Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] gaśnięcie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
florek5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 18 paź 2008, 22:25

[80 B4 2.0 ABT] gaśnięcie silnika

Post autor: florek5 » 31 sty 2009, 23:14

witam, mam taki problem że raz na jakiś czas gaśnie mi silnik jak nie dodaje gazu, po jakimś czasie problem znika, byłem u elektryka ale powiedział że dopuki sam nie zobaczy objawu to nie moze pomóc, czy ktoś miał podobny problem lub wie o co chodzi?? dodam że silnik 2.0 jednopunkt 90 koni
Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 22:07 przez florek5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 01 lut 2009, 02:37

Kolego to chyba powinno być w dziale "silniki benzynowe/ LPG"

florek5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 18 paź 2008, 22:25

Post autor: florek5 » 01 lut 2009, 09:31

właśnie mechanik mówił, że to sprawa elektryki więc raczej w dziale elektryka.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 lut 2009, 13:11

florek5 pisze:to sprawa elektryki więc raczej w dziale elektryka.
Gaśnie Ci silnik, więc?

florek5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 18 paź 2008, 22:25

Post autor: florek5 » 01 lut 2009, 17:44

gaśnie ale jak sie na gazie przytrzyma to pracuje, problem sie pojawia jak jużpisałem niecodziennie raz na jakis czas, nawet jak silnik jest rozgrzany

[ Dodano: 2009-02-01, 17:47 ]
a zapomniałem dodać jak zgaśnie to później jest go ciężko odpalić nawet przytrzymując gaz, ale jak załapie to jest ok. A mechanik odesłał mnie do elektryka samochodowego, elektryk powiedział że nie może pomóc dopóki nie zobaczy objawów a akurat przy nim było ok a dla mnie to pewien dyskomfort, więc wole wiedzieć co mu jest, bo nie chciałbym gdzieś sie popsuć w trasie;p

longer699
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:49

Post autor: longer699 » 01 lut 2009, 18:30

Mam podobny problem, czasami gaśnie mi silnik nie wiadomo z jakiego powodu, zdarza sie to również podczas jazdy i czasami nie mogę odpalić. Moje Audi to B4 2.0E ABK Benzyna.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 lut 2009, 19:18

florek5, longer699, dobrze było by od kogoś pożyczyć cewkę zapłonową i podmienić ją, na próbę.

longer699
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:49

Post autor: longer699 » 01 lut 2009, 19:21

IC69 dzięki za pomoc, u mnie zdarza się to rzadko i jak sprawdzić aby 100 % pewność?

florek5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 18 paź 2008, 22:25

Post autor: florek5 » 01 lut 2009, 21:58

ja też dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 lut 2009, 22:50

Ej no, jeszcze mi nie dziękujcie, bo na razie nie wiadomo czy moja diagnoza jest trafna ;-)
Z moją poprzednią 80-tką z silnikiem ABK, również miałem podobny problem i wymiana cewki, okazała się strzałem w dziesiątkę. Oby i u Was na tym się skończyło.

florek5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 18 paź 2008, 22:25

Post autor: florek5 » 02 lut 2009, 13:46

to znaczy ja mam 2.0 ABT ;p

Awatar użytkownika
MiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 28 lip 2007, 12:01
Lokalizacja: Mrozy niedaleko MM

Post autor: MiQ » 03 lut 2009, 22:27

Ostatnio walczyłem z podobnym problemem. U mnie przyczyną było uszkodzenie izolacji przewodu zasilającego wtryskiwacz, tego od plusa. Czasem, gdy "złapał" trochę wilgoci, zwierał do masy, co powodowało gaśnięcie i niemożność uruchomienia silnika na benzynie. Ale w większości przypadków odpalał.
To jeden powód.
Drugi powód to woda w benzynie :evil: . Zauważyłem oblodzenie dolotu i przepustnicy po paru minutach pracy na benie (w garażu 0°C albo trochę poniżej). Pomogło 1,5l denaturatu na 1/2 zbiornika paliwa.

U mnie nastąpiła kumulacja dwóch powyższych zjawisk. Dlatego nie mam twardych dowodów na to, że silnik nie da się uruchomić z powodu wody w paliwie, ale kto wie... Może Ci to w jakiś sposób pomoże?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl