Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] dziwny błąd i silnik krokowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
hopek03
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2009, 12:35

[2.3 NG] dziwny błąd i silnik krokowy

Post autor: hopek03 » 20 mar 2009, 18:30

Witam sprawdzałem dzisiaj błędy w sterownikach i wyskakuje mi cały czas jeden błąd [ 4341 ] i mam pytanie co oznacza ten błąd szukałem i nie mogę znaleźć oznaczenia tego błędu pozdrawiam.Mam jeszcze pytanie czy warto kupić silnik krokowy w zamienniku czy lepiej orginał używka
Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, 22:51 przez hopek03, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Re: [2.3 NG] dziwny błąd

Post autor: Kornel » 20 mar 2009, 18:34

hopek03 pisze:Witam sprawdzałem dzisiaj błędy w sterownikach i wyskakuje mi cały czas jeden błąd [ 4341 ] i mam pytanie co oznacza ten błąd szukałem i nie mogę znaleźć oznaczenia tego błędu pozdrawiam.
Na pewno dobrze odczytałeś błędy :?:

hopek03
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2009, 12:35

Post autor: hopek03 » 20 mar 2009, 20:32

dobrze odczytałem i też mnie on zdziwił niema go w żadnej książce audi 80 :?:

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 21 mar 2009, 14:38

hopek03 pisze:dobrze odczytałem i też mnie on zdziwił niema go w żadnej książce audi 80 :?:
Nie tylko w książceo audi 80, ale patrzyłem też w innym spisie błędów i też go nie widziałem.

Dzieje ci się coś w ogóle z samochodem :?:

hopek03
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2009, 12:35

Post autor: hopek03 » 22 mar 2009, 12:20

miałem problem z zapalaniem na ciepłym silniku i brakiem mocy na wyższych obrotach powyżej 4000 obrotów ale problem został usunięty, teraz tylko jeszcze mam problem z wolnymi obrotami falują zawieszają się ale tylko czasami ,wydaje mi się że pada silnik krokowy był czyszczony ale to nic nie dało ,a błędy wyświetlałem z myślą że mi wyskoczy numer błędu silnika krokowego ale wyskoczył jakiś inny, dodam że nie mam lpg tylko benzyna.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 22 mar 2009, 20:56

Trudno powiedzieć pierwszy raz spotykam się z czymś takim, możliwe że jest coś nie tak z krokowym, mógłbyś spróbować podmienić go na inny i wtedy wybłyskać kompa.

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 23 mar 2009, 08:57

miałem problem z zapalaniem na ciepłym silniku i brakiem mocy na wyższych obrotach powyżej 4000 obrotów ale problem został usunięty
Mógłbyś opisać w czym był problem?

Co się tyczy falowania i zawieszania obrotów (tak do 1100rpm) to u mnie powodem było złe ustawienie zapłonu. Mechanior grzebał przy aparacie bez zablokowania kompa.

hopek03
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2009, 12:35

Post autor: hopek03 » 23 mar 2009, 20:34

kolego KorNoLio sprawdzę tak jak radzisz i wtedy się zobaczy, atak gdyby co to jakiego krokowca kupić nowa podróba czy używka orginał proszę o opinie to na przyszłość .Padre (LDZ), u mnie przyczynom był zacierający się tłoczek rozdzielacza paliwa w górnej czę tłoczka to była przyczyna spadku mocy a co do zapalania to podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa nie miała prądu i nie pompowała paliwa pod odpowiednim ciśnieniem[zbyt niskie ciśnienie i wtryski się nie otwierały] , sprawdziłem też ciśnienia paliwa w komorach dolnych i górnych rozdzielacza paliwa ,jakie ciśnienie jest utrzymywane w układzie po zgaszeniu silnika i podczas jego rozruchu , nie morze być ,ustawiłem też zapłon stroboskopem a nie na słuch ,sprawdziłem napięcia jakie podaje sterownik na elektryczny regulator ciśnienia paliwa, nie będę się rozpisywał na temat podstaw takich jak świece filtry itp. :-) kolego jakby coś to pisz podeśle ci dane jakie ciśnienia mają być i napięcia w tym układzie .

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 23 mar 2009, 23:23

Jesli tłoczek rozdzielacza w którumś miejscu zaciera, to powinien być wyczuwalny opór w pracy ramienia klapy. Dobrze mówie?
a co do zapalania to podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa nie miała prądu i nie pompowała paliwa pod odpowiednim ciśnieniem[zbyt niskie ciśnienie i wtryski się nie otwierały]
Acha, czyli zimny zapalał, bo uruchamiał się dodatkowy wtryskiwacz. Ciepły natomiast nie dostawał wogóle paliwa.

hopek03
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2009, 12:35

Post autor: hopek03 » 24 mar 2009, 17:18

Padre (LDZ) pisze:Acha, czyli zimny zapalał, bo uruchamiał się dodatkowy wtryskiwacz. Ciepły natomiast nie dostawał wogóle paliwa.
z tym zapalaniem to dokładnie tak jak piszesz w powyższym cytacie , nawet gdy pompa paliwa będzie pompować ale nie będzie odpowiedniego ciśnienia to nie zapali lub ciężko zapali na ciepłym ,a co do tego tłoczka to jak będzie minimalny opór to na ramieniu go nie poczujesz ,na zimnym silniku auto pojedzie całkiem dobrze a czym cieplejszy będzie silnik i temperatura powietrza to auto będzie mulić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl