Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Problem z obrotami.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

[1.9TDI 1Z] Problem z obrotami.

Post autor: yasio » 26 sty 2009, 14:54

Witam!Dziś sobie usiadłem za kierownica mojego bolidu i tak wcisnełem gaz żeby obroty tak mniej wiecej doszły do 1800 no i patrze na wskazówkę obrotka cały czas trzymając noge na tym samym poziomie wskazówka idzie i dochodzi do 1800 i nagle spada do 1050 a ja trzymam noge na tym samym poziomie i tak zostaje i żeby obroty sie podniosły to musze znacznie wcisnąć pedał gazu żeby się ruszyło i sytuacja się powtarza przy próbie osiągniecia wyższych lub niższych obrotów...Co to może być?Przyznam sie że czasem temu zdarzeniu towarzyszy włączenie się kontrolki check ale nie zawsze... :cry:
Ostatnio zmieniony 27 sty 2009, 10:46 przez yasio, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 sty 2009, 14:57

Kolego ale czy problem dotyczy obrotomierza czy obrotów silnika :?:

Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

Post autor: yasio » 26 sty 2009, 14:58

Obrotów silnika...A przy okazji jakie jest oznaczenie mojej pomy rok produkcji mojej B4 1993r??

[ Dodano: 2009-01-26, 16:00 ]
Przed chwilą byłem w samochodzie zobaczyć do ilu się kręci silnik max i obrotomierz pokazał 5000obr/min i dalej już nie chciał iść...za to jak spróbowałem znów dodać gazu to nie wracał do tych 1050(tak jak było wcześniej) tylko tak jak trzymałem pedał gazu na tym poziomie obroty się trzymały z tym że jak jechałem to na ostrym zakręcie typu 90stopni na chwile go zamuliło i po 2 sekundach znów ruszł,nie zawsze to było ale zdarzało się kilka razy...ja już sam nie wiem co tu się dzieje... :cry: POMOCY :oops:

rudolf199
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 17 lis 2008, 13:13

Post autor: rudolf199 » 26 sty 2009, 21:30

Mam to samo i po analizach orzeczenie brzmi - pompa siada, przynajmniej dla mnie tak mechanik powiedział. Wymieniałem ostatnio silnik i te same objawy pozostały co na starym, niestety. Sprawdz pompę paliwowa.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 26 sty 2009, 22:27

kolego yasio podepnij pod kompa swoje autko wtedy latwiej mozna pomoc ,zrob logi, zczytaj bledy, napisz jak sie zbiera do tych 1800obrotow, jakie masz cisnienie doladowania :?:

Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

Post autor: yasio » 27 sty 2009, 08:16

Kolego rudolf199 ja bym bardziej naciskał na ten nastawnik potęciometryczny bo wątpie żeby coś w pompie było...powiem Ci karol121 żę nie jest najgorzej chyba...jeżeli chodzi o dynamikę silnika to do 3 biegu ładnie idzie...polećcie mi kogoś z okolic Bytomia co mi zrobił full diagnostyke z logami... :-?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl