[1.9TDI 1z] Amorki a stukanie
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
[1.9TDI 1z] Amorki a stukanie
Witam,Czy amorki(przód)mogą miec luz na skoku i stukac w czasie jazdy po nierównościach,pomimo że ich sprawnośc wynosi wciąż 82%?[/code]
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
poduszka amortyzatora wraz z łożyskiem( ostatni komplet ori boge z aso w Niemczech), dwie końcówki, tuleje wahaczy, tuje belki poduszki skrzyni biegów, łączniki stabilizatora oraz gumki na nim.
tak jak u kolegi na trzepakach ok! podczas jazdy nie wyczuwalne zużycie amorków czyli nie ma bujania, bez dobijania samochód zachowuje sie jak ze sprawnymi. występuje tylko te kartofelki : "dry dyr......" czyli głuchy stukot na drobnych nierównościach. stare i nowe(sachs) amorki podobnie, choć nowe kilka dni nie stukały
teraz czekam na koni lub b8 nie wiem co wybiorę to dam znac co sie zmieniło. mam nadzieję ze pomoże
ps. przekładnia skręcana mocno i kartofelki nie ucichły to odkręciłem do poprzedniego ustawienia
tak jak u kolegi na trzepakach ok! podczas jazdy nie wyczuwalne zużycie amorków czyli nie ma bujania, bez dobijania samochód zachowuje sie jak ze sprawnymi. występuje tylko te kartofelki : "dry dyr......" czyli głuchy stukot na drobnych nierównościach. stare i nowe(sachs) amorki podobnie, choć nowe kilka dni nie stukały
teraz czekam na koni lub b8 nie wiem co wybiorę to dam znac co sie zmieniło. mam nadzieję ze pomoże
ps. przekładnia skręcana mocno i kartofelki nie ucichły to odkręciłem do poprzedniego ustawienia
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- misiek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
- Lokalizacja: Gdansk - Penarth
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 09 sie 2008, 12:58
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdź na postoju i wyłączonym silniku. Kręć kierownicą delikatnie ale szybko o jakieś 10-15st w prawo i lewo. Jeśli wyczujesz luz to jest on po drodze od kierownicy do maglownicy.
W B3 często wyrabiał się łącznik na kolumnie i dawał właśnie takie odgłosy na nierównościach. Myślę że w B4 jest podobnie.
W B3 często wyrabiał się łącznik na kolumnie i dawał właśnie takie odgłosy na nierównościach. Myślę że w B4 jest podobnie.
ja mam to samo. wymienione wszystko, łącznie z przekładnią i wali. może troche mniej (na początku po wymianie przekładni myślałem ze ucichło ale znowu lipa jest) ale wali. całe zawieszenie na lemforderze, amorki gazowe Sachs, przekładnia regenerowana z Inter Carsu i wali... można dokładniej opisać o co chodzi z tą kolumną? ja stawiam na to bo na szybkich dziurach (np tarka przed światłami) jak wali to czuje luzy na kierownicy :roll: