Ja tylko podaje co przeczytałem na Forum. Sam bym na to nie wpadł...jaro812 pisze:no tak to patelnie w domu umyj- bez urazy
Dzięki za rady, zastosuję się jak tylko przyjdzie termostat
cobra pisze:Z chwilą złapania 90stC (np jazda w mieście) i przy osiaganiu wyższych prędkości (np trasa) temperatura na wskaźniku spada nawet do 70stC. Takie są objawy termostatu otwartego, lub jego całkowitego braku.
U mnie są właśnie takie objawy, tylko że po wymianie termostatuPABLO pisze:
U mnie był chyba uszkodzony w pozycji otwartej bo temperatura w czasie jazdy była ok.65-70stopni. Jak się zatrzymałem na światłach szybko rosła do ok 100 stopni. Ruszyłem i znowu szybko spadała. Napisałem chyba bo jak zmieniałem termostat to na zimnym silniku trzymał płyn i dopiero po wyjęciu go z obudowy mogłem dopiero zlać płyn z silnika. Po wymianie termostatu wszystko jest cacy. Temperatura szybko osiąga ok 87 stopni i nie zdażyło mi się żeby była niższa niż te 87 stopni. Jak stane na światłach to wzrasta do ok. 95 stopni.
kolego najlepiej było by podpiąć pod komputer i sprawdzić temperaturę bo przyczyną może być: wadliwy wskaźnik, wadliwy termostat lub wadliwy czujnik włączający wentylatory.może też być jednocześnie wadliwy termostat i czujnik.termostat puszcza za wcześnie a czujnik za wcześnie włącza wentylatory...tak więc możesz wymienić wszytkie te elementy albo podpiąć pod vag co wydaje mi się będzie tańsze niż wymiana wszystkiego po kolei...admish pisze:mnie są właśnie takie objawy, tylko że po wymianie termostatu
- przy jeździe temp jest około 68stC - 69stC
- na postoju nagrzewa się do 80 - 84stC po czym włącza się wentylator i ochładza znowu do około 70stC
tak chyba nie powinno być. Co muszę zrobić bo nie znalazłem tutaj adekwatnej odpowiedzi:(
ps. mechanik który wymieniał termostat mówi że nie wie dlaczego temp jest 70stC i żeby jechać do elektryka... :cry:
(dodam że przed wymianą termostatu cięzko było złapać 65-70stC także temp nieco się podniosła. Przy wymianie stary termostat był otwarty)