[2.3 NG] dziwny błąd i silnik krokowy
[2.3 NG] dziwny błąd i silnik krokowy
Witam sprawdzałem dzisiaj błędy w sterownikach i wyskakuje mi cały czas jeden błąd [ 4341 ] i mam pytanie co oznacza ten błąd szukałem i nie mogę znaleźć oznaczenia tego błędu pozdrawiam.Mam jeszcze pytanie czy warto kupić silnik krokowy w zamienniku czy lepiej orginał używka
Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, 22:51 przez hopek03, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [2.3 NG] dziwny błąd
Na pewno dobrze odczytałeś błędy :?:hopek03 pisze:Witam sprawdzałem dzisiaj błędy w sterownikach i wyskakuje mi cały czas jeden błąd [ 4341 ] i mam pytanie co oznacza ten błąd szukałem i nie mogę znaleźć oznaczenia tego błędu pozdrawiam.
miałem problem z zapalaniem na ciepłym silniku i brakiem mocy na wyższych obrotach powyżej 4000 obrotów ale problem został usunięty, teraz tylko jeszcze mam problem z wolnymi obrotami falują zawieszają się ale tylko czasami ,wydaje mi się że pada silnik krokowy był czyszczony ale to nic nie dało ,a błędy wyświetlałem z myślą że mi wyskoczy numer błędu silnika krokowego ale wyskoczył jakiś inny, dodam że nie mam lpg tylko benzyna.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Mógłbyś opisać w czym był problem?miałem problem z zapalaniem na ciepłym silniku i brakiem mocy na wyższych obrotach powyżej 4000 obrotów ale problem został usunięty
Co się tyczy falowania i zawieszania obrotów (tak do 1100rpm) to u mnie powodem było złe ustawienie zapłonu. Mechanior grzebał przy aparacie bez zablokowania kompa.
kolego KorNoLio sprawdzę tak jak radzisz i wtedy się zobaczy, atak gdyby co to jakiego krokowca kupić nowa podróba czy używka orginał proszę o opinie to na przyszłość .Padre (LDZ), u mnie przyczynom był zacierający się tłoczek rozdzielacza paliwa w górnej czę tłoczka to była przyczyna spadku mocy a co do zapalania to podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa nie miała prądu i nie pompowała paliwa pod odpowiednim ciśnieniem[zbyt niskie ciśnienie i wtryski się nie otwierały] , sprawdziłem też ciśnienia paliwa w komorach dolnych i górnych rozdzielacza paliwa ,jakie ciśnienie jest utrzymywane w układzie po zgaszeniu silnika i podczas jego rozruchu , nie morze być ,ustawiłem też zapłon stroboskopem a nie na słuch ,sprawdziłem napięcia jakie podaje sterownik na elektryczny regulator ciśnienia paliwa, nie będę się rozpisywał na temat podstaw takich jak świece filtry itp. kolego jakby coś to pisz podeśle ci dane jakie ciśnienia mają być i napięcia w tym układzie .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Jesli tłoczek rozdzielacza w którumś miejscu zaciera, to powinien być wyczuwalny opór w pracy ramienia klapy. Dobrze mówie?
Acha, czyli zimny zapalał, bo uruchamiał się dodatkowy wtryskiwacz. Ciepły natomiast nie dostawał wogóle paliwa.a co do zapalania to podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa nie miała prądu i nie pompowała paliwa pod odpowiednim ciśnieniem[zbyt niskie ciśnienie i wtryski się nie otwierały]
z tym zapalaniem to dokładnie tak jak piszesz w powyższym cytacie , nawet gdy pompa paliwa będzie pompować ale nie będzie odpowiedniego ciśnienia to nie zapali lub ciężko zapali na ciepłym ,a co do tego tłoczka to jak będzie minimalny opór to na ramieniu go nie poczujesz ,na zimnym silniku auto pojedzie całkiem dobrze a czym cieplejszy będzie silnik i temperatura powietrza to auto będzie mulićPadre (LDZ) pisze:Acha, czyli zimny zapalał, bo uruchamiał się dodatkowy wtryskiwacz. Ciepły natomiast nie dostawał wogóle paliwa.