Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,3 NG] problem podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

[B4 2,3 NG] problem podczas jazdy

Post autor: grzechas_audi » 24 mar 2009, 11:26

witam. może ktoś mi doradzi co może dolagać. dokładnie mówiąc jadąc na obojętnie jakim biegu i mając 1200-1500 obrotów zaczyna szarpać, jak by silnik przy tych obrotach dostawał paliwo w jakiś minimalnych odstępach czasu. kolega ma 2,3 silnik i tak się nie dzieje... na wolnych obrotach samochód nierówno chodzi i wyczuwalne jest trzęsienie autem...a przedewszystkim jadąc troszeczke ostrzej auto zaczyna gasnąć gdy wrzuci się na luz lub po krótkim przytrzymaniu sprzęgła... poprostu obroty spadają i gaśnie. proszę o pomoc pozdrawiam

topgear68

Post autor: topgear68 » 25 mar 2009, 20:25

przeczysc silniczek krokowy

Awatar użytkownika
Joh_n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Joh_n » 25 mar 2009, 21:09

tak jak topgear68, mówi przeczyścić/wymienić silniczek krokowy, sprawdź filtr powietrza, świece (możne należy im się wymiana), przewody wys. napięcia (czy nie mają przebić na przykład) i co tam jeszcze.... aaa jak to nie pomoże to przepływomierz, coś z listy musi być niesprawne nie żeby wszystko :D :-P

Route 66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 454
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:58
Lokalizacja: Dunstable

Post autor: Route 66 » 25 mar 2009, 22:45

tak jak mowia koledzy,chociaz zacznij od sprawdzenia przewodow wys.napiecia,czy nie maja przebic.Chociaz regularny serwis typu filtry,swiece,olej co jakis czas jest wskazany ;-)

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 25 mar 2009, 23:28

A ja mówie że masz nieszczenly dolot na 100% :-P . Sprawdź cały, wszystkie rureczki. <ok>
NG tak ma że jak masz nieszczelność to to odrazu widać po pracy silnika.

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 26 mar 2009, 10:16

Route 66 pisze:tak jak mowia koledzy,chociaz zacznij od sprawdzenia przewodow wys.napiecia,czy nie maja przebic.Chociaz regularny serwis typu filtry,swiece,olej co jakis czas jest wskazany ;-)
sęk w tym że wszystkie filtry oleje itp były wymieniane jakiś czas temu, ale sprawdzić nie zaszkodzi

[ Dodano: 2009-03-26, 10:18 ]
slavocoupe pisze:A ja mówie że masz nieszczenly dolot na 100%
też o tym myślałem będzie to sprawdzane przez weekend, ogólnie wydaje mi się że wydech jest też nieszczelny ale wszystko będzie robione na dniach włącznie z usunięciem kata i zrobieniem przelotu

marcin645
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 22 paź 2008, 19:02

Post autor: marcin645 » 26 mar 2009, 11:42

koledzy pomozcie mam B4 2.6(gaz) i taki problem a mianowicie jak jade na jedynce i wrzuce dwojke i dam gazu do konca to auto mi szarpie;/ i potem jak dam na 3 to tak samo i na 4 tez nie raz;/ jaka moze byc przyczyna ??

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 26 mar 2009, 12:26

grzechas_audi pisze:wszystko będzie robione na dniach włącznie z usunięciem kata i zrobieniem przelotu
Uważaj z katem. Musisz zostawić sondę tak jak jest, bo jak coś schrzanisz to wtedy dopiero zacznie ci silnik kuleć.

[ Dodano: 2009-03-26, 12:29 ]
marcin645 pisze:koledzy pomozcie mam B4 2.6(gaz) i taki problem a mianowicie jak jade na jedynce i wrzuce dwojke i dam gazu do konca to auto mi szarpie;/ i potem jak dam na 3 to tak samo i na 4 tez nie raz;/ jaka moze byc przyczyna ??
Pewnie masz za dużą dawkę gazu ustawioną i się dławi gazem.
A na benzynie też tak masz czy tylko na gazie???

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 26 mar 2009, 12:47

slavocoupe pisze:Uważaj z katem. Musisz zostawić sondę tak jak jest, bo jak coś schrzanisz to wtedy dopiero zacznie ci silnik kuleć.
wiem wiem, mam śpeca od audi więc luzik, ja wiem on wie więc nie będzie źle :) ale dzięki za troske i porady :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl