[80 B3] Strowanie zamkiem z pilota - problem z podłączeniem
[80 B3] Strowanie zamkiem z pilota - problem z podłączeniem
Witam,
Mam mały problem z montażem takiego ustrojstwa http://www.altad.com.pl/index.php?product_id=235
A mianowicie podłączam według Fig. 4 z dołączonego schematu czyli sterowanie plusem i minusem. Na razie podłączałem wszystko w przednie drzwi kierowcy. Od siłownika idą 3 kable, rozciąłem zielony z czarnym(chyba) i podłączyłem tam końcówki, do jednej strony białą do drugiej biało-czarną. Pomarańczowe do masy razem z czarnym, żółte do zasilania, czerwony również tylko na razie prowizorycznie, bezpośrednio do akumulatora. I niby wszystko działa, zamek się zamyka i otwiera ale, i tu pojawia się problem, po chwili (wydaje mi się, że po 3,5 sekundy, tak jak dla zamków pneumatycznych na sterowniku) zamek sam się zamyka. Czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć co jest źle?? Próbowałem wszystkich konfiguracji i nie chce działać tylko w tej jednej z tym problemem. I mam jeszcze jedną prośbę, czy może mi ktoś powiedzieć czy mogę podpiąć się pod światła awaryjne zamiast kierunków? I jaki kolor ma taki kabel.
Mimo, że nie jestem kompletnym laikiem to prosiłbym o dosyć dokładny opis co zrobić.
Z góry dzięki.
Mam mały problem z montażem takiego ustrojstwa http://www.altad.com.pl/index.php?product_id=235
A mianowicie podłączam według Fig. 4 z dołączonego schematu czyli sterowanie plusem i minusem. Na razie podłączałem wszystko w przednie drzwi kierowcy. Od siłownika idą 3 kable, rozciąłem zielony z czarnym(chyba) i podłączyłem tam końcówki, do jednej strony białą do drugiej biało-czarną. Pomarańczowe do masy razem z czarnym, żółte do zasilania, czerwony również tylko na razie prowizorycznie, bezpośrednio do akumulatora. I niby wszystko działa, zamek się zamyka i otwiera ale, i tu pojawia się problem, po chwili (wydaje mi się, że po 3,5 sekundy, tak jak dla zamków pneumatycznych na sterowniku) zamek sam się zamyka. Czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć co jest źle?? Próbowałem wszystkich konfiguracji i nie chce działać tylko w tej jednej z tym problemem. I mam jeszcze jedną prośbę, czy może mi ktoś powiedzieć czy mogę podpiąć się pod światła awaryjne zamiast kierunków? I jaki kolor ma taki kabel.
Mimo, że nie jestem kompletnym laikiem to prosiłbym o dosyć dokładny opis co zrobić.
Z góry dzięki.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Też tak mialem jak zakładałem cz z allegro tylko zamykał się po jakiejś minucie :-o sam nie wiem jak to ma działać bo podłączałem wszystko dokładnie jak w opisie i tak działał-może tak powinno być wzorem nowych aut
[ Dodano: 2009-03-23, 19:57 ]
Jak chcesz podpiąć się pod awaryjne to najlepiej pociągnąć napięcie od przerywacza kierunków
[ Dodano: 2009-03-23, 19:57 ]
Jak chcesz podpiąć się pod awaryjne to najlepiej pociągnąć napięcie od przerywacza kierunków
Witam! Tematów odnośnie podłączenia sterownika c-z było sporo na forum więc nie zdziw się jak temat zostanie zamknięty lub nawet usunięty.
Co do podłączenia to jeśli masz ori pneumatyczny c-z to powinieneś podłączyć wg schematu z rysunku E (fig.5) a czas impulsu ustawić na 3,5 sekundy.
Jaka jest różnica wg ciebie między kierunkami a awaryjnymi? W progu masz wiązkę instalacji, wyszukaj w niej przewody zielono/czarny i chyba biało/czarny (kolory przewodów najlepiej sprawdzić można przy samych lampach) i do nich podłącz przewody od sygnalizacji.
Co do podłączenia to jeśli masz ori pneumatyczny c-z to powinieneś podłączyć wg schematu z rysunku E (fig.5) a czas impulsu ustawić na 3,5 sekundy.
Jaka jest różnica wg ciebie między kierunkami a awaryjnymi? W progu masz wiązkę instalacji, wyszukaj w niej przewody zielono/czarny i chyba biało/czarny (kolory przewodów najlepiej sprawdzić można przy samych lampach) i do nich podłącz przewody od sygnalizacji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 16 sie 2007, 15:37
- Lokalizacja: Krosno Odrz.
A sprawdzałeś czy dzieje się to samo ale jak dasz na kabel od bagażnika (-) z aku ? wydaje mi się ze ten kabel należny podpiąć pod krańcówki drzwi (zazwyczaj jest to tez bagażnik) i kiedy otworzysz Centrale (wszystkie Rygle do góry) a nie otworzysz drzwi czyli nie dasz mu minusa(-) na ten kabel centralka po 3,5 sek zamyka drzwi automatycznie bo myśli ze to było przypadkowe otwarcie ??? może tak to działa ?? bo po co miał by iść jeden kabel do bagażnika ?? i to jeszcze opisany że tylko (-) ?? nie wydaje mi się żeby szedł do siłownika ? ale to tylko moja sugestia i mogę się mylić
hej kolego.Jak sie nie myle ten sposob co opisujesz przecinajac ten przewod zielono czerwony to po tym zabiegu nie beda sie otwierac wszystkie drzwi otwierajac kluczykiem wiec te podlonczenie jak dla mnie jest bez sensu. Ale moze sie myle to niech mnie ktos poprawi . P.ozdrawiambandzior pisze:Zielono-czerwony przewód wychodzący ze słupka drzwi. Trzeba go przeciąć. Na stronę od drzwi podawany jest sygnał masy zamknij, a od strony pompki +12V otwórz.
Jak w Twoim FIG5 tylko że dokładnie odwrotnie czyli yellow- +12V, y/b - masa.