Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] Strowanie zamkiem z pilota - problem z podłączeniem

ODPOWIEDZ
mumin_ko5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 23 mar 2009, 18:43

[80 B3] Strowanie zamkiem z pilota - problem z podłączeniem

Post autor: mumin_ko5 » 23 mar 2009, 19:12

Witam,
Mam mały problem z montażem takiego ustrojstwa http://www.altad.com.pl/index.php?product_id=235

A mianowicie podłączam według Fig. 4 z dołączonego schematu czyli sterowanie plusem i minusem. Na razie podłączałem wszystko w przednie drzwi kierowcy. Od siłownika idą 3 kable, rozciąłem zielony z czarnym(chyba) i podłączyłem tam końcówki, do jednej strony białą do drugiej biało-czarną. Pomarańczowe do masy razem z czarnym, żółte do zasilania, czerwony również tylko na razie prowizorycznie, bezpośrednio do akumulatora. I niby wszystko działa, zamek się zamyka i otwiera ale, i tu pojawia się problem, po chwili (wydaje mi się, że po 3,5 sekundy, tak jak dla zamków pneumatycznych na sterowniku) zamek sam się zamyka. Czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć co jest źle?? Próbowałem wszystkich konfiguracji i nie chce działać tylko w tej jednej z tym problemem. I mam jeszcze jedną prośbę, czy może mi ktoś powiedzieć czy mogę podpiąć się pod światła awaryjne zamiast kierunków? I jaki kolor ma taki kabel.

Mimo, że nie jestem kompletnym laikiem to prosiłbym o dosyć dokładny opis co zrobić.

Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 23 mar 2009, 19:55

Też tak mialem jak zakładałem cz z allegro ;-) tylko zamykał się po jakiejś minucie :-o sam nie wiem jak to ma działać bo podłączałem wszystko dokładnie jak w opisie i tak działał-może tak powinno być wzorem nowych aut :-/

[ Dodano: 2009-03-23, 19:57 ]
Jak chcesz podpiąć się pod awaryjne to najlepiej pociągnąć napięcie od przerywacza kierunków

Awatar użytkownika
sylwiasty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 23 lis 2006, 01:28
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: sylwiasty » 24 mar 2009, 01:15

Witam! Tematów odnośnie podłączenia sterownika c-z było sporo na forum więc nie zdziw się jak temat zostanie zamknięty lub nawet usunięty.
Co do podłączenia to jeśli masz ori pneumatyczny c-z to powinieneś podłączyć wg schematu z rysunku E (fig.5) a czas impulsu ustawić na 3,5 sekundy.
Jaka jest różnica wg ciebie między kierunkami a awaryjnymi? W progu masz wiązkę instalacji, wyszukaj w niej przewody zielono/czarny i chyba biało/czarny (kolory przewodów najlepiej sprawdzić można przy samych lampach) i do nich podłącz przewody od sygnalizacji.

mumin_ko5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 23 mar 2009, 18:43

Post autor: mumin_ko5 » 24 mar 2009, 13:26

Próbowałem we wszystkich konfiguracjach i tylko ta działa a centralny mam orginalny... A co do innych tematów to czytałem i żaden mi nie pomógł...

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 24 mar 2009, 16:54

sprawdziłeś jakie impulsy generuje centralka przy zamykaniu?

mumin_ko5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 23 mar 2009, 18:43

Post autor: mumin_ko5 » 24 mar 2009, 16:58

Dzisiaj nie dam rady, mieszkam w Poznaniu a dzisiaj na zewnątrz armagedon grad, śnieg, deszcz, zimno a garażu nie mam więc sprawdzę jutro i napisze...

skitraszacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 16 sie 2007, 15:37
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: skitraszacz » 24 mar 2009, 18:49

A sprawdzałeś czy dzieje się to samo ale jak dasz na kabel od bagażnika (-) z aku ? wydaje mi się ze ten kabel należny podpiąć pod krańcówki drzwi (zazwyczaj jest to tez bagażnik) i kiedy otworzysz Centrale (wszystkie Rygle do góry) a nie otworzysz drzwi czyli nie dasz mu minusa(-) na ten kabel centralka po 3,5 sek zamyka drzwi automatycznie bo myśli ze to było przypadkowe otwarcie ??? może tak to działa ?? bo po co miał by iść jeden kabel do bagażnika ?? i to jeszcze opisany że tylko (-) ?? nie wydaje mi się żeby szedł do siłownika ? ale to tylko moja sugestia i mogę się mylić

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 27 mar 2009, 11:09

Zielono-czerwony przewód wychodzący ze słupka drzwi. Trzeba go przeciąć. Na stronę od drzwi podawany jest sygnał masy zamknij, a od strony pompki +12V otwórz.
Jak w Twoim FIG5 tylko że dokładnie odwrotnie czyli yellow- +12V, y/b - masa.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 27 mar 2009, 12:21

bandzior pisze:Zielono-czerwony przewód wychodzący ze słupka drzwi. Trzeba go przeciąć. Na stronę od drzwi podawany jest sygnał masy zamknij, a od strony pompki +12V otwórz.
Jak w Twoim FIG5 tylko że dokładnie odwrotnie czyli yellow- +12V, y/b - masa.
hej kolego.Jak sie nie myle ten sposob co opisujesz przecinajac ten przewod zielono czerwony to po tym zabiegu nie beda sie otwierac wszystkie drzwi otwierajac kluczykiem wiec te podlonczenie jak dla mnie jest bez sensu. Ale moze sie myle to niech mnie ktos poprawi . P.ozdrawiam

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 27 mar 2009, 13:07

Ze schematu który zamieściłeś wynika że centralka od pilotów w stanie "spoczynku" łączy te 2 kable i centralny z kluczyka działa.
Możesz t sprawdzić przed przecięciem kabla za pomocą omomierza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl