Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD ALL] Faza rozrzadu a glosnosc pracy silnika....

ODPOWIEDZ
przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

[1.6TD ALL] Faza rozrzadu a glosnosc pracy silnika....

Post autor: przemo89_2006 » 07 mar 2009, 19:04

Witam kolegow, obsluchalem swoj silniczek i wyraznie slysze z okolic kolektora wydechowego gluchy metaliczny stukot, jestem przekonany ze popieprzone jest cos z faza rozrzadu.... czy ktos orientuje sie czy opoznienie otwarcia czy przyspieszenie powoduje glosniejsza prace silnika?? w poniedzialek chcialbym zdjac kolko ze stozka i poombinowac....
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 14:28 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 07 mar 2009, 21:09

przemo89_2006 pisze:poniedzialek chcialbym zdjac kolko ze stozka i poombinowac....
Nie ma co kombinować tylko sprawdź sobie ustawienie wałka, pierwszy cylinder w GMP, pompa na znaku a wycięcie z tyłu wałka idealnie równoległe do płaszczyzny głowicy.

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 08 mar 2009, 12:06

ustawilem rozrzad , blokaDA w kolo pompy i walek tak jakby mm byl za bardzo do przodu...

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 08 mar 2009, 13:14

miałem przestawiony kiedyś wałek o dwa ząbki zrobiłem 20tysia nawet o tym nie wiedziałem .Żadna różnica

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 08 mar 2009, 13:48

tokarka606 pisze:miałem przestawiony kiedyś wałek o dwa ząbki zrobiłem 20tysia nawet o tym nie wiedziałem .Żadna różnica
walek o 2 zabki na pasku??? wiesz ile to jest?? nieuwieze ze samochod chodzil normalnie

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 08 mar 2009, 14:31

wcześniej się zamykały i wcześniej otwierały,tyle,Jak myślisz jak jest w silnikach ze zmienną fazą rozrządu,co tam się dzieje?

Awatar użytkownika
boostertd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:04
Lokalizacja: Chełm

Post autor: boostertd » 08 mar 2009, 14:36

tokarka606, 2 ząbki?? ja miałem na pompie przestawiony minimalnie nawet nie cały 1 ząbek i zminił się kąt wtrysku i padaka, auto szarpało i głośno chodziło, monimalna regulacja na kole pompy i wszystko wróciło do normy.
a co do silnika ze zmiennymi fazami rozrządu tam wszystko jest sterowane elektroniczni i wraz ze zmianą fazy zmieniają się inna parametry, konieczne do prawidłowej pracy silnika.

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 08 mar 2009, 14:44

tokarka606 pisze:wcześniej się zamykały i wcześniej otwierały,tyle,Jak myślisz jak jest w silnikach ze zmienną fazą rozrządu,co tam się dzieje?
to jest inteligentny system ktory zmienia sobie faze jak potzrebuje, a w starym silniku 2 zabki na pasku to prawie 1.5 cm przejebany rozrzad!!! bez jaj. i sory ale taka bajke zajeb... ze kapelusze z glowy zlatuja.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 14:46 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 08 mar 2009, 14:45

na wałku nie na pompie to zupełnie inna sprawa

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 10 mar 2009, 00:34

To jak to działało. Pompa musiała być ustawiona pod ten przestawiony rozrząd bo tak to by auto nie chodziło, bo nawet paliwo by się nie spaliło.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 mar 2009, 01:15

spiczi pisze:To jak to działało. Pompa musiała być ustawiona pod ten przestawiony rozrząd bo tak to by auto nie chodziło, bo nawet paliwo by się nie spaliło.
tokarka606 pisał że tylko wałek był przestawiony a pompa była ok, na zapłon ma wpływ kąt początku wtrysku a on jest określany względem wału a dokładniej GMP tłoka chociaż to nie zmienia faktu, że dwa ząbki to jednak sporo :-/ więc albo było to wszystko na granicy albo na ratunek przyszły hydrauliczne popychacze, które pewnie ustępowały w przypadku przedwczesnego otwierania zaworów ssących

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 10 mar 2009, 12:08

UKI_XX pisze:
spiczi pisze:To jak to działało. Pompa musiała być ustawiona pod ten przestawiony rozrząd bo tak to by auto nie chodziło, bo nawet paliwo by się nie spaliło.
tokarka606 pisał że tylko wałek był przestawiony a pompa była ok, na zapłon ma wpływ kąt początku wtrysku a on jest określany względem wału a dokładniej GMP tłoka chociaż to nie zmienia faktu, że dwa ząbki to jednak sporo :-/ więc albo było to wszystko na granicy albo na ratunek przyszły hydrauliczne popychacze, które pewnie ustępowały w przypadku przedwczesnego otwierania zaworów ssących
spoko, silnik mogl chodzic, ale nie wierze w to ze "chodzil normalnie bez roznicy" jak napisal tokarka606 bo to jest nierealne.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 mar 2009, 13:13

Ja miałem TDI 110KM i miałem przestawiony wałek rozrządu o około 1 zabek moze 2 juz nie pamietam, reszta idealnie to minimalnie był głośniejszy ale żadnych problemów z odpalaniem czy z moca nawet miał wiecej niz fabryka bo 115KM i 250Nm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl