Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/b4] - problem ze wskaznikiem temperatury

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 10 kwie 2007, 12:36

Być może masz przerwany przewód pomiędzy czujnikiem a wskaźnikiem w licznikach. Najszybciej urywa się przy wtyczce.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 kwie 2007, 13:09

Tak jak koledzy piszą. Raczej wiec termostat masz dobry i o to nie musisz sie bać. Gdzieś coś nie łączy. Posprawdzaj styki i kable idące od czujnika. Możesz też sprawdzić kostkę pod licznikiem.

dziadek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2007, 11:32
Lokalizacja: Genewa

Post autor: dziadek21 » 10 kwie 2007, 21:57

dzis zauwaazylem ze jak wiade na jakas dziure, wertep itp to wlasnie tak sie dzieje ze wskazowka opada...po jakims czasie wraca!!!nie wiem czy to ma akurat z tym jakis zwiazek ale tak wlasnie dzis mi sie stalo :-/

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 10 kwie 2007, 22:11

dziadek21 pisze:dzis zauwaazylem ze jak wiade na jakas dziure, wertep itp to wlasnie tak sie dzieje ze wskazowka opada...po jakims czasie wraca!!!nie wiem czy to ma akurat z tym jakis zwiazek ale tak wlasnie dzis mi sie stalo :-/
i jeszcze moze jak naciskasz go z przodu to zadziała u mnie bylo to samo, rozebrałem licznik na czesci złozyłem i dziala bez zazuty jaki brak polaczenia ;-)

dziadek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2007, 11:32
Lokalizacja: Genewa

Post autor: dziadek21 » 10 kwie 2007, 22:15

oj...narazie to nie usmiecha mi sie rozkrecac licznik :shock:

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 11 kwie 2007, 08:46

dziadek21 pisze:oj...narazie to nie usmiecha mi sie rozkrecac licznik :shock:

Dziadek dasz radę. Jak juz go wyciągniesz to przeczyśc śrubki mocujące ustrój zegara do płytki drukowanej. Przy okazji dowiesz sie czy z przebiegiem nikt nie kombinował.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 11 kwie 2007, 13:46

nie bój sie ja też tak zrobiłem nie ma co tam zepsuć, tylko nic na siłe tam wszystko lekko sie rozkręca i pasuje do składania, na pewno Ci się uda POWODZENIA

dziadek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2007, 11:32
Lokalizacja: Genewa

Post autor: dziadek21 » 11 kwie 2007, 15:10

hmm...dzis sie zastanawialem jak by rozkrecic ten licznik??? :roll:
Gdzie tam sa jakies mocowania??? Jak do tego podejsc i od czego zaczac??? :shock:

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 11 kwie 2007, 15:48

było już to na forum :evil: ale dobrze odkręć 2 śrubki od spodu mocujące osłone na kolumnie kier i ja zdejmij następnie są 2 śrubki mocujące zegary i wyjmujesz je.Najlepiej byłoby zdjąć również kierownice nie byłoby problemu z wym zegarów

Awatar użytkownika
mookos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 kwie 2007, 15:08
Lokalizacja: Tasmania

Post autor: mookos » 19 kwie 2007, 15:35

hej ja tez mam taki sam problem w mojej b4, slyszalem ze przyczyna moze byc komputer, jezeli nie miales kiedys pradu (akumulator ci padl albo go wymieniles) to cos pierdzieli z nim i trzeba audiczke podpiac pod kompa i tam usunac blad, ponoc proste jak barszcz!! nic nie wyjmujesz nie zmiieniasz pompy tylko ustawisz.
wlasnie a pro po komputera, to wiecie gdzie znajduje sie wtyczka w audi no i jaki kabel musi byc zeby go podpiac, szukam wersji do mojej v6, 2.6E jakby co to dajcie znac


____________________
w siodmym dniu Bog stworzyl Audi.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 19 kwie 2007, 15:52

A co ma wspólnego komputer do wskazań temp jak kabel idzie z czujnika do deski :evil:

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 19 kwie 2007, 16:23

WOJTEK26 pisze:A co ma wspólnego komputer do wskazań temp jak kabel idzie z czujnika do deski

No dokładnie,
kolego mookos, chyba ktoś ci kitu nawciskał 8-)

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 19 kwie 2007, 16:43

mookos pisze:hej ja tez mam taki sam problem w mojej b4, slyszalem ze przyczyna moze byc komputer, jezeli nie miales kiedys pradu (akumulator ci padl albo go wymieniles) to cos pierdzieli z nim i trzeba audiczke podpiac pod kompa i tam usunac blad, ponoc proste jak barszcz!! nic nie wyjmujesz nie zmiieniasz pompy tylko ustawisz.
wlasnie a pro po komputera, to wiecie gdzie znajduje sie wtyczka w audi no i jaki kabel musi byc zeby go podpiac, szukam wersji do mojej v6, 2.6E jakby co to dajcie znac


____________________
w siodmym dniu Bog stworzyl Audi.
u mnie wtyczki pod kompa sa w skrzynce bezpiecznikow pod macha ale mlody jestem nie znam sie

Awatar użytkownika
MEFISTON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 cze 2007, 16:16
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

[80 B4 1.9 TD AZZ] Walka z temperaturą...

Post autor: MEFISTON » 26 cze 2007, 16:56

Witam,

W związku z tym, że od dwóch miesięcy prowadzę niewyrównaną walkę z moim samochodem, chciałbym zadać kilka pytań.

1. Jak sprawdzić, czy chłodnica jest drożna w 100%?

2. Czy chłodnica, która nie jest drożna w 100% może być powodem wysokiej temperatury cieczy chłodzącej?

3. Jaki jest najlepszy i bezpieczny sposób na wyczyszczenie chłodnicy z kamienia?

3. Czy brak termostatu nie jest powodem problemów?

Pytania zadałem ponieważ myślałem, że powodem problemów jest zniszczona uszczelka lub pęknięta głowica.

Okazało się, że i jedno i drugie było uszkodzone.
Głowicę oddałem do naprawy, wymieniłem uszczelkę pod głowicą i niestety objawy nadal występują, tzn temperatura skacze do 100º C.

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, bo powiem szczerze, że nie czerpię przyjemności z jazdy tym fajnym autkiem...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 26 cze 2007, 18:11

sprawdź korek zbiorniczka wyrównawczego może uszkodzony , brak termostatu nie nagrzewa się tak, może pompa wody, chłodnica weź środek do kamienia do rur ale jeśli jest słaba tz. dziury pod kamieniem to ciec będzie, wentylator chodzi? 1 czy 2 biegowy?obieg na zbiorniczku wyrównawczym jest?może czujnik przekłamuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl