[1.9TDI 1Z] Uszczelnienie pompy.
[1.9TDI 1Z] Uszczelnienie pompy.
Witam ile zapłaciliście za uszczelnienie pompy paliwa ponieważ dałem uszczelnić mały wyciek powiedział że uszczelni całą od nowa i chce 800zł. uważam że to bardzo dużo.
Taki cennik mają w Pawłowicach
PHU Mechanika Pojazdowa
Adam TLOŁKA
43-250 PAWŁOWICE
ul. Świerczewskiego 54 A
(032) 472-27-58
Taki cennik mają w Pawłowicach
PHU Mechanika Pojazdowa
Adam TLOŁKA
43-250 PAWŁOWICE
ul. Świerczewskiego 54 A
(032) 472-27-58
Ostatnio zmieniony 15 mar 2009, 18:44 przez niko1977, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: [1.9 Tdi 1Z] uszczelnienie pompy
a gdzie mają taki cennik :?: no i jak kolega Adamm napisał napisz skąd-w którym miejscu jest wyciekniko1977 pisze:Witam ile zapłaciliście za uszczelnienie pompy paliwa ponieważ dałem uszczelnić mały wyciek powiedział że uszczelni całą od nowa i chce 800zł. uważam że to bardzo dużo.
no piotrek jak za uszczelnienie pompy 800zl to nie duzo a za uszczelki z przesylka 49zl to duzo to ja nie wiem :mrgreen: :roll: ale juz sa po 29zl kpl uszczelek wiec kupowac i wymieniac, pompe taka latwiej zlozyc niz mechaniczna jak ktos nigdy nie rozbieralSolskier pisze:Co do ceny 800zł za wyjecie całej pompy i uszczelnienie to nie tragedia. Co prawda ceny te plasują się w okolicy 600-700 ale jak jest monopol na rynku to czemu nie pociągnąć za usługę nieco więcej, a jak gość robi to profesjonalnie to wcale nie przepłacisz.
Gadałem z pompiarzem z Nadarzyna i mówi że zrobi to profesjonalnieA powiedz kolego jak te pompy się sprawują? Rozmawiałem niedawno z Goodhope na ten temat i ponoć strata kasy, bo i tak nie ma żądanego efektu i z czasem kupuje się ori 11.
pewnie do 200KM spokojnie wystarczy... jak ktoś chce atakować 250KM to nówki pompy 11mm widziałem po 1800 PLN
wiesz jak ktoś ma juz pompe wymagającą naprawy to moze być to ciekawa sprawa... na pewno nie jest to chińszczyzna tylko ori tłokorozdzielacz z pomy BOSCHA... nie wiem czy fale tez mienia, nie interesowałem sie głębiej tematem
a w jakich silnikach laduja 200KM :?: chyba nie w 1Z, moze tu chodzi np o silnik ASV, AHF czym one roznia sie oprocz troche zmienionej glowicy od 1z :?: chodzi mi czy wal jest moze wzmacniany, czy walek rozrzadu tez :?: wiem ze w tych silnikach denka tlokow maja kanaly olejowe czyli sa lepiej chlodzone niz w 1z, czy pompa olejowa napedzana lancuszkiem jest bardziej wydajna :?: czy da rade zalozyl glowice np z ASV do bloku silnika PD :?: jak ktos nie wie to w audi b4 silnik 1z z 93r ma troche inne fazy rozrzadu niz te silniczki 1z juz z 95r wczesniej tego nie wiedzialem hehe :mrgreen:cowboy pisze:pewnie do 200KM spokojnie wystarczy... jak ktoś chce atakować 250KM to nówki pompy 11mm widziałem po 1800 PLN
nie mozliwe ze gowice z 1z zalozono da blok PD nie jest to mozliwe poniewaz oprócz powiekszonego kanalu olejowego tego najwiekszego to sa jeszcze dodatkowe 3 kanaly olejowe po stronie kole wydechowego i ssacego, ale tdi na pompie np ASV ma juz kanaly olejowe jak w bloku i glowicy PD zrobie zdjecie to pokaze :mrgreen:Adamm pisze:karol121, byl na forum golfa 250 KM silniczek glowica 1Z a dol od PD
a z 1Z spokojnie 200 mozna zrobic
Ostatnio zmieniony 17 mar 2009, 19:59 przez karol121, łącznie zmieniany 1 raz.