[B4 2.0 ABT+LPG] 140km/h to prędkość maksymalna?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Hehe, jak powiesz mechanikowi, że kąt zapłonu ma być ustawiony na 6 stopni, a on nie będzie wiedział o co chodzi to jak najszybciej zmień mechanika :mrgreen: .Dubik28 pisze:6 stopni czyli o tyle ma być przekręcony zapłon? dobrze rozumiem? chcem się dowiedzieć żeby powiedzieć dla mechanika jak będzie ustawiał
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
W zasadzie nie powinno. Natomiast akurat w naszych autkach przy prawidłowo dobranym mikserze i dobrze wyregulowanej instalacji nie ma potrzeby modyfikowania wlotu powietrza do filtra.maniac537 pisze:czy brak łącznika dolotu może wpłynąć na ograniczenie predkości maksymalnej oraz zwiększenie złużycia gazu?
Nie mam pojęcia, poza tym zdjęcie jest bardzo kiepskiej jakości, bez skali porównawczej (wielkość) nawet trudno zgadywać co to może być. Jedyne z czym mi się to kojarzy to pociski pistoletowe.maniac537 pisze:co to może być znalazłem to w katalizatorze??
Nie używaj podwójnych pytajników, to wbrew regulaminowi, wystarczy jeden.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Wykres ma latać góra dół praktycznie od 0,00V do 0,85V z dość dużą częstotliwością - im wyższe obroty tym większa częstotliwość. Poza tym amplituda sygnału nie powinna się zawężać ze wzrostem obrotów, jeśli już to naprawdę bardzo nieznacznie. Zbocza sygnału mają być niemal pionowe.
Zużyta lub uszkodzona sonda oczywiście może być przyczyną zwiększonego spalania i słabych osiągów i najczęściej tak jest.
Coś mi się zdaje, że miałeś źle ustawioną mieszankę i wysoka temperatura spalin przepaliła Ci po prostu płaszcz sondy, chyba, że ktoś grzebał przy sondzie/kolektorze i ją mechanicznie uszkodził.
Zużyta lub uszkodzona sonda oczywiście może być przyczyną zwiększonego spalania i słabych osiągów i najczęściej tak jest.
Coś mi się zdaje, że miałeś źle ustawioną mieszankę i wysoka temperatura spalin przepaliła Ci po prostu płaszcz sondy, chyba, że ktoś grzebał przy sondzie/kolektorze i ją mechanicznie uszkodził.
aby ułatwic nieco Koledze maniac537 sprawę podam link do tematu, w którym Danek podaje oznaczenie tej właśnie sondy uniwersalnejDanek pisze:maniac537 napisał/a:
A jaką byście polecili sondę?
Michał nie bądź leń, użyj szukajki. Temat wiele razy poruszany. Ja wstawiłem NGK uniwersalną i jestem happy. Typ podawałem gdzieś na forum.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=12 ... =oza624-e3