Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK]Problemy z silnikiem , nie pali

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 20 mar 2009, 09:25

A co z tym przepływomierzem, teraz masz zniszczoną obudowę filtra i w najgorszym rokowaniu przepływomierz też.

Nie wiem jak jest z tą A6 ale skoro siedzi w niej ABK to pewnie przepływka też jest taka sama, dlaczego nie przełożyłeś najpierw przepływomierza skoro na VAGu miałeś błąd potencjometru?

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 20 mar 2009, 18:54

a to dlatego ze przepływomierz był wymieniony zaraz po tym jak go rozsadziło na sprawny i cały ;)

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 mar 2009, 07:58

Czy po wymianie aparatu zapłon został prawidłowo ustawiony?
Opisz jak go ustawialiście. Jakiego przyrządu używaliście?
Nie ma możliwości, żeby gdziekolwiek uzyskać odczyt 60 stopni na przyrządzie służącym do ustawiana zapłonu. Ewentualnie może być 90 stopni tylko wtedy jak się podepnie pod inny przewód zapłonowy.
Do jakiej wartości obrotow silnika sterownik pozostawał zablokowany w trakcie ustawiania zapłonu?
Ostatnio zmieniony 21 mar 2009, 12:34 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 21 mar 2009, 12:32

no tego niestety ci nie powiem ale auto juz pali ponoc normalnie ( nie wiem niebylem u kolegi) ale z tego co mowili auto pali juz normalnie ale strzela co chwile

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 mar 2009, 12:37

no tego niestety ci nie powiem ale auto juz pali ponoc normalnie ( nie wiem niebylem u kolegi) ale z tego co mowili auto pali juz normalnie ale strzela co chwile
Pali prawie normalnie bo ustawili zapłon na oko w zakresie 0-20 stopni, ale będzie strzelało zwłaszcza przy hamowaniu silnikiem. Uszczelnić wydech i ustawić poprawnie zapłon i będzie "OK".

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 21 mar 2009, 12:41

uszczelnic tzn ?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 mar 2009, 12:46

Nie może być tak, że nieszczelnić na początku układu wydechowego powoduje zasysanie przez rozpędzone spaliny dodatkowego powietrza i specyficzne strzały niedopalonej mieszanki.
Sonda Lambda musi być "szybka".
Ponadto coś może być jeszcze nie tak z przepływomierzem, który powoduje zasilanie silnika nadmiarem paliwa, które ewentualnie dopali się w wydechu powodując strzały.

Regulacja przepływomierza to w tym przypadku to 90% sukcesu, pozostałe 10% to ewentualnie dziurawy tłumik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl