[1.6TD ALL] Faza rozrzadu a glosnosc pracy silnika....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
[1.6TD ALL] Faza rozrzadu a glosnosc pracy silnika....
Witam kolegow, obsluchalem swoj silniczek i wyraznie slysze z okolic kolektora wydechowego gluchy metaliczny stukot, jestem przekonany ze popieprzone jest cos z faza rozrzadu.... czy ktos orientuje sie czy opoznienie otwarcia czy przyspieszenie powoduje glosniejsza prace silnika?? w poniedzialek chcialbym zdjac kolko ze stozka i poombinowac....
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 14:28 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
tokarka606, 2 ząbki?? ja miałem na pompie przestawiony minimalnie nawet nie cały 1 ząbek i zminił się kąt wtrysku i padaka, auto szarpało i głośno chodziło, monimalna regulacja na kole pompy i wszystko wróciło do normy.
a co do silnika ze zmiennymi fazami rozrządu tam wszystko jest sterowane elektroniczni i wraz ze zmianą fazy zmieniają się inna parametry, konieczne do prawidłowej pracy silnika.
a co do silnika ze zmiennymi fazami rozrządu tam wszystko jest sterowane elektroniczni i wraz ze zmianą fazy zmieniają się inna parametry, konieczne do prawidłowej pracy silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
to jest inteligentny system ktory zmienia sobie faze jak potzrebuje, a w starym silniku 2 zabki na pasku to prawie 1.5 cm przejebany rozrzad!!! bez jaj. i sory ale taka bajke zajeb... ze kapelusze z glowy zlatuja.tokarka606 pisze:wcześniej się zamykały i wcześniej otwierały,tyle,Jak myślisz jak jest w silnikach ze zmienną fazą rozrządu,co tam się dzieje?
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 14:46 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
tokarka606 pisał że tylko wałek był przestawiony a pompa była ok, na zapłon ma wpływ kąt początku wtrysku a on jest określany względem wału a dokładniej GMP tłoka chociaż to nie zmienia faktu, że dwa ząbki to jednak sporospiczi pisze:To jak to działało. Pompa musiała być ustawiona pod ten przestawiony rozrząd bo tak to by auto nie chodziło, bo nawet paliwo by się nie spaliło.

-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
spoko, silnik mogl chodzic, ale nie wierze w to ze "chodzil normalnie bez roznicy" jak napisal tokarka606 bo to jest nierealne.UKI_XX pisze:tokarka606 pisał że tylko wałek był przestawiony a pompa była ok, na zapłon ma wpływ kąt początku wtrysku a on jest określany względem wału a dokładniej GMP tłoka chociaż to nie zmienia faktu, że dwa ząbki to jednak sporospiczi pisze:To jak to działało. Pompa musiała być ustawiona pod ten przestawiony rozrząd bo tak to by auto nie chodziło, bo nawet paliwo by się nie spaliło.więc albo było to wszystko na granicy albo na ratunek przyszły hydrauliczne popychacze, które pewnie ustępowały w przypadku przedwczesnego otwierania zaworów ssących