohmomierzem i voltomierzem
tamin, witaj
Cenie sobie bardzo każdą uwagę i poradę, tak że dziekuję bardzo.
- Silnik krokowy pracuje u mnie porawnie, odpowiedzialny on jest za wolne obroty - tak bynajmniej mnie informowano.
- U mnie na grubym gumowym wężu cieczy chodzącej sa dwa czujniki obok siebie: jeden jest koloru szarego (3 piny) i jest czujnikiem wskaźnika temeratury silnika na desce rozdzielczej, czy pełni jeszcze jakąs role tego nie wiem. Drugi czujnik jest koloru niebieskiego (2 piny) do czego służy i jaka pełni role tego nie wiem !! Który z nich jest czujnikiem ECT i jakie jest jego przyznaczenie!?
Cenie sobie bardzo każdą uwagę i poradę, tak że dziekuję bardzo.
- Silnik krokowy pracuje u mnie porawnie, odpowiedzialny on jest za wolne obroty - tak bynajmniej mnie informowano.
- U mnie na grubym gumowym wężu cieczy chodzącej sa dwa czujniki obok siebie: jeden jest koloru szarego (3 piny) i jest czujnikiem wskaźnika temeratury silnika na desce rozdzielczej, czy pełni jeszcze jakąs role tego nie wiem. Drugi czujnik jest koloru niebieskiego (2 piny) do czego służy i jaka pełni role tego nie wiem !! Który z nich jest czujnikiem ECT i jakie jest jego przyznaczenie!?
Ostatnio zmieniony 26 sty 2009, 16:32 przez Janu50, łącznie zmieniany 1 raz.
WOJTEK26, Tobie tez dziekuje ...
Jeśli mam byc szczery to ta lampka w moim przypadku jeszcze sie nie zapaliła i stąd moja niewiedza. Moja niewiedza z "tematu Audi" jest ogromna. Brak w moim zasięgu jakich kolwiek materiałów czy danych.
Mam jeszcze pytanie: W moim aucie pod filtrem powietrza (filtr prostokątny) jest doprowadzenie ciepłego powietrza z kolektora wydech. i zdaje sie na tym doprowadzeniu jest klapka zamykajaca dopływ na takim specyfiku sprężynującym. Jak ona działa i dlaczego nie ma pełnej drożności dopływu ?
Jeśli mam byc szczery to ta lampka w moim przypadku jeszcze sie nie zapaliła i stąd moja niewiedza. Moja niewiedza z "tematu Audi" jest ogromna. Brak w moim zasięgu jakich kolwiek materiałów czy danych.
Mam jeszcze pytanie: W moim aucie pod filtrem powietrza (filtr prostokątny) jest doprowadzenie ciepłego powietrza z kolektora wydech. i zdaje sie na tym doprowadzeniu jest klapka zamykajaca dopływ na takim specyfiku sprężynującym. Jak ona działa i dlaczego nie ma pełnej drożności dopływu ?
Obiecuje sobie, że jutro jeszcze raz poddam wnikliwym oględzinom ten fragment pojazdu. Jakoś nie moge skojarzyc tego zaworu termicznego otwierajacego podciśnienie. W tej komorze filtra zawsze panuje podcisnienie podczas pracy silnika.
Z chwilą uruchamiania silnika powietrze skąd by nie było to chyba zawsze ono bedzie zimne - chyba to troche trudne :idea: :?:
Z chwilą uruchamiania silnika powietrze skąd by nie było to chyba zawsze ono bedzie zimne - chyba to troche trudne :idea: :?:
zaraz po uruchomieniu powietrze jest brane z okolic kolektora wydechowego więc on nagrzewa się w kilkanaście sekund
ja u siebie wszystkie czujniki sprawdziłem i działają jak należy, jutro sprawdzę u siebie sonde lambda, zapłon, szczelność dolotu i mieszankę, na dodatek dzisiaj jeszcze miałem strzał w dolot na gazie, przestał również działać spryskiwacz szyb co mnie coraz bardzie denerwuje czasami mam ochotę polać benzyną i podpalić moje cudo.
ja u siebie wszystkie czujniki sprawdziłem i działają jak należy, jutro sprawdzę u siebie sonde lambda, zapłon, szczelność dolotu i mieszankę, na dodatek dzisiaj jeszcze miałem strzał w dolot na gazie, przestał również działać spryskiwacz szyb co mnie coraz bardzie denerwuje czasami mam ochotę polać benzyną i podpalić moje cudo.