[B3/B4 2.3 NG]STUKI W SILNIKU
[B3/B4 2.3 NG]STUKI W SILNIKU
WITAM MIŁOŚNIKÓW AUDI 80 2.3. MAM POWAŻNY PROBLEM Z MOIM AUTKIEM. PO ODPALENIU NA ZIMNYM SILNIKU POJAWIAJA SIĘ METALICZNE I GŁOŚNE STUKI WYDOBYWAJĄCE SIĘ Z POD POKRYWY ZAWORÓW. W OSTATNIM CZASIE STUKI TE UTRZYMUJĄ SIĘ CORAZ DŁUŻEJ NAWET NA ROZGRZANYM SILNIKU NA WYSOKICH OBROTACH. PROSZĘ O WSKAZÓWKI NA TEMAT DIAGNOZY I NAPRAWY. POMÓŻCIE! POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony 26 gru 2006, 12:55 przez Szarek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rafalski82
- Forum Audi 80
- Posty: 131
- Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
- Lokalizacja: Warszawa
Witam. Kupilem nowe popychacze hydrauliczne (zamienniki) ok. 20 zł/szt. Stuki ustały na ok. 2 tygodnie od chwili remontu, po czym ponownie zaczęło stukać. Stan oleju wskazuje max. Czy jest różnica pomiędzy oryginalnymi popychaczami zakupionymi w serwisie audi a tymi zamiennikami? W serwise koszt za szt. to ok. 90 zł.
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Przy wymianie trzeba wszystko ładnie wyczyścić bo na pewno jest po zapiekane. Stuki mają zawsze prawo być! Nawet w nowy aucie! Jest to czas w którym olej nie dotarł we wszystkie miejsca i nie ma smarowania. Jak stuka dłużej to są wyrobione popychacze. A jakiego oleju używasz? 10W40? czy mineralnego?
- Doc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Szarek, nie wiemy jakiego rodzaju są to stuki, ale jeśli słychać szklanki to musisz je wymienić. Jeśli kupileś odpowiedniki to musisz je moim zdaniem reklamować bo nie trzymają oliwy.
Podkreślam, jesli to tego typu stukanie. Na forum tego nie posłuchamy więc podjedz do mechanika aby tylko upewnić się w tym. Posłucha i powie.
U mnie w ABK słychać napełnianie się szklanek ok 3 sekund i tylko po nocy, dlugim postoju auta. Mam przelatane 210 000 km.
Wydaje mi się, że nie musisz kupować oryginlanych pod warunkiem, ze zamienniki są fiycznie sprawne i nie uszkodzone, wadliwe.
Podkreślam, jesli to tego typu stukanie. Na forum tego nie posłuchamy więc podjedz do mechanika aby tylko upewnić się w tym. Posłucha i powie.
U mnie w ABK słychać napełnianie się szklanek ok 3 sekund i tylko po nocy, dlugim postoju auta. Mam przelatane 210 000 km.
Wydaje mi się, że nie musisz kupować oryginlanych pod warunkiem, ze zamienniki są fiycznie sprawne i nie uszkodzone, wadliwe.
Dzieki koledzy za zainteresowanie moim problemem. Juz jezdzilem z tymi stukami dosyc dlugo i ustawaly a teraz juz nie ustaja wiec jestem zmuszony zakupic popychacze (oryginalne) a co do prowadnic to wszystko jest ok bo glowica byla plantowana i wszystko przejrzal fachowiec, powiedzial ze jest ok. Jak wymienie te popychacze to sie odezwe czy to pomoglo.Pozdrawiam.
Witam mam to samo u mnie te stuki występuja jak mam za niski stan oleju
jak mam na bagnecie poniżej połowy stanu to wtedy stuka a jak dokleje oleju tak do okolic max to wszystko się uspokaja mam juz przejechane 250tyś i tak jest od kiedy kupiłem to autko przelatałem nim ok 50tys i nic się nie dzieje
jak mam na bagnecie poniżej połowy stanu to wtedy stuka a jak dokleje oleju tak do okolic max to wszystko się uspokaja mam juz przejechane 250tyś i tak jest od kiedy kupiłem to autko przelatałem nim ok 50tys i nic się nie dzieje