Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Kat wtrysku.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 28 mar 2008, 15:11

pico pisze:Wtym jest właśnie problem ,Vag nie ruszy.Jestem tylko skazany na Deltaskan.Loguje napewno w BS.
A co z tymi wykresami potrafi się ktoś do tego odnieść ?
VAG ruszy - musi - zapoznaj sie z tym: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=73731

Nie ma co sie odnosic do wykresu - albowiem prezentuje nam wyznaczanie dynamicznego kąta wtrysku przez ECU.
Podstawą do prawidłowego ustawienia jest wartosc w VAG COM moduł "Engine" grupa 000 Basic Settings poz 2 ( 49-51 )

Pozdr

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 14 sty 2009, 19:52

u mnie kąt wtrysku wynosi 23 :oops:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 sty 2009, 20:52

bendzi40 pisze:u mnie kąt wtrysku wynosi 23 :oops:
Do korekty ;-)

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 14 sty 2009, 20:57

Solskier
dużo roboty z ta korekta i ile za to wołają

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 sty 2009, 21:18

bendzi40 pisze:dużo roboty z ta korekta i ile za to wołają
Nie popuszczasz 4 śruby, robisz ruch pompą w odpowiednia stronę w tym wypadku musisz przyśpieszyć zapłon, oczywiście wg komputera bądź na czujnik zegarowy. Skręcasz i po robocie, ceny różnie. W razie czego możesz udać się do mnie jak nie masz za daleko, jak coś to PW.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 22 mar 2009, 17:39

odgrzewam temat...

moglby ktos podac instrukcje korekty statycznego kata wtrysku za pomoca VagCom'a ?

Pozdrawiam

lukaszwaniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukaszwaniek » 22 mar 2009, 21:10

Gdzieś na grupach VW Golf jest to opisane. Tak w skrócie. Rozgrzewasz auto do 90 stopni. Ściągasz osłone górną silnika, pokrywę górną rozrządu. Z przodu pompy wtryskowej są trzy śróby, dwie z góry w jednej płaszyźnie i jedna na dole (mniejwięcej w trójkąt są ułożone). Ustawiasz koło z pompy wtryskowej w taki sposób żeby dwa większe otwory w tym kole ustwiły się na sróbę dolną i lewą. Te śróby odkręcasz nasadową 13 na krótkiej przedłużce. Oczkową trzynastką odkręcasz śróbę z prawego przodu pompy i tylną (trudny dostęp). Przekręcasz pompę w zależności jakie wskazania miałeś na VAGu jeżeli twoja wartość była 20 to przekręcasz w stronę silnika aby ją zwiększyć. Zaznacz sobie przed przekręceniem aktualne położenie potem przekreć koło 1 mm. Zakręć śróbę oczkową 13 z prawej strony pompy i sprawdź wartość najlepiej na wykresie TDI TIMING. Jeżeli jesteś blisko niebieskiej lini to wszystko poskręcaj jeżeli nie to popuść śróbę i przekręć pompą w odpowiednią strone.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 mar 2009, 22:25

dokładnie, tylko w Tdi timing wybierz model auta (Audi 80) i tam masz 3 rodzaje w zależności od roku produkcji i wersji softa więc wybierz swój (u mnie na Pierburgu był to >94r. ver. >09 i kąt przy 90st. to 65 a nie 49-51 :!: ) a domyślnie masz ustawione "All 1Z" <ok>

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 23 mar 2009, 10:55

Ross
Odpusc sobie TDI Timing - ustaw tak zeby w 000 Basic Settings bylo ~60 i bedzie palił od strzała... ;-)

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 23 mar 2009, 23:00

przemik, a skad Ci sie to 60 wzielo skoro fabrycznie ma byc ok 45 w porywach do maks 50?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 24 mar 2009, 01:53

Adamm mówimy o Audi 80 i mimo tego że 1Z to kąt początku wtrysku jest inny jak w VW ;-)

jak wejdziesz w Tdi timing to w prawym dolnym rogu zmień z "All 1Z" na występujący w innym samochodzie i zauważysz że dla Audi 80 są trzy inne wykresy i ten kąt co w "All 1Z" był na niebieskiej linii to w Audi będzie w okolicy czerwonej <ok>

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 24 mar 2009, 09:11

wykres wykresem dla mnie sie liczy wartosc w polu 2 grupy 000 BS

1Z to 1Z nie liczac tego na boshu bo tam faktycznie jest inaczej

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 24 mar 2009, 09:14

Adamm pisze:przemik, a skad Ci sie to 60 wzielo skoro fabrycznie ma byc ok 45 w porywach do maks 50
Adam
Poka mi te dane fabryczne ;-)
Adamm pisze:wykres wykresem dla mnie sie liczy wartosc w polu 2 grupy 000 BS
i bardzo slusznie - tez sie z tym zgadzam
Adamm pisze:1Z to 1Z nie liczac tego na boshu bo tam faktycznie jest inaczej
Inaczej czyli jak ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl