Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16V] Odmawia współpracy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 24 mar 2009, 14:06

Oczywiście dzięki. Każda pomoc jest ważna.
A więc tak :
1. czujników były już 3 montowane i zawsze jest tak samo. Teraz został ori Bosch
2. byłem na kompie i pokazuje nic brak błędów

Pytanie mam takie czy jak zdjąłem klemę po wymianie czujnika to trzeba potem po odpaleniu czekać chwilę na wolnych obrotach czy można od razu jechać??

krzysztofNH
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: krzysztofNH » 24 mar 2009, 14:28

Bandzior szczerze Ci powiem ze nie mam zielonego pojecia, po wymianie sady wiem ze trzeba przeprowadzic adaptacje ale czy po wymianie czujnika temperatury?? hmm na pewno adaptacja nie zaszkodzi ale jadac rowniez ja przeprowadzisz tylko z tym ze musisz jechac jakies<jak dobrze pamietam> 25 km.
hmm jesli komputer nic nie wykazuje to lambda powinna byc sprawna, ale jej sprawdzenie nie zaszkodzi. A pytanie wykrecales swiece?? i jak bedziesz mial tylko mozliwosc to sprawdz sobie ta cewke.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 mar 2009, 15:01

bandzior pisze:Pytanie mam takie czy jak zdjąłem klemę po wymianie czujnika to trzeba potem po odpaleniu czekać chwilę na wolnych obrotach czy można od razu jechać??
ja po wymianie czujnika i kabli od razu wyruszyłem na przejażdżkę, i o dziwo samochód przez jakiś czas się mulił, przerywał, dopiero jak delikatnie wcisnąłem gaz i obroty były rzędu 2000tyś autko zaskoczyło i problem minął...
krzysztofNH pisze:hmm na pewno adaptacja nie zaszkodzi ale jadac rowniez ja przeprowadzisz tylko z tym ze musisz jechac jakies<jak dobrze pamietam> 25 km.
możliwe że trzeba zrobić coś takiego jak kolega radzi.

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 24 mar 2009, 15:33

krzysztofNH pisze: A pytanie wykrecales swiece?? i jak bedziesz mial tylko mozliwosc to sprawdz sobie ta cewke.
Tak świece mam nowe Beru więc odpada jedynie kable są takie sobie ale muszę sprawdzić czy nie kosztują majątek :/

U mnie po wymianie chodził na wolnych obrotach i w pewnym momencie obroty poszły w górę spadły do 900 i przeszły mu drgawki - mam nadzieje że na wieki wieków :)

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 mar 2009, 15:43

c
bandzior pisze:jedynie kable są takie sobie ale muszę sprawdzić czy nie kosztują majątek :/
kosztują ;-)
U mnie po wymianie chodził na wolnych obrotach i w pewnym momencie obroty poszły w górę spadły do 900 i przeszły mu drgawki - mam nadzieje że na wieki wieków :)
autko już działa?

krzysztofNH
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: krzysztofNH » 24 mar 2009, 17:29

Kaczy zgadzam sie kable wcale tanie nie sa szczegolnie ori :-/
Przylanczam sie do pytania autko dziala czy tylko drgawki mu przeszly??

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 24 mar 2009, 20:23

Działa i mam nadzieje że tak zostanie. Będę meldował o dalszych jego poczynaniach ale dopiero w czwartek bo teraz ma urlop :)

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 mar 2009, 20:57

bandzior pisze:Działa i mam nadzieje że tak zostanie
to świetnie, nie ma to jak zdrowa perełka... pozdrawiam <ok>

krzysztofNH
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: krzysztofNH » 24 mar 2009, 21:44

TaaaaK zgadzam sie niema to jak zdrowe Niunia i oby sie spisywala jak najlepiej;D
A swoja droga to jesli mozna wiedziec to ile daliscie za ten czujnik bo i mnie czeka wymiana a za ori u Glodyska krzykneli 115zl :-/ i nie wiem ale wydaje mi sie ze to tak troszke za duzo.

REX-io
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 03 kwie 2008, 22:22
Lokalizacja: Żurawce

Post autor: REX-io » 24 mar 2009, 23:00

ja się podepnę pod temat ale mam pytanie :] czy objawy tego nie dostawania paliwa są takie że wkręca się normalnie ale tylko do 1200-1250 ? i jak się włączy niższy bieg to obroty spadną do tych wyżej wymienionych i tylko szarpie :-| a na wolnych chodzi normalnie.. dodam jeszcze że na obrotach ok 1000 jedzie się "normalnie" jeśli można taką jazdę na takich obrotach nazwać normalną ;-) no i bym zapomniał dodać najważniejszego że ja tak mam w Passacie b3 ale silnik 2.0 16V 136 km oznaczenie 9A

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 25 mar 2009, 08:24

Za czujnik zapłaciłem 90 zeta.

A co do objawów to w ogóle nie chce pracować normalnie ani na wolnych ani nie wkręca się na obroty. Tak u mnie było.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 26 mar 2009, 10:20

krzysztofNH pisze:wymiana a za ori u Glodyska krzykneli 115zl
ja w Łowiczu zapłaciłem 70pln a wymienić możesz sobie sam, dostęp dość ciężki ale da rade <ok>

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 26 mar 2009, 15:28

Jeszcze jedno pytanie w temacie czujników.

Co to za on który siedzi z przodu silnika też wygląda jak jakiś czujnik ale hm...

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 26 mar 2009, 23:54

jeśli chodzi Ci o ten który jest przykręcony do pokrywy zaworów to odpowiada on za uruchomienie wentylatorów kiedy temp pod maska przekroczy jakieś 104 stopnie a zapłon jest wyłączony, gdzieś czytałem że ma to zapobiegać przegrzaniu wtrysków. ja wymieniłem swój na nowy ale jeszcze się jakoś nie wykazał, możliwe ze teraz jest po prostu za zimno i dopiero w lato daje to jakiś efekt... ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl