Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Uszczelnienie pompy.

niko1977
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 08 mar 2009, 19:57

[1.9TDI 1Z] Uszczelnienie pompy.

Post autor: niko1977 » 12 mar 2009, 20:37

Witam ile zapłaciliście za uszczelnienie pompy paliwa ponieważ dałem uszczelnić mały wyciek powiedział że uszczelni całą od nowa i chce 800zł. uważam że to bardzo dużo.
Taki cennik mają w Pawłowicach
PHU Mechanika Pojazdowa
Adam TLOŁKA

43-250 PAWŁOWICE
ul. Świerczewskiego 54 A

(032) 472-27-58
Ostatnio zmieniony 15 mar 2009, 18:44 przez niko1977, łącznie zmieniany 2 razy.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 12 mar 2009, 21:01

niko1977, a skad masz ten wyciek

800 za cala to sporo ale trzeba brac tez pod uwage ze do uszczelniania calosci trzeba ja wyciagnac

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Re: [1.9 Tdi 1Z] uszczelnienie pompy

Post autor: endriu210 » 12 mar 2009, 21:11

niko1977 pisze:Witam ile zapłaciliście za uszczelnienie pompy paliwa ponieważ dałem uszczelnić mały wyciek powiedział że uszczelni całą od nowa i chce 800zł. uważam że to bardzo dużo.
a gdzie mają taki cennik :?: no i jak kolega Adamm napisał napisz skąd-w którym miejscu jest wyciek

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 13 mar 2009, 06:52

kpl uszczelek do pompy kosztuje 49zl na allegro + koszt przesylki

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 mar 2009, 18:44

karol121 pisze:kpl uszczelek do pompy kosztuje 49zl na allegro + koszt przesylki
To i tak dużo. ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 mar 2009, 18:48

ja za uszczelnienie i ustawienie wszystkiego dałem coś 80zł przy okazji wymienił mi dwa paski które sam kupiłem <ok> jak by ktoś mi powiedział 800zł to bym go wyśmiał :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 mar 2009, 19:01

Co do ceny 800zł za wyjecie całej pompy i uszczelnienie to nie tragedia. Co prawda ceny te plasują się w okolicy 600-700 ale jak jest monopol na rynku to czemu nie pociągnąć za usługę nieco więcej, a jak gość robi to profesjonalnie to wcale nie przepłacisz.

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 16 mar 2009, 09:11

800 to nie tanio, za 1000 jest uszczelnienie pompy, sprawdzenie i włożenie regenerowanej głowiczki 11mm z Renault

samo rozebranie i uszczelnienie powinno kosztowac max 500 PLN moim zdaniem

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 mar 2009, 09:44

Solskier pisze:Co do ceny 800zł za wyjecie całej pompy i uszczelnienie to nie tragedia. Co prawda ceny te plasują się w okolicy 600-700 ale jak jest monopol na rynku to czemu nie pociągnąć za usługę nieco więcej, a jak gość robi to profesjonalnie to wcale nie przepłacisz.
no piotrek jak za uszczelnienie pompy 800zl to nie duzo a za uszczelki z przesylka 49zl to duzo to ja nie wiem :mrgreen: :roll: ale juz sa po 29zl kpl uszczelek wiec kupowac i wymieniac, pompe taka latwiej zlozyc niz mechaniczna jak ktos nigdy nie rozbieral

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 16 mar 2009, 19:50

cowboy pisze:sprawdzenie i włożenie regenerowanej głowiczki 11mm
A powiedz kolego jak te pompy się sprawują? Rozmawiałem niedawno z Goodhope na ten temat i ponoć strata kasy, bo i tak nie ma żądanego efektu i z czasem kupuje się ori 11.

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 16 mar 2009, 20:58

A powiedz kolego jak te pompy się sprawują? Rozmawiałem niedawno z Goodhope na ten temat i ponoć strata kasy, bo i tak nie ma żądanego efektu i z czasem kupuje się ori 11.
Gadałem z pompiarzem z Nadarzyna i mówi że zrobi to profesjonalnie

pewnie do 200KM spokojnie wystarczy... jak ktoś chce atakować 250KM to nówki pompy 11mm widziałem po 1800 PLN

wiesz jak ktoś ma juz pompe wymagającą naprawy to moze być to ciekawa sprawa... na pewno nie jest to chińszczyzna tylko ori tłokorozdzielacz z pomy BOSCHA... nie wiem czy fale tez mienia, nie interesowałem sie głębiej tematem

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 mar 2009, 23:02

cowboy pisze:pewnie do 200KM spokojnie wystarczy... jak ktoś chce atakować 250KM to nówki pompy 11mm widziałem po 1800 PLN
a w jakich silnikach laduja 200KM :?: chyba nie w 1Z, moze tu chodzi np o silnik ASV, AHF czym one roznia sie oprocz troche zmienionej glowicy od 1z :?: chodzi mi czy wal jest moze wzmacniany, czy walek rozrzadu tez :?: wiem ze w tych silnikach denka tlokow maja kanaly olejowe czyli sa lepiej chlodzone niz w 1z, czy pompa olejowa napedzana lancuszkiem jest bardziej wydajna :?: czy da rade zalozyl glowice np z ASV do bloku silnika PD :?: jak ktos nie wie to w audi b4 silnik 1z z 93r ma troche inne fazy rozrzadu niz te silniczki 1z juz z 95r wczesniej tego nie wiedzialem hehe :mrgreen:

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 16 mar 2009, 23:48

karol121, byl na forum golfa 250 KM silniczek glowica 1Z a dol od PD :)

a z 1Z spokojnie 200 mozna zrobic :D

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 17 mar 2009, 11:36

Adamm pisze:karol121, byl na forum golfa 250 KM silniczek glowica 1Z a dol od PD :)

a z 1Z spokojnie 200 mozna zrobic :D
nie mozliwe ze gowice z 1z zalozono da blok PD nie jest to mozliwe poniewaz oprócz powiekszonego kanalu olejowego tego najwiekszego to sa jeszcze dodatkowe 3 kanaly olejowe po stronie kole wydechowego i ssacego, ale tdi na pompie np ASV ma juz kanaly olejowe jak w bloku i glowicy PD zrobie zdjecie to pokaze :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 17 mar 2009, 19:59 przez karol121, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 17 mar 2009, 12:13

oryginalny 1Z miał chyba 230KM i przelatał sporo kilometrów na setapach od 130, 170, 190KM....potem było 255 KM na oryginalnym ALH

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl