Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM LPG] Problem z praca na PB (błedy VAG )

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 26 sty 2009, 15:05

Pomich pisze:czy aby wpiac sie do centralki gazu potrzebny jest interfejs specjalny do gazu czy tez wystarczy taki http://viaken.pl/sklep.ph...kat=5&prodid=74
Do LPG to się nie nadaje, to jest interfejs tzw. VAG. Do Twojej centralki (Autronic AL700) będzie potrzebny taki fejs: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=17 i taki kabel: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=20 oraz przewód połączeniowy do komputera: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=15&prodid=45 Możesz to wszystko kupić również w jednym zestawie z kilkoma końcówkami nieco drożej.
Oprócz tego będziesz potrzebował softu do tego sterownika oraz komputera (najlepiej laptopa) z gniazdem typu RS232 czyli popularny COM. Jeśli nie masz takowego to musisz poszukać fejsu na USB ale z tymi mogą być różne dziwne szopki.
Pomich pisze:pozatym u mnie na wyjsciuz centralki gazu nie ma zasilania
Nie bardzo wiem o czym piszesz. Czy chodzi Ci o przełącznik w kabinie (popularnie i powszechnie zwany centralką) czy o sterownik pokazany na zdjęciu.
Co do błędów z VAG-a to
1. się nie przejmuj
2. wynika prawdopodobnie z rozjechanej mapy wtrysku benzyny, albo źle podpiętej instalacji, albo źle ustawionej emulacji sondy w sofcie LPG. Polecam artykuł: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,71/
3. prawdopodobnie TPS ma już poprzecieraną ścieżkę i zaczyna przerywać. Należałoby go dokładnie sprawdzić ohmomierzem. Nie sądzę by jego adaptacja coś pomogła.

Pomich
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 paź 2008, 00:08
Lokalizacja: Wrocław / Kraśnik

Post autor: Pomich » 26 sty 2009, 20:49

witam i dziekuje za odpowiedz, a wiec:
Danek pisze:Do LPG to się nie nadaje, to jest interfejs tzw. VAG. Do Twojej centralki (Autronic AL700) będzie potrzebny taki fejs: http://viaken.pl/sklep.ph...kat=7&prodid=17 i taki kabel: http://viaken.pl/sklep.ph...kat=7&prodid=20 oraz przewód połączeniowy do komputera: http://viaken.pl/sklep.ph...at=15&prodid=45 Możesz to wszystko kupić również w jednym zestawie z kilkoma końcówkami nieco drożej.
musze zakupic jak myslicie co lepiej zakupic cały komplet czy tez ten jeden kabelek?
Danek pisze:Oprócz tego będziesz potrzebował softu do tego sterownika oraz komputera (najlepiej laptopa) z gniazdem typu RS232 czyli popularny COM. Jeśli nie masz takowego to musisz poszukać fejsu na USB ale z tymi mogą być różne dziwne szopki.
Soft jest laptop jest ale mam port USB nie posiadam RS232 co robic??
Danek pisze:Nie bardzo wiem o czym piszesz. Czy chodzi Ci o przełącznik w kabinie (popularnie i powszechnie zwany centralką) czy o sterownik pokazany na zdjęciu.
jesli chodzi o zasilanie to mialem na mysli wtyk diagnostyczny ten pod maska przy centralce LPG mierzylem miernikiem i nie pojawia sie tam napiecie stad moje obawy....
Błędami z VAG nie przejmował bym sie gdyby auto jezdzilo na PB a tymczasem niedosc ze po resecie przerwa w zakresie okolo 2tys obrotow to po jakims czasie poprostu przestaje chodzic na pb (wydaje mi sie ze to mapa sie rozjezdza pytanie tylko dlaczego wszystko bylo dobrze przez kilka lat i nagle siadło??):cry:
Pozdrawiam i czekam na rady

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 26 sty 2009, 21:32

Sonda lambda do sprawdzenia i najprawdopodobniej wymiany. Jest "zamulona" i nie generuje już odpowiedniego napięcia.
Pomich pisze:Soft jest laptop jest ale mam port USB nie posiadam RS232 co robic??
W takim razie pozostaje tylko to: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=122 plus kabel pod Autronica czyli nr 2 . Ale uprzedzam, że czasem te fejsy nie chcą współpracować z nieznanych mi przyczyn. W każdym razie Viaken to chyba najsolidniejszy i sprawdzony przez wielu użytkowników producent.
Zasilanie na wtyku diagnostycznym sterownika LPG może się pojawiać tylko na jednym pinie dopiero po włączeniu zapłonu, to zależy jak gazownik podpiął zasilanie do sterownika. Ewentualnie może padł bezpiecznik na zasilaniu sterownika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl