[1.9TDI 1Z] Słaby strasznie.
[1.9TDI 1Z] Słaby strasznie.
Hej!Mam problem z moim Audi 80 B4 1.9TDI 1Z 1993r Avant tzn jest bardzo słabe szczególnie da się to odczuć na trasie...Dziś jadąc do gliwic na 5 biegu około 100km/h autko miało ciężko się zebrać,pedał gazu był dosyć mocno wciśnięty(1/2 zakresu działania)i auto nie chciało zbytnio jechać,jedynie jak dodałem gaz do podłogi to zaczeło coś się dziać..tak samo jest na biegu4 tez nie mam zbytniej ochoty na zebranie się jedynie że wciśnie się pedał do podłogi to wtedy zaczyna iść.Na biegu od 1 do 3 tego raczej nie ma...Ogólnie tak,turbo słychać tak od 2200obr,wczoraj została uszczelniona pompa wtryskowa i wymieniony filtr powietrza.Przed uszczelnieniem było tak samo dlatego się tym nie przejmowałem no ale teraz myślałem że bedzie lepiej a jedyne co się poprawiło to chyba to że jak jest zimny i jade sobie powoli to nie dusi się chociaz przyrafiło mi się coś podobnego jak wracałem z gliwic jadąc na 4 biegu i tak z 1300obr(bo było z górki:))trzymam gaz na tym poziomie cały czas i nagle lekko dodałem gazu a on zamist przyspieszył to przydusił się i dopiero zaczoł jechać tak kilka razy pod rząd i zapaliłą się lampka check po czym za chwile zgasła...zaczyna mi sił brakować... :roll: Pomóżcie.. <osohozi>
Ostatnio zmieniony 24 sty 2009, 15:28 przez yasio, łącznie zmieniany 1 raz.
Zaloguj fure VAG iem zgodnie z tym wątkiem:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24669
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24669
zmien na poczatku ten wlacznik sprzegla, zrob logi albo podepnij manometr na poczatku zeby wiedziec jakie masz cisnienie doladowania, sprwadz rowniez dawke na biegu jalowym, sprawdz czy nie zapowietrza sie uklad paliwowy, kiedy zmieniales filtr paliwa, moze byc wiele mozliwosci dlatego logi napewno pomoga w bardziej konkretnej diagnozje
w moim przypadku katalizator zmienił dosyć dużo, turbo już świszczy od 1500obr. i od 1600 auto w miarę przyspiesza, wcześniej dopiero od 2000obr/min zaczynało się coś dziać i ciężko się wkręcał na obroty, więc jeżeli jest duży przebieg to warto go wyrzucić.kyjo pisze:katalizator jeżeli jest już na maxa zapchany to jakoś to odczujesz ale jako tak strasznego to wpłuwu nie ma. Wytnij i bedziesz spokojny.
na świwszczenie nic sie nie zdiagnozuje po to sa manometry zeby zbadac jakie turbo daje cisnienie albo logi ktore jeszcze wiecej powiedzą, jak autko nie ma mocy to zaczolbym od zbadania cisnienia, filtra paliwa jak byl nie wymieniany a najlepiej wlasnie od logówmaqubis pisze:w moim przypadku katalizator zmienił dosyć dużo, turbo już świszczy od 1500obr. i od 1600 auto w miarę przyspiesza, wcześniej dopiero od 2000obr/min zaczynało się coś dziać i ciężko się wkręcał na obroty, więc jeżeli jest duży przebieg to warto go wyrzucić.kyjo pisze:katalizator jeżeli jest już na maxa zapchany to jakoś to odczujesz ale jako tak strasznego to wpłuwu nie ma. Wytnij i bedziesz spokojny.
[ Dodano: 2009-01-26, 22:36 ]
turbinka bedzie gwizdac jak bedzie nieszczelnosc, sciagnij weza od turbinki co idzie do IC i wcisnij gaz to uslyszysz jak ladnie swiszczy :mrgreen:kyjo pisze:dlatego napisałem ze jak już jest cały zabity to może jakaś róznica bedzie. A że turbo świszczy to chyba wrażenie bo akurat te montowane z 1Z sa to zwykłe turbawki.
pozdro