[2.0 8v 90KM ABT]dziwny spadek mocy, szarpanie
[2.0 8v 90KM ABT]dziwny spadek mocy, szarpanie
Witam,
Z racji tego ze nie potrafię znalesc podobnego tematu postanowiłem napisać nowy.
Mam audi avant z 2.0 8v 90KM ABT i borykam się z takim problemem:
rano gdy samochód jest zimny problemu żadnego nie ma,jedzie super;)
natomiast wystarczy ze silnik pochodzi parę minut i go wyłączę i znów zapale
zaczynają się schody. Przy ok 2 tys obrotów(obroty lekko spadną i samochód jedzie, następny bieg to samo) tak jakby silnik nie dostawał paliwa, traci moc.
Na niższych obrotach ok,i dzieje się tak na każdym biegu do czasu gdy silnik się nie zagrzeje.
Potem już jest w miarę ok ale niekiedy gdy się jedzie na 5 biegu czasami też odczuć lekkie szarpanie.
Nie wiem co zrobić, wymieniłem wszystkie filtry, świece są dobrze przepalone, przebić tez raczej nie ma.
Kiedyś czytałem ze może to być jakiś przekaźnik albo sonda lambda, nie wiem za co się zabrać i co pierw wymienić żeby nie pakować kasy na daremno.
Liczę na waszą pomoc i fachową poradę, POZDRAWIAM
Z racji tego ze nie potrafię znalesc podobnego tematu postanowiłem napisać nowy.
Mam audi avant z 2.0 8v 90KM ABT i borykam się z takim problemem:
rano gdy samochód jest zimny problemu żadnego nie ma,jedzie super;)
natomiast wystarczy ze silnik pochodzi parę minut i go wyłączę i znów zapale
zaczynają się schody. Przy ok 2 tys obrotów(obroty lekko spadną i samochód jedzie, następny bieg to samo) tak jakby silnik nie dostawał paliwa, traci moc.
Na niższych obrotach ok,i dzieje się tak na każdym biegu do czasu gdy silnik się nie zagrzeje.
Potem już jest w miarę ok ale niekiedy gdy się jedzie na 5 biegu czasami też odczuć lekkie szarpanie.
Nie wiem co zrobić, wymieniłem wszystkie filtry, świece są dobrze przepalone, przebić tez raczej nie ma.
Kiedyś czytałem ze może to być jakiś przekaźnik albo sonda lambda, nie wiem za co się zabrać i co pierw wymienić żeby nie pakować kasy na daremno.
Liczę na waszą pomoc i fachową poradę, POZDRAWIAM
sprawdź gumę pod wtryskiem oraz odepnij sondę lambda i się przejedź. sprawdź czy wąż powietrzny pod obudową filtra powietrza nie jest przerwany.
filtr paliwa też zmieniłeś?
kombinowałeś coś z wydechem?
jak silnik pracuje na biegu jałowym?
czy ta usterka powstała po jakiejś naprawie?
filtr paliwa też zmieniłeś?
kombinowałeś coś z wydechem?
jak silnik pracuje na biegu jałowym?
czy ta usterka powstała po jakiejś naprawie?
Ostatnio zmieniony 23 mar 2009, 19:45 przez grze, łącznie zmieniany 1 raz.
ale żeście się chłopaki zakręcili, filtr paliwa wymieniałem, z wydechem nic nie robiłem
Co do biegu jałowego- to czasem samochód jak stoi na luzie to zaczyna tracić obroty,chyba raz mi zgasł.
zauważyłem za na podobne dolegliwości to wymieniają sondę i jakiś przekaźnik 30???(w którym miejscu on jest i za ile go kupie???nowy)
Co do biegu jałowego- to czasem samochód jak stoi na luzie to zaczyna tracić obroty,chyba raz mi zgasł.
zauważyłem za na podobne dolegliwości to wymieniają sondę i jakiś przekaźnik 30???(w którym miejscu on jest i za ile go kupie???nowy)
Kolego, w moim poście tym na samej górze masz przecież poprawione o co dokładnie chodzi. posprawdzaj to wszystko o czym jest tam napisaneTomek0187 pisze:ale żeście się chłopaki zakręcili,
to w ABK, a nie w ABT i nie wymieniają tylko przylutowują...Tomek0187 pisze:i jakiś przekaźnik 30???
ps.
szukajka się kłania. to wszystko było wiele razy