Panowie
Mam taki problem, iż wymieniałem teraz sworznie w przednim zawieszeniu i po ustawieniu geometrii na prawym kole sworzeń jest wysunięty w wachaczu max. na zewnątrz, a na lewym jest jest prawie max. do wewnątrz. I tu jest pytanie czy tak ma być i co może być tego przyczyną (zwrotnica) bo mi ciągnie trochę na prawo? :evil:
[B4 2.8 AAH] (wydruk) problem z położeniem sworzni w waczach
[B4 2.8 AAH] (wydruk) problem z położeniem sworzni w waczach
Ostatnio zmieniony 23 mar 2009, 18:33 przez artfx1, łącznie zmieniany 5 razy.
kolego artfx. byłeś przy tym jak ustawiali geometrie ? Geometra polega na ustawieniu zbieżności kół i kątów . zbieżność ustawia się przy regulacji końcówek drążka kierowniczego a kąty przy ustawieniu sworzni wachacza. jeśli ustawiał kąty to tak ma zostać. a co do ściągania na prawo to sprawdź ciśnienie w kołach na zimnych oponach . a jak nie pomoże to przełóż 2 koła z prawej strony tył na przód powinno pomóc w kilku przypadkach pomagało ,lewa stronę zostaw tak jak jest . a jak nie pomoże to z powrotem przełóż te koła tak jak były. daj znać czy pomogło. pozdr.
Pawlo997
1. nie byłem przy ustawieniu zbieżności ale mam wydruk
2. wiem jak się ustawia geoetrię
3. przednie lewe koło nie jest w osi tylnim lewym kołem, także prawdopodobnie wskazuje to na skrzywioną zwrotnicę :?:
Różnica położenia sworzni między prawa stroną a lewą jest dośc duża bo aż 1.5 cm to raczej tak nie powinno być no ale może się mylę i dlatego pytam :?:
[ Dodano: 2009-03-23, 17:22 ]
wydruk z geometrii
Kąty jak widać są ustawione ale lewe koło jest przesunięte w stronę silnika (do środka) względem prawego dokładnie o 8mm dziś mierzyłem z mechanikiem
1. nie byłem przy ustawieniu zbieżności ale mam wydruk
2. wiem jak się ustawia geoetrię
3. przednie lewe koło nie jest w osi tylnim lewym kołem, także prawdopodobnie wskazuje to na skrzywioną zwrotnicę :?:
Różnica położenia sworzni między prawa stroną a lewą jest dośc duża bo aż 1.5 cm to raczej tak nie powinno być no ale może się mylę i dlatego pytam :?:
[ Dodano: 2009-03-23, 17:22 ]
wydruk z geometrii
Kąty jak widać są ustawione ale lewe koło jest przesunięte w stronę silnika (do środka) względem prawego dokładnie o 8mm dziś mierzyłem z mechanikiem