Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK 2,0]Problem z uruchamianiem po paru godzinach.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 sty 2009, 16:59

WOJTEK26 pisze:musisz myslec pomału o remoncie silnika.
Coś mi się zdaje, ze kolega właśnie kilka tygodni temu wymieniał silnik.
Jak na ABK to za małe ciśnienie.

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 21 sty 2009, 17:35

czarekj pisze:
WOJTEK26 pisze:musisz myslec pomału o remoncie silnika.
Coś mi się zdaje, ze kolega właśnie kilka tygodni temu wymieniał silnik.
Jak na ABK to za małe ciśnienie.
dobrze się Tobie wydaje... :-/

na nowym-używanym silniku jest właśnie takie ciśnienie :->

jak długo można jeszcze jeździć na tym silniku przy tym ciśnieniu ? :roll:

jakie jest ciśnienie w normie dla ABK ?

Pozdrawiam

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 22 sty 2009, 11:38

SŁUPEK pisze:ok. Ale co ma wspólonego wtryskiwacz do pracy na gazie jesli mikser od gazu jest na dolocie powietrza do silnika. A silnik nierówno pracuje na gazie i na benzynie. Ciśnienie mierzyłem tylko na zimnym silniku i wynosi ok 12 atm. na kazdym cylindrze. Na ciepłym nie mierzyłem ponieważ silnik ciepły pracuje bez najmniejszego drgnięcia, można postawić szklankę z wodą i nie rozleje sie nawet kropla. wymieniłem tez silniczek krokowy i tez nic nie pomogło, zastosowałem dodatkową masę silnika i tez nic nie pomogło. Juz nie mam na to siły już tyle kombinowałem ze mi ręce opadają.
Czytajcie ze zrozumieniem. ;) Żadne 8. :P

Pompę paliwa sprawdzałeś? A może taka prosta sprawa jak filtr powietrza? Groszowe sprawy, ale jednak mają znaczenie.

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 22 sty 2009, 12:27

spaykee wtrąciłem się w temat i napisałem o tatkowym silniku co ma po 8 na każdym cylindrze :->

Tomaszsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 23 sty 2009, 12:39
Lokalizacja: Lublin/Wawa

Miałem podobny symptom

Post autor: Tomaszsz » 23 sty 2009, 15:32

W mojej audiczce tez coś tkaiego było. Wymienili mi coś, co sie nazywa akumulator paliwa (nawet nie wiedziałem że coś takiego jest :oops: ). Teraz znowu mi się to niestety zrobiło :/

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 23 sty 2009, 15:53

Kolego Ty masz wtryski mechaniczny, w ABK nie ma czegos takiego.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 23 sty 2009, 16:44

W silnikach benzynowych z zasilaniem wtryskowym (elektrycznym i mechanicznym) stosowanych w Audi (ABK również :-) ) rolę akumulatora ciśnienia paliwa spełnia też filtr paliwa.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, 17:07 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 23 sty 2009, 16:57

To tak rozumuja i przewody tez sa akumulatorem cisnienia :-P , przy wtryskach mechanicznych jest dodatkowo akumulator cisnienia montowany do bloku silnika

SŁUPEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 08 paź 2007, 10:34
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: SŁUPEK » 09 mar 2009, 11:14

Witam. Chcąc nawiązać do problemu jaki narzuciłem w temacie informuję iż problem z uruchamianiem już minął. Przyczyną moich problemów z autem była pompa olejowa, a dokładniej zacinający sie zawór zwrotny. Podejrzewam że zbyt duże ciśnienie jakie wytworzała pompa w wyniku zacinającego sie zaworu zwrotnego powodowała nie domykanie zaworów poprzez popychacze hydrauliczne. Po wymianie pompy wszystkie problemy związane z rozruchem zniknięły. Tak więc nietylko wymiana kopułki, przewodów i świec oraz reset ECU nie zawsze rozwiąze problem.
Mam nadzieje ze mój przypadek pomoże niejednemu użytkownikowi Audi i nie tylko.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2009-04-08, 15:36 ]
Witam. Chcąc nawiązać do problemu jaki narzuciłem w temacie informuję iż problem z uruchamianiem już minął. Przyczyną moich problemów z autem była pompa olejowa, a dokładniej zacinający sie zawór zwrotny. Podejrzewam że zbyt duże ciśnienie jakie wytworzała pompa w wyniku zacinającego sie zaworu zwrotnego powodowała nie domykanie zaworów poprzez popychacze hydrauliczne. Po wymianie pompy wszystkie problemy związane z rozruchem zniknięły. Tak więc nietylko wymiana kopułki, przewodów i świec oraz reset ECU nie zawsze rozwiąze problem.
Mam nadzieje ze mój przypadek pomoże niejednemu użytkownikowi Audi i nie tylko.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl