[1.6TD ALL] Faza rozrzadu a glosnosc pracy silnika....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
[1.6TD ALL] Faza rozrzadu a glosnosc pracy silnika....
Witam kolegow, obsluchalem swoj silniczek i wyraznie slysze z okolic kolektora wydechowego gluchy metaliczny stukot, jestem przekonany ze popieprzone jest cos z faza rozrzadu.... czy ktos orientuje sie czy opoznienie otwarcia czy przyspieszenie powoduje glosniejsza prace silnika?? w poniedzialek chcialbym zdjac kolko ze stozka i poombinowac....
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 14:28 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
tokarka606, 2 ząbki?? ja miałem na pompie przestawiony minimalnie nawet nie cały 1 ząbek i zminił się kąt wtrysku i padaka, auto szarpało i głośno chodziło, monimalna regulacja na kole pompy i wszystko wróciło do normy.
a co do silnika ze zmiennymi fazami rozrządu tam wszystko jest sterowane elektroniczni i wraz ze zmianą fazy zmieniają się inna parametry, konieczne do prawidłowej pracy silnika.
a co do silnika ze zmiennymi fazami rozrządu tam wszystko jest sterowane elektroniczni i wraz ze zmianą fazy zmieniają się inna parametry, konieczne do prawidłowej pracy silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
to jest inteligentny system ktory zmienia sobie faze jak potzrebuje, a w starym silniku 2 zabki na pasku to prawie 1.5 cm przejebany rozrzad!!! bez jaj. i sory ale taka bajke zajeb... ze kapelusze z glowy zlatuja.tokarka606 pisze:wcześniej się zamykały i wcześniej otwierały,tyle,Jak myślisz jak jest w silnikach ze zmienną fazą rozrządu,co tam się dzieje?
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 14:46 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
tokarka606 pisał że tylko wałek był przestawiony a pompa była ok, na zapłon ma wpływ kąt początku wtrysku a on jest określany względem wału a dokładniej GMP tłoka chociaż to nie zmienia faktu, że dwa ząbki to jednak sporo więc albo było to wszystko na granicy albo na ratunek przyszły hydrauliczne popychacze, które pewnie ustępowały w przypadku przedwczesnego otwierania zaworów ssącychspiczi pisze:To jak to działało. Pompa musiała być ustawiona pod ten przestawiony rozrząd bo tak to by auto nie chodziło, bo nawet paliwo by się nie spaliło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
spoko, silnik mogl chodzic, ale nie wierze w to ze "chodzil normalnie bez roznicy" jak napisal tokarka606 bo to jest nierealne.UKI_XX pisze:tokarka606 pisał że tylko wałek był przestawiony a pompa była ok, na zapłon ma wpływ kąt początku wtrysku a on jest określany względem wału a dokładniej GMP tłoka chociaż to nie zmienia faktu, że dwa ząbki to jednak sporo więc albo było to wszystko na granicy albo na ratunek przyszły hydrauliczne popychacze, które pewnie ustępowały w przypadku przedwczesnego otwierania zaworów ssącychspiczi pisze:To jak to działało. Pompa musiała być ustawiona pod ten przestawiony rozrząd bo tak to by auto nie chodziło, bo nawet paliwo by się nie spaliło.