A co z tym przepływomierzem, teraz masz zniszczoną obudowę filtra i w najgorszym rokowaniu przepływomierz też.
Nie wiem jak jest z tą A6 ale skoro siedzi w niej ABK to pewnie przepływka też jest taka sama, dlaczego nie przełożyłeś najpierw przepływomierza skoro na VAGu miałeś błąd potencjometru?
[B4 2.0 ABK]Problemy z silnikiem , nie pali
Czy po wymianie aparatu zapłon został prawidłowo ustawiony?
Opisz jak go ustawialiście. Jakiego przyrządu używaliście?
Nie ma możliwości, żeby gdziekolwiek uzyskać odczyt 60 stopni na przyrządzie służącym do ustawiana zapłonu. Ewentualnie może być 90 stopni tylko wtedy jak się podepnie pod inny przewód zapłonowy.
Do jakiej wartości obrotow silnika sterownik pozostawał zablokowany w trakcie ustawiania zapłonu?
Opisz jak go ustawialiście. Jakiego przyrządu używaliście?
Nie ma możliwości, żeby gdziekolwiek uzyskać odczyt 60 stopni na przyrządzie służącym do ustawiana zapłonu. Ewentualnie może być 90 stopni tylko wtedy jak się podepnie pod inny przewód zapłonowy.
Do jakiej wartości obrotow silnika sterownik pozostawał zablokowany w trakcie ustawiania zapłonu?
Ostatnio zmieniony 21 mar 2009, 12:34 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.
Pali prawie normalnie bo ustawili zapłon na oko w zakresie 0-20 stopni, ale będzie strzelało zwłaszcza przy hamowaniu silnikiem. Uszczelnić wydech i ustawić poprawnie zapłon i będzie "OK".no tego niestety ci nie powiem ale auto juz pali ponoc normalnie ( nie wiem niebylem u kolegi) ale z tego co mowili auto pali juz normalnie ale strzela co chwile
Nie może być tak, że nieszczelnić na początku układu wydechowego powoduje zasysanie przez rozpędzone spaliny dodatkowego powietrza i specyficzne strzały niedopalonej mieszanki.
Sonda Lambda musi być "szybka".
Ponadto coś może być jeszcze nie tak z przepływomierzem, który powoduje zasilanie silnika nadmiarem paliwa, które ewentualnie dopali się w wydechu powodując strzały.
Regulacja przepływomierza to w tym przypadku to 90% sukcesu, pozostałe 10% to ewentualnie dziurawy tłumik.
Sonda Lambda musi być "szybka".
Ponadto coś może być jeszcze nie tak z przepływomierzem, który powoduje zasilanie silnika nadmiarem paliwa, które ewentualnie dopali się w wydechu powodując strzały.
Regulacja przepływomierza to w tym przypadku to 90% sukcesu, pozostałe 10% to ewentualnie dziurawy tłumik.