[1.9TDI 1Z] Wyrzuca płyn, proszę o pomoc.
Ja sam jestem w kropce. Boję się tylko o to zeby podczas przeskoczenia paska nie porobiło coś z głowicą ale wszyscy mówią że jakby głowica była pęknięta to by dymił i nie chciał palić a on pali za pierwszym przerzuceniem po nocy dymka nie puszcza płynu nie gotuje. Jak przejadę jakiś odcinek drogi tak że zrobi to ciśnienie w wężu i odkręce korek w zbiorniczku to poziom płynu się podwyższa także kolego proponujesz żeby chłodnicę przepatrzyć!!!!!
Bo chłodnice już raz odpowietrzałem i grzała cała ale na drugi dzień jak zapaliłem samochód, pochodził do momentu rozgrzania to znowu grzała tylko górna część chłodnicy tam gdzie węż górny wlatuje do chłodnicy.
Bo chłodnice już raz odpowietrzałem i grzała cała ale na drugi dzień jak zapaliłem samochód, pochodził do momentu rozgrzania to znowu grzała tylko górna część chłodnicy tam gdzie węż górny wlatuje do chłodnicy.
Wielkie Dzięki kolego będę próbował jeszcze coś koło chłodnicy pogrzebać może jednak coś z tym może być. Chyba że ktoś jeszcze będzie później i doradzi coś
[ Dodano: 2009-03-14, 13:00 ]
Koledzy posprawdzałem już wszystko chłodnicę pompę korek węże i nic dalej robi ciśnienie w wężach jak odkręcę korek to chłodnica nagrzeje się calutka i jest wtedy ok a jak zakręcę korek to robi ciśnienie i nie grzeje wtedy całej chłodnicy tylko t część co wchodzi ten gruby wąż od bloku silnika i to on jest właśnie twardy jak kamień.
Teraz już całkiem jestem w kropce zostaje tylko uszczelka albo głowica pęknięta jak możecie to pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 2009-03-14, 13:00 ]
Koledzy posprawdzałem już wszystko chłodnicę pompę korek węże i nic dalej robi ciśnienie w wężach jak odkręcę korek to chłodnica nagrzeje się calutka i jest wtedy ok a jak zakręcę korek to robi ciśnienie i nie grzeje wtedy całej chłodnicy tylko t część co wchodzi ten gruby wąż od bloku silnika i to on jest właśnie twardy jak kamień.
Teraz już całkiem jestem w kropce zostaje tylko uszczelka albo głowica pęknięta jak możecie to pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no cóz juz sobie odpowiedziałeś po części ale w sumie głowicę miałeś robioną...Bigi_9691 pisze:zostaje tylko uszczelka albo głowica pęknięta jak możecie to pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
czy ubytki sa wieksze przy butowaniu a przy spokojnej jeździe mniejsze objawy ?
u mnie było tak z powodu:
i tez auto pieknie paliło, smigało jak złe (160KM) wszystko cacy... głowica sprawdzona i okazało sie że jest pęknieta tuleja....
A czy też ci płyn wtedy wyrzucało? bo mi cały czas wyrzuca popuściłem korek trochę a głowicy ja nie miałem robionej wkażdym bądź razie nastawiam się na te dwie rzeczy co pisałem wyżej oby to tylko uszczelka była.
Jeśli można kolego to napisz jakie ty miałeś obiawy jak ci pękła ta tuleja bo żadnych zastrzeżeń nie mam tylko ten płyn co wyrzyca i to wszystko. Z prawej strony tak pod turbiną zauważyłem wyciek oleju i to taki poważny i też nie wiem skąd się tam wzioł to chyba spod głowicy nie jest. Dzisiaj zawożę do mechanika to się dowiem mam nadzieje że objadę 30 km.
Jeśli można kolego to napisz jakie ty miałeś obiawy jak ci pękła ta tuleja bo żadnych zastrzeżeń nie mam tylko ten płyn co wyrzyca i to wszystko. Z prawej strony tak pod turbiną zauważyłem wyciek oleju i to taki poważny i też nie wiem skąd się tam wzioł to chyba spod głowicy nie jest. Dzisiaj zawożę do mechanika to się dowiem mam nadzieje że objadę 30 km.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wszystko fajnie koledzy u was trochę inaczej było ja mogę butować i nie do spalin mi się płyn też nie dostaje w oleju też go nie ma mi poprostu tylko robi ciśnienie w górnym wężu i wyrzuca płyn chłodniczy przez z korek zbiorniczka wyrównawczego po za ty nic sie innego nie dzieje. Cały układ chłodniczy przepatrzyłem i nic tam nie znalazłem a i jeszcze chłodnica mi nie grzeje cała tylko przy tym gróbym wężu co wlatyje od góry!!!!!
może po prostu masz zatkaną chłodnicę. spróbuj ją trochę przepłukaćBigi_9691 pisze:Wszystko fajnie koledzy u was trochę inaczej było ja mogę butować i nie do spalin mi się płyn też nie dostaje w oleju też go nie ma mi poprostu tylko robi ciśnienie w górnym wężu i wyrzuca płyn chłodniczy przez z korek zbiorniczka wyrównawczego po za ty nic sie innego nie dzieje. Cały układ chłodniczy przepatrzyłem i nic tam nie znalazłem a i jeszcze chłodnica mi nie grzeje cała tylko przy tym gróbym wężu co wlatyje od góry!!!!!
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kolego, to w zasadzie opisujesz mój przypadek. Spalin w zbiorniku nie było, płyn czyściutki bo 3 razy go zlewałem, cały układ sprawdziłem, termostat wymieniłem (na obu było tak samo) i chłodnica też była zimna. Pociągłem go powyżej 100 rosła temp i wywalało płyn. Jak na postoju go zostawiłem wszystko było ładnie i pięknie, cała chłodnica ciepła. Podejrzewam że właśnie przez tą małą nieszczelność zapowietrzał mi się układ, płyn nie krążył tak jak powinien stąd te wzrosty temperatury i wywalanie płynu.Bigi_9691 pisze:Wszystko fajnie koledzy u was trochę inaczej było ja mogę butować i nie do spalin mi się płyn też nie dostaje w oleju też go nie ma mi poprostu tylko robi ciśnienie w górnym wężu i wyrzuca płyn chłodniczy przez z korek zbiorniczka wyrównawczego po za ty nic sie innego nie dzieje. Cały układ chłodniczy przepatrzyłem i nic tam nie znalazłem a i jeszcze chłodnica mi nie grzeje cała tylko przy tym gróbym wężu co wlatyje od góry!!!!!
Witam podobny problem z wywalaniem płynu i twardymi wężami chłodzącymi miałem w swoim audi.Szukałem sprawdzałem,wymieniłem z 5 korków od chłodnicy,sprawdzałem szczelnośc i takie tam. Okazało się, że popuszczała lekko uszczelka pod głowica.Jakis czas jezdziłem z popuszczonym korkiem i było w miarę ok. Ja obstawiam na uszczelke pod głowica u mnie puszczała na 1 garku.Jak podkreciłom troche auto na pinie i turbinie to wywaliło ja po 20tu km.całkowicie. Jak nic innego nie znajdziesz kolego to zostaje zdiac głowice i sprawdzic uszczelkę.