Wiec przenosimy sie z postu uszczelnienie pompy i nie zasmiecamy koledze niko1977 postu a zaczelo sie od:
cowboy napisał
pewnie do 200KM spokojnie wystarczy... jak ktoś chce atakować 250KM to nówki pompy 11mm widziałem po 1800 PLN
karol121 napisal
a w jakich silnikach laduja 200KM chyba nie w 1Z, moze tu chodzi np o silnik ASV, AHF czym one roznia sie oprocz troche zmienionej glowicy od 1z chodzi mi czy wal jest moze wzmacniany, czy walek rozrzadu tez wiem ze w tych silnikach denka tlokow maja kanaly olejowe czyli sa lepiej chlodzone niz w 1z, czy pompa olejowa napedzana lancuszkiem jest bardziej wydajna czy da rade zalozyl glowice np z ASV do bloku silnika PD jak ktos nie wie to w audi b4 silnik 1z z 93r ma troche inne fazy rozrzadu niz te silniczki 1z juz z 95r wczesniej tego nie wiedzialem hehe
Adamm napisal
karol121, byl na forum golfa 250 KM silniczek glowica 1Z a dol od PD
a z 1Z spokojnie 200 mozna zrobic
karol121 napisal
nie mozliwe ze gowice z 1z zalozono da blok PD nie jest to mozliwe poniewaz oprócz powiekszonego kanalu olejowego tego najwiekszego to sa jeszcze dodatkowe 3 kanaly olejowe po stronie kole wydechowego i ssacego, ale tdi na pompie np ASV ma juz kanaly olejowe jak w bloku i glowicy PD zrobie zdjecie to pokaze
cowboy napisal
oryginalny 1Z miał chyba 230KM i przelatał sporo kilometrów na setapach od 130, 170, 190KM....potem było 255 KM na oryginalnym ALH
Adamm napisal
karol121, fakt moj blad, chodzilo mi o ALH /ASV glowice i dol od PD
karol121 napisal[/b]
tzn ile mial przejechane i jak ten ktos jezdzil z taka moca czy ja wogole wykorzystal bo mozna podnies moc na 200km i jezdzic wogole jej nie wykorzystujac, jestem ciekawy ile wytrzyma uklad tloko korbowy silnika 1z przy mocy np 150KM i 320Nm ile tysiecy czy km przy ostrej jezdzie butowaniu
Adamm napisal
karol121, moj wytrzymuje poki co 137 KM i 310 Nm (silnik poza wtryskami i softem to czysta seria)
a nie oszczedzam go czy to zimny czy cieply - auto grzebie od 3 lat a od 4 je mam
kupujac je mialem 160 tys teraz mam 300 tys
moc 137 KM mam od ponad roku jak nie dluzej
[ALL] Wytrzymałość silników tdi na modyfikacje.
[ALL] Wytrzymałość silników tdi na modyfikacje.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2009, 14:27 przez karol121, łącznie zmieniany 1 raz.
moim zdaniem TDI VP - stare 1Z, AHU, AFN
najlepszy mod to 160KM
nowsze VP ALH, ASV
mozna spokojknie pomykać na 175-180KM
Starsze i słabsze PDeki AJM, ATD itp
160-170KM
mocniejsze PDeki 130 i 150KM (ASZ, ARL) spokojnie 210KM, podobnie nowe 2.0 16V (BKD itd)
podałem moce takie bezpiecze przy normalnym użytkowaniu z głową, softy bez batorego z tyłu, spalanie niewielkie i dobre na codzienne uzytkowanie, długie trasy itp
wszystko co znacznie przekracza podane wartości (czyli o 25-30KM) to juz bedzie dość ekstremalne i nalezy się liczyć że przy upalaniu auta predzej czy poźniej coś się zesra
najlepszy mod to 160KM
nowsze VP ALH, ASV
mozna spokojknie pomykać na 175-180KM
Starsze i słabsze PDeki AJM, ATD itp
160-170KM
mocniejsze PDeki 130 i 150KM (ASZ, ARL) spokojnie 210KM, podobnie nowe 2.0 16V (BKD itd)
podałem moce takie bezpiecze przy normalnym użytkowaniu z głową, softy bez batorego z tyłu, spalanie niewielkie i dobre na codzienne uzytkowanie, długie trasy itp
wszystko co znacznie przekracza podane wartości (czyli o 25-30KM) to juz bedzie dość ekstremalne i nalezy się liczyć że przy upalaniu auta predzej czy poźniej coś się zesra
tzn ze dzieki chlodzeniu denka tloka olejem silnik np ASV mozna wiecej krecic :?: czy tez wzmocnjono wal moze :?: wiem ze kanaly dolotowe w glowicyASV poprawiono, czy dekiel na glowice w ALH jest przykrecany na 3 sróby :?:cowboy pisze:moim zdaniem TDI VP - stare 1Z, AHU, AFN
najlepszy mod to 160KM
nowsze VP ALH, ASV
mozna spokojknie pomykać na 175-180KM
PD 130KM np AWX ma juz kute tloki czy tylko ARL :?: