[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - opornik i nastawnik
Wlasnie mialem podobnie, podobiolem rezystor 390ohm. Tylko niewielki wzrost mocy, bede musial podpac VAG i sprawdzic czy rzeczywiscie dawka paliwa sie podniosla.
p.s.
Podpiolem opornik do kabli, jak na rysunku:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf98716560d1c77b.html
Niewiem czy to wlasciwe kabelki?
[ Dodano: 2008-11-03, 15:06 ]
Nikt nie zna odpowiedzi.......
p.s.
Podpiolem opornik do kabli, jak na rysunku:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf98716560d1c77b.html
Niewiem czy to wlasciwe kabelki?
[ Dodano: 2008-11-03, 15:06 ]
Nikt nie zna odpowiedzi.......
trzeba rozpiac wtyczke okragla na 2 i z dolnej jak i z gornej nalezy wyciagnac przewod z 2 pinu, do tych przewodow przylutowac opornik, a ty o ile sie nie myle to podpioles pod 2 i 3 i dupa z tego wyszla, dla lubiacych oporniki powiem jeszcze ze opornikiem da rade zwiekszyc max cisnienie doladowania <ok>np do 1.1bara
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
Czyli w siliku 1Z z przeplywka Prierburb, podlaczenie reazystora powinno wygladacz tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/885f0eb38295ba9a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/885f0eb38295ba9a.html
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
jak będzie za mały rezystor to wywali błąd i lipa z tego ja mam 400ohm i to nie wiem czy nie lekka przesada, z tyłu czarny dywan jak za autobusem ale jednak łeb urywa :mrgreen: szkoda, że już się do tego przyzwyczaiłem, w piątek próbowałem się z chip'em na 117KM/286Nm i mimo tego że miał jakieś 30 metrów bliżej do "mety" i wcześniej wcisnął gaz w podłogę to szybko się z nim zrównałem i szło tylko pomachać koledze <ok>
tak i nie mniejszy jak 400ohm ale nie większy jak 470ohm i najważniejsze jest żeby nie był podpięty na stałe tylko przez przełącznik umieszczony w kabinie w łatwo dostępnym miejscu <ok>
a używać rezystora powinno się tylko wtedy jak brakuje mocy (wyprzedzanie, ściganie) bo podczas normalnej jazdy na włączonym rezystorze wzrasta spalanie nawet do 2L a przy umiarkowanym używaniu praktycznie się nie zmienia a frajda z użycia dopałki jest niezła 8-)
a używać rezystora powinno się tylko wtedy jak brakuje mocy (wyprzedzanie, ściganie) bo podczas normalnej jazdy na włączonym rezystorze wzrasta spalanie nawet do 2L a przy umiarkowanym używaniu praktycznie się nie zmienia a frajda z użycia dopałki jest niezła 8-)