[B3 2.0 16V] Odmawia współpracy
Oczywiście dzięki. Każda pomoc jest ważna.
A więc tak :
1. czujników były już 3 montowane i zawsze jest tak samo. Teraz został ori Bosch
2. byłem na kompie i pokazuje nic brak błędów
Pytanie mam takie czy jak zdjąłem klemę po wymianie czujnika to trzeba potem po odpaleniu czekać chwilę na wolnych obrotach czy można od razu jechać??
A więc tak :
1. czujników były już 3 montowane i zawsze jest tak samo. Teraz został ori Bosch
2. byłem na kompie i pokazuje nic brak błędów
Pytanie mam takie czy jak zdjąłem klemę po wymianie czujnika to trzeba potem po odpaleniu czekać chwilę na wolnych obrotach czy można od razu jechać??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
Bandzior szczerze Ci powiem ze nie mam zielonego pojecia, po wymianie sady wiem ze trzeba przeprowadzic adaptacje ale czy po wymianie czujnika temperatury?? hmm na pewno adaptacja nie zaszkodzi ale jadac rowniez ja przeprowadzisz tylko z tym ze musisz jechac jakies<jak dobrze pamietam> 25 km.
hmm jesli komputer nic nie wykazuje to lambda powinna byc sprawna, ale jej sprawdzenie nie zaszkodzi. A pytanie wykrecales swiece?? i jak bedziesz mial tylko mozliwosc to sprawdz sobie ta cewke.
hmm jesli komputer nic nie wykazuje to lambda powinna byc sprawna, ale jej sprawdzenie nie zaszkodzi. A pytanie wykrecales swiece?? i jak bedziesz mial tylko mozliwosc to sprawdz sobie ta cewke.
ja po wymianie czujnika i kabli od razu wyruszyłem na przejażdżkę, i o dziwo samochód przez jakiś czas się mulił, przerywał, dopiero jak delikatnie wcisnąłem gaz i obroty były rzędu 2000tyś autko zaskoczyło i problem minął...bandzior pisze:Pytanie mam takie czy jak zdjąłem klemę po wymianie czujnika to trzeba potem po odpaleniu czekać chwilę na wolnych obrotach czy można od razu jechać??
możliwe że trzeba zrobić coś takiego jak kolega radzi.krzysztofNH pisze:hmm na pewno adaptacja nie zaszkodzi ale jadac rowniez ja przeprowadzisz tylko z tym ze musisz jechac jakies<jak dobrze pamietam> 25 km.
Tak świece mam nowe Beru więc odpada jedynie kable są takie sobie ale muszę sprawdzić czy nie kosztują majątekkrzysztofNH pisze: A pytanie wykrecales swiece?? i jak bedziesz mial tylko mozliwosc to sprawdz sobie ta cewke.
U mnie po wymianie chodził na wolnych obrotach i w pewnym momencie obroty poszły w górę spadły do 900 i przeszły mu drgawki - mam nadzieje że na wieki wieków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
ja się podepnę pod temat ale mam pytanie :] czy objawy tego nie dostawania paliwa są takie że wkręca się normalnie ale tylko do 1200-1250 ? i jak się włączy niższy bieg to obroty spadną do tych wyżej wymienionych i tylko szarpie :-| a na wolnych chodzi normalnie.. dodam jeszcze że na obrotach ok 1000 jedzie się "normalnie" jeśli można taką jazdę na takich obrotach nazwać normalną no i bym zapomniał dodać najważniejszego że ja tak mam w Passacie b3 ale silnik 2.0 16V 136 km oznaczenie 9A
jeśli chodzi Ci o ten który jest przykręcony do pokrywy zaworów to odpowiada on za uruchomienie wentylatorów kiedy temp pod maska przekroczy jakieś 104 stopnie a zapłon jest wyłączony, gdzieś czytałem że ma to zapobiegać przegrzaniu wtrysków. ja wymieniłem swój na nowy ale jeszcze się jakoś nie wykazał, możliwe ze teraz jest po prostu za zimno i dopiero w lato daje to jakiś efekt...