Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.6 ADA] Pilnie potrzebna pomoc LPG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

[B4 1.6 ADA] Pilnie potrzebna pomoc LPG

Post autor: willi » 24 sty 2009, 17:27

Witam dzisiaj skończyłem zakładać LPG do swojego autka i powstał jeden problem. Szukam fachowca który wie jak rozłączyć wtrysk paliwa ,poniewaz został mi dwu żyłowy przewód który w silniku ABT służył do rozłączenia wtrysku,a z którym nie mam pojęcia co zrobić teraz żeby po przełączeniu sie autka na gaz nie brał zarówno benzyny i gazu

może ktoś z was wie co gdzie i do czego wpiąć dodam że jest to zwykła instalacja gazowa na blosie

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 24 sty 2009, 18:49

Wiesz co nie wiem jak to jest w ada ale u mnie jest przekaznik ktory to rozlancza.Zamiast bezpiecznika pompy paliwa jest podlaczony kablem przekaznik ktory tez jest zabezpieczony bezpiecznikiem i to jakos sie tam przelancza.Pisze jak widze a w elektryce jestem zielony no ale moze cos pomoge :->

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 24 sty 2009, 19:32

willi, masz dwa wyjścia. Albo dołożyć emulator wtrysków 4-ro kanałowy i odciąć każdy oddzielnie (taki sposób zalecam) albo odciąć przekaźnikiem zasilanie wtryskiwaczy wpinając się na przewodzie zasilającym wtryski (np. w miejscu bezpiecznika) o odpowiednio wysokiej obciążalności (minimum 15A). Nie polecam tego sposobu bo to partyzantka, poza tym ECU może łapać błędy wtrysków (nie jestem tego pewny ale może tak być).
A ten przewód co Ci został to od czego idzie? Jeśli od przełącznika bena/gaz to może to być wyjście przekaźnika odcinającego tylko nie wiemy jaką ma obciążalność.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 25 sty 2009, 12:16

cholender od czego on idzie to nie mam pojęcia ale wiem że w silniku ABT szedł on pod wtrysk i go rozłączał

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 25 sty 2009, 12:27

Czyli od styków przekaźnika. Musisz go znaleźć i zobaczyć jaką ma obciążalność bo jak będzie za słaby to Ci się momentalnie zjara. Albo jak już pisałem daj sobie z tym spokój, kup porządny emulator wtryskiwaczy i zamontuj.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 25 sty 2009, 12:35

napisz mi jeszcze gdzie to kupić(nawet nie wiem jak to wygląda) i jakie orientacyjne koszta

[ Dodano: 2009-01-25, 12:44 ]
dodam że podłączyłem
-dwa przewody pod cewke
-wtyczka silnika krokowego(gaz)
-przewód pod sonde
-masa
-sterownik (przełącznik w środku)
-dwa przewody do parownika
-zostały dwa przewody do wtrysku

pytanie :?:
czy wszystko czy coś ominołem :?:
czy czegoś nie brakuje :?:
czy nie potrzebne jest stałe zasilanie :?:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 25 sty 2009, 15:12

A po co Ci krokowiec przy blosie? Krokowy może zakłócać pracę blosa. Zasilanie musisz mieć na przełącznik w kabinie, żeby otwierał elektrozawory.
Emulator możesz kupić np. tu: http://www.ac.com.pl/autogaz/emulatore41/ na stronie masz też instrukcję co i jak. Jaki jest koszt to nie wiem niestety ale szybko wygooglasz.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 25 sty 2009, 15:33

więc tak mam zasilanie już na przełączniku a bierze się od cewki a emulator znalazłem taki nie drogi a chociaż ma wtyczki że nie trzeba ciąć ori kabli :-D co sądzisz o tymDanek,

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 25 sty 2009, 17:12

Nie widzę linka do emulatora :-( . Zasilanie lepiej brać z aku, a nie z cewki bo przełącznik może wprowadzać zakłócenia w pracy cewki. Z cewki powinno się brać tylko sygnał o impulsach zapłonowych do przełączników II gen. (automatycznych).

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 25 sty 2009, 17:22

to jest właśnie IIgeneracji z tym że już zgłupiałem ponieważ nie wiem czy instalacja czasami nie jest przystosowana pod 4 wtryski , i drugie jak już wyżucę krokowca to jak którym pokrętłem regulować BLOSA

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 25 sty 2009, 17:45

Uuuu, Mariusz od regulacji Blosa to tu fachowcem jest KorNoLio, z tego co pamiętam (bo dawno to robiłem, to wstępnie regulujesz tym większym, a wolne obroty doregulowujesz gwizdkiem ale mogę się mylić także skontaktuj się z Kornelem. Ewentualnie mogę poszukać instrukcji fabrycznej (trochę to potrwa bo nie pamiętam na której płytce to mam :-( ).
A co Ty tam miałeś wcześniej? Czy ten sterownik co miałeś pod maską wywaliłeś, czy też został? Jeśli został to napisz co to jest (typ/nazwa), może ma wbudowany emulator wtrysku.
Jeśli sterownik poszedł się paść to musisz jeszcze dołożyć emulator sondy albo przekaźnik odcinający sondę w czasie pracy na LPG bo ECU może łapać błędy.

Dodano:
Na stronie centrum jest ta instrukcja: http://a6klub.pl/pliki//instalacje%20LP ... rukcja.pdf

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 25 sty 2009, 22:29

dzięki Daniel jutro jeszcze sprawdze ten sterownik i napiszę a co do instrukcji to naprawde wszystko opisane super

ps przydało by się to dodać do instrukcji na stronie głównej :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl