Do LPG to się nie nadaje, to jest interfejs tzw. VAG. Do Twojej centralki (Autronic AL700) będzie potrzebny taki fejs: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=17 i taki kabel: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=20 oraz przewód połączeniowy do komputera: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=15&prodid=45 Możesz to wszystko kupić również w jednym zestawie z kilkoma końcówkami nieco drożej.Pomich pisze:czy aby wpiac sie do centralki gazu potrzebny jest interfejs specjalny do gazu czy tez wystarczy taki http://viaken.pl/sklep.ph...kat=5&prodid=74
Oprócz tego będziesz potrzebował softu do tego sterownika oraz komputera (najlepiej laptopa) z gniazdem typu RS232 czyli popularny COM. Jeśli nie masz takowego to musisz poszukać fejsu na USB ale z tymi mogą być różne dziwne szopki.
Nie bardzo wiem o czym piszesz. Czy chodzi Ci o przełącznik w kabinie (popularnie i powszechnie zwany centralką) czy o sterownik pokazany na zdjęciu.Pomich pisze:pozatym u mnie na wyjsciuz centralki gazu nie ma zasilania
Co do błędów z VAG-a to
1. się nie przejmuj
2. wynika prawdopodobnie z rozjechanej mapy wtrysku benzyny, albo źle podpiętej instalacji, albo źle ustawionej emulacji sondy w sofcie LPG. Polecam artykuł: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,71/
3. prawdopodobnie TPS ma już poprzecieraną ścieżkę i zaczyna przerywać. Należałoby go dokładnie sprawdzić ohmomierzem. Nie sądzę by jego adaptacja coś pomogła.