Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wyrzuca płyn, proszę o pomoc.

Bigi_9691
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 12 mar 2009, 07:43
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Bigi_9691 » 13 mar 2009, 08:02

Ja sam jestem w kropce. Boję się tylko o to zeby podczas przeskoczenia paska nie porobiło coś z głowicą ale wszyscy mówią że jakby głowica była pęknięta to by dymił i nie chciał palić a on pali za pierwszym przerzuceniem po nocy dymka nie puszcza płynu nie gotuje. Jak przejadę jakiś odcinek drogi tak że zrobi to ciśnienie w wężu i odkręce korek w zbiorniczku to poziom płynu się podwyższa także kolego proponujesz żeby chłodnicę przepatrzyć!!!!!
Bo chłodnice już raz odpowietrzałem i grzała cała ale na drugi dzień jak zapaliłem samochód, pochodził do momentu rozgrzania to znowu grzała tylko górna część chłodnicy tam gdzie węż górny wlatuje do chłodnicy.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 mar 2009, 08:08

No nic innego mi do głowy nie przychodzi :roll: Można by ją przeczyścić dla pewności...

Bigi_9691
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 12 mar 2009, 07:43
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Bigi_9691 » 13 mar 2009, 08:25

Wielkie Dzięki kolego będę próbował jeszcze coś koło chłodnicy pogrzebać może jednak coś z tym może być. Chyba że ktoś jeszcze będzie później i doradzi coś :-(

[ Dodano: 2009-03-14, 13:00 ]
Koledzy posprawdzałem już wszystko chłodnicę pompę korek węże i nic dalej robi ciśnienie w wężach jak odkręcę korek to chłodnica nagrzeje się calutka i jest wtedy ok a jak zakręcę korek to robi ciśnienie i nie grzeje wtedy całej chłodnicy tylko t część co wchodzi ten gruby wąż od bloku silnika i to on jest właśnie twardy jak kamień.
Teraz już całkiem jestem w kropce zostaje tylko uszczelka albo głowica pęknięta jak możecie to pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 16 mar 2009, 15:21

Bigi_9691 pisze:zostaje tylko uszczelka albo głowica pęknięta jak możecie to pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no cóz juz sobie odpowiedziałeś po części ale w sumie głowicę miałeś robioną...

czy ubytki sa wieksze przy butowaniu a przy spokojnej jeździe mniejsze objawy ?

u mnie było tak z powodu:

Obrazek

i tez auto pieknie paliło, smigało jak złe (160KM) wszystko cacy... głowica sprawdzona i okazało sie że jest pęknieta tuleja....

Bigi_9691
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 12 mar 2009, 07:43
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Bigi_9691 » 17 mar 2009, 11:27

A czy też ci płyn wtedy wyrzucało? bo mi cały czas wyrzuca popuściłem korek trochę a głowicy ja nie miałem robionej wkażdym bądź razie nastawiam się na te dwie rzeczy co pisałem wyżej oby to tylko uszczelka była.
Jeśli można kolego to napisz jakie ty miałeś obiawy jak ci pękła ta tuleja bo żadnych zastrzeżeń nie mam tylko ten płyn co wyrzyca i to wszystko. Z prawej strony tak pod turbiną zauważyłem wyciek oleju i to taki poważny i też nie wiem skąd się tam wzioł to chyba spod głowicy nie jest. Dzisiaj zawożę do mechanika to się dowiem mam nadzieje że objadę 30 km.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 mar 2009, 11:42

A u mnie tak jakby wszystko było narazie ok. Poprawiłem opaskę króćca wychodzącego z głowicy i już od przeszło tygodnia nie miałem wzrostów temperatury, co za tym idzie wody mi nie wyrzuciło i chyba nawet ubytków nie mam. Więc całkiem możliwe że przez małą nieszczelność miałem takie cyrki.

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 17 mar 2009, 11:57

głowicy ja nie miałem robionej
a faktycznie to autor tematu miał :)
Bigi_9691 pisze:A czy też ci płyn wtedy wyrzucało?
jak nie przekraczałem 1 Bar czyli sobie spokojnie jechałem to wszystko było OK

jak pobutowałem to miałem tłuste kropelki na tylnej szybie - płyn dostawał się do wydechu

Bigi_9691
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 12 mar 2009, 07:43
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Bigi_9691 » 17 mar 2009, 12:56

Wszystko fajnie koledzy u was trochę inaczej było ja mogę butować i nie do spalin mi się płyn też nie dostaje w oleju też go nie ma mi poprostu tylko robi ciśnienie w górnym wężu i wyrzuca płyn chłodniczy przez z korek zbiorniczka wyrównawczego po za ty nic sie innego nie dzieje. Cały układ chłodniczy przepatrzyłem i nic tam nie znalazłem a i jeszcze chłodnica mi nie grzeje cała tylko przy tym gróbym wężu co wlatyje od góry!!!!!

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 17 mar 2009, 13:08

Bigi_9691 pisze:Wszystko fajnie koledzy u was trochę inaczej było ja mogę butować i nie do spalin mi się płyn też nie dostaje w oleju też go nie ma mi poprostu tylko robi ciśnienie w górnym wężu i wyrzuca płyn chłodniczy przez z korek zbiorniczka wyrównawczego po za ty nic sie innego nie dzieje. Cały układ chłodniczy przepatrzyłem i nic tam nie znalazłem a i jeszcze chłodnica mi nie grzeje cała tylko przy tym gróbym wężu co wlatyje od góry!!!!!
może po prostu masz zatkaną chłodnicę. spróbuj ją trochę przepłukać

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 mar 2009, 13:10

Bigi_9691 pisze:Wszystko fajnie koledzy u was trochę inaczej było ja mogę butować i nie do spalin mi się płyn też nie dostaje w oleju też go nie ma mi poprostu tylko robi ciśnienie w górnym wężu i wyrzuca płyn chłodniczy przez z korek zbiorniczka wyrównawczego po za ty nic sie innego nie dzieje. Cały układ chłodniczy przepatrzyłem i nic tam nie znalazłem a i jeszcze chłodnica mi nie grzeje cała tylko przy tym gróbym wężu co wlatyje od góry!!!!!
Kolego, to w zasadzie opisujesz mój przypadek. Spalin w zbiorniku nie było, płyn czyściutki bo 3 razy go zlewałem, cały układ sprawdziłem, termostat wymieniłem (na obu było tak samo) i chłodnica też była zimna. Pociągłem go powyżej 100 rosła temp i wywalało płyn. Jak na postoju go zostawiłem wszystko było ładnie i pięknie, cała chłodnica ciepła. Podejrzewam że właśnie przez tą małą nieszczelność zapowietrzał mi się układ, płyn nie krążył tak jak powinien stąd te wzrosty temperatury i wywalanie płynu.

gobi2802
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 27 lis 2008, 14:50

Post autor: gobi2802 » 23 mar 2009, 20:54

Witam podobny problem z wywalaniem płynu i twardymi wężami chłodzącymi miałem w swoim audi.Szukałem sprawdzałem,wymieniłem z 5 korków od chłodnicy,sprawdzałem szczelnośc i takie tam. Okazało się, że popuszczała lekko uszczelka pod głowica.Jakis czas jezdziłem z popuszczonym korkiem i było w miarę ok. Ja obstawiam na uszczelke pod głowica u mnie puszczała na 1 garku.Jak podkreciłom troche auto na pinie i turbinie to wywaliło ja po 20tu km.całkowicie. Jak nic innego nie znajdziesz kolego to zostaje zdiac głowice i sprawdzic uszczelkę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl