cowboy napisał
pewnie do 200KM spokojnie wystarczy... jak ktoś chce atakować 250KM to nówki pompy 11mm widziałem po 1800 PLN
karol121 napisal
a w jakich silnikach laduja 200KM chyba nie w 1Z, moze tu chodzi np o silnik ASV, AHF czym one roznia sie oprocz troche zmienionej glowicy od 1z chodzi mi czy wal jest moze wzmacniany, czy walek rozrzadu tez wiem ze w tych silnikach denka tlokow maja kanaly olejowe czyli sa lepiej chlodzone niz w 1z, czy pompa olejowa napedzana lancuszkiem jest bardziej wydajna czy da rade zalozyl glowice np z ASV do bloku silnika PD jak ktos nie wie to w audi b4 silnik 1z z 93r ma troche inne fazy rozrzadu niz te silniczki 1z juz z 95r wczesniej tego nie wiedzialem hehe
Adamm napisal
karol121, byl na forum golfa 250 KM silniczek glowica 1Z a dol od PD

a z 1Z spokojnie 200 mozna zrobic

karol121 napisal
nie mozliwe ze gowice z 1z zalozono da blok PD nie jest to mozliwe poniewaz oprócz powiekszonego kanalu olejowego tego najwiekszego to sa jeszcze dodatkowe 3 kanaly olejowe po stronie kole wydechowego i ssacego, ale tdi na pompie np ASV ma juz kanaly olejowe jak w bloku i glowicy PD zrobie zdjecie to pokaze
cowboy napisal
oryginalny 1Z miał chyba 230KM i przelatał sporo kilometrów na setapach od 130, 170, 190KM....potem było 255 KM na oryginalnym ALH
Adamm napisal
karol121, fakt moj blad, chodzilo mi o ALH /ASV glowice i dol od PD
karol121 napisal[/b]
tzn ile mial przejechane i jak ten ktos jezdzil z taka moca czy ja wogole wykorzystal bo mozna podnies moc na 200km i jezdzic wogole jej nie wykorzystujac, jestem ciekawy ile wytrzyma uklad tloko korbowy silnika 1z przy mocy np 150KM i 320Nm ile tysiecy czy km przy ostrej jezdzie butowaniu
Adamm napisal
karol121, moj wytrzymuje poki co 137 KM i 310 Nm (silnik poza wtryskami i softem to czysta seria)
a nie oszczedzam go czy to zimny czy cieply

kupujac je mialem 160 tys teraz mam 300 tys
moc 137 KM mam od ponad roku jak nie dluzej
