[1.9TDI 1Z] Wtryskiwacze.
[1.9TDI 1Z] Wtryskiwacze.
Witam , Audiczke mam od niedawna wiec nie znam sie zbytnio , lecz bylem u znajomego mechanika i powiedzial mi ze musze regenerowac wtryski .
Silnik jak odpali z rana , nie zaprzecze dymi na niebieski i dosc glosno chodzi (galka z biegow lata ) , jednak gdzies po 3 minutach gdy ssanie sie skonczy , silnik pracuje rowno i nci nie lata. Ba , bo przejechaniu kawalka (gdy auto osiagnie mniejwiecej optymalna temperature) autko nie puszcza zadnego dymku . jedynie jak zagazuje to sadzy troche wyleci i tyle . nic niebieskiego .
to na pewno wtryski?
pozdrawiam <ok>
Silnik jak odpali z rana , nie zaprzecze dymi na niebieski i dosc glosno chodzi (galka z biegow lata ) , jednak gdzies po 3 minutach gdy ssanie sie skonczy , silnik pracuje rowno i nci nie lata. Ba , bo przejechaniu kawalka (gdy auto osiagnie mniejwiecej optymalna temperature) autko nie puszcza zadnego dymku . jedynie jak zagazuje to sadzy troche wyleci i tyle . nic niebieskiego .
to na pewno wtryski?
pozdrawiam <ok>
Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 09:13 przez avo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [1.9 TDI 1Z] wtryski
to jest Diesel i nie ma czegoś takiego jak ssanie jeśli już to są przez te kilka minut trochę podniesione obrotyavo pisze:... jednak gdzies po 3 minutach gdy ssanie sie skonczy ...
a co do dymienia na niebiesko na zimnym to jest normalne i ma na to wpływ oprócz temperatury, skład paliwa i ustawienie kąta początku wtrysku (BS000 druga pozycja, wg wykresu Tdi timing dla Audi powinno byś ok. 65 przy 90stC)
patrzyłem w VAG 311.2 i wybierając w Tdi timing model z "All1Z" na "Audi 80 1994r. ver.>09" a wersja softu u mnie to D21
kąt początku wtrysku sprawdzamy w BS000, druga pozycja z lewej i na odpalonym silniku na jałowych obrotach, a wartość kąta wtrysku zmieniamy luzując pompę wtryskową i przekręcając w odpowiednią stronę (ruch o 1mm zmienia wartość w BS000 o kilkanaście jednostek)
kąt początku wtrysku sprawdzamy w BS000, druga pozycja z lewej i na odpalonym silniku na jałowych obrotach, a wartość kąta wtrysku zmieniamy luzując pompę wtryskową i przekręcając w odpowiednią stronę (ruch o 1mm zmienia wartość w BS000 o kilkanaście jednostek)
niezależni od problemów auta, to wtryski juz przy przebiegach 300 tys juz nie trzymają cisnień, co objawia się gorszym rozpylaniam, kopceniem, brakiem mocy i wiekszym spalaniem czasem..
warto wtedy założyc nowe końcówki z wiekszymi otworkami (zestawy naprawcze BOSCHa) i ustawic na nowo cisnienia dzięki temu stare TDIki dostają troche powera i spalanie nawet spada
jak ktos zainteresowany to zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671
[ Dodano: 2009-03-11, 10:44 ]
dym niebieski to mogą być np uszczelniacze zaworów
warto wtedy założyc nowe końcówki z wiekszymi otworkami (zestawy naprawcze BOSCHa) i ustawic na nowo cisnienia dzięki temu stare TDIki dostają troche powera i spalanie nawet spada
jak ktos zainteresowany to zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671
[ Dodano: 2009-03-11, 10:44 ]
TDI nie ma ssaniaavo pisze:Silnik jak odpali z rana , nie zaprzecze dymi na niebieski i dosc glosno chodzi (galka z biegow lata ) , jednak gdzies po 3 minutach gdy ssanie sie skonczy , silnik pracuje rowno i nci nie lata.
dym niebieski to mogą być np uszczelniacze zaworów
pewnie że taniej, każdy orze jak możeUKI_XX pisze:chyba taniej byłoby znaleźć wtryski z jakiegoś rozbitego AFN'a czy z T4 jak wydawać kasę na końcówki + regulację a poza tym jaką masz pewność że ktoś poskłada lepiej jak fabryka
używana końcówka ma to do siebie że wybija się iglica, spadają ciśnienia, zaczyna lać a nie rozpylać..
zgłoś do admina niech mnie zbanuje jak Cie w oczy kłujeprzemik pisze:Nie widzicie, ze kolega cowboy robi sobie darmowa reklame...
Adamm pisze:uwierz mi ze ma taki ruch i opinie ze nie musi sobie robic reklamy
dokładnie, nie wyrabiam z produkcją robię od jakiś 3 miesięcy po 4 komplety hybryd tygodniowo i niose kaganek wiedzy... myslałem że kolegom w Audi tez się przyda pomoc
niejeden stary 1Z nabrał wigoru, niejeden raz juz poprawiałem regulację po innych fachowcach jak ktoś jest zainteresowany opiniami to link podałem wczesniej - teamat ma chyba z 20 stron
gdybym chciał zarobić to bym sie ogłaszał na allegro
każdy może sobie kupić końcówki - podpowiem gdzie - Diesel Centrum Polska cena brutto za końcówke 364 PLN brutto - zbierzcie sie w 10 to dostaniecie 40% upustu i kupicie za 220 PLN co daje 880 za komplet, potem trzeba wyregulować - tez powiem gdzie: do Nadarzyna do słynnego warsztatu i za 4x50 PLN = 200 PLN macie wyregulowane lepiej niz fabryka ! co do 1 Bara OBYDWA cisnienia
wychodzi ze 1080 PLN i juz macie przerobione swoje stare wtryski - jeśli ktoś bedzie na tyle naiwny żeby mi dać zarobić to niech spojrzy na moje ceny - u mnie koncówki 750 PLN a z regulacją 975 PLN - w tym przesyłka i podkładki GRATIS
przemik, moge podać Ci telefony do DCP i do Nadarzyna - rób biznes chłopie