Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8S]problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
najgosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:25
Lokalizacja: krakow

[80 B3 1.8S]problem z obrotami

Post autor: najgosia » 26 gru 2006, 15:37

mam problem z moim audi b3 1.8 na pojedynczym wtrysku.z symbolem 89.dziwna wersja z komputerem.problem polega na tym ze przy redukcji obroty spadaja praktycznie do zera.ale nie zawsze chodzi jak mu sie podoba.dzieje sie to tylko i wylacznie w zimie i kiedy jest wilgotno.w lecie nie ma zadnych problemow.wymienilismy w ubieglym roku wtrysk,sonde lambda i czujnik temperatury,ale w tym roku dzieje sie to samo.bardzo prosze o szybka pomoc. :idea:
Ostatnio zmieniony 26 gru 2006, 17:35 przez najgosia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 26 gru 2006, 19:17

Może przewody wysokiego napięcia są do wymiany!?

najgosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:25
Lokalizacja: krakow

dzieki

Post autor: najgosia » 26 gru 2006, 19:37

wymienilismy tez swiece kable kable orginalne w kwietniu tego roku i tydzien temu zmienilismy akumulator,czy ma to zwiazek z alternatorem bo jeden z wielu mechanikow nam powiedzial ze jest nieprawidlowy prad na wyjsciu,w jaki sposob mozemy sprawdzic przewody.czy powodem moze tez byc nieprawidlowa praca komputera? dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 26 gru 2006, 19:45

Na alternatorze od tyłu jest regulator napięcia może on jest do wymiany ale ciężko powiedzieć. Przewody trzeba wyjąć i sprawdzić ich opór. wartości dopuszczalne są w książce serwisowej (typu:"sam naprawiam") jest też ona w dziale download.

Awatar użytkownika
jarema
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarema » 30 gru 2006, 15:46

Może jest jakiś problem ze stykiem wolnych obrotów. Powinien znajdować się w urządzeniu wtryskowym. Jeśli pedał gazu jest zwolniony załącza się styk wolnych obrotów i komputer dawkuje paliwo w odpowiedni sposób. W momencie gdy taki styk jest rozłączony a pedał gazu, jest zwolniony to oczywiście że obroty mogą spadać ponieważ będzie podawany zły skład mieszanki do silnikia.

najgosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:25
Lokalizacja: krakow

Post autor: najgosia » 14 mar 2007, 09:21

jarema jakis ty genialny wiesz ze chyba masz racje :-D dobra ale co mam zrobic z tymi kablami?tzn.z pedalem gazu szczeliles w 10 robi takie"tik"i chodzi jak burza potem robi kolejne "tik"i go muli.myslelismy ze cylinder ale to juz sprawdzone i niestety nie wiec zobaczymy te kabelki co mowisz.nie wiem czemu ale mam wrazenie ze masz racje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl