Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Nie chce odpalic po wymiana filtra paliwa.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 26 mar 2009, 09:26

kamillomza pisze:jakiego plaka ? odpalilem go ale powietrze idzie razem z ropa w wezach i zaraz gasnie a potem widac jak sie cofa i znowu akumulator padl
Musiałeś coś źle skręcić lub uszczelka przepuszcza, zdarza się, że uszczelka się zawija, tak bywa z zamiennikami. Rozkręć i skręć wszystko z uwagą i bez pośpiechu.

Dobrze naładuj akumulator, najlepiej odepnij go i weź do domu na noc. Nalej ON do 1,5l butelki i odkręć węża do pompy paliwa, wsadź w butelkę i odpal auto niech pochodzi sobie chwile i pompa przetoczy nadmiar ON do filtra. Zgaś auto i podepnij węża. Spróbuj odpalić

kbk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2009, 12:33
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: kbk » 26 mar 2009, 14:26

kolego tak jak wyżej pisali weź fure na hol z tym ,że pal z czwartego biegu jest najbezpieczniej że pasek nie przeskoczy ja tak już kilka razy fure paliłem fura zatrybiła po kilkudziesięciu metrach powodzonka

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 26 mar 2009, 15:04

jak już masz taki padnięty akumulator to zrób ten manewr z butelką i niech trochę pochodzi silnik żeby się troche zagrzał i olej się rozprowadził ;-) plaka lub samostart nie zaszkodzi u Ciebie użyć, pryśnij w kolektor ssący i skręć wszystko a jak zagrzeją świece to odczekaj z minutę żeby wystygły i dopiero kręć na plaku <ok>

a jeszcze jak przykręcasz filtr to uszczelka nie może być sucha :!: trzeba ją zwilżyć paliwem a najlepiej kropelką oleju ;-)

kamillomza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2009, 19:28

Post autor: kamillomza » 26 mar 2009, 19:44

no i odpali,l hol nie pomógł ciegnelem palilem z 2 biegu i tak gasł , odkręciłem ta śrubę co jest na pompie na klucz 10 zalalem w filtr ropy do pelne podkrecalem te 2 sruby na klucz 17 na pompie wtryskowej co węzę od nich idą ,odpaliłem przepompowalo sie paliwo i juz nie ma nic powietrza w wezach

[ Dodano: 2009-03-26, 19:50 ]
hmmm po jednej stronie kapnęło na uszczelkę troche ropy

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 26 mar 2009, 20:47

czyli się dało <ok>

Awatar użytkownika
misiek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: Gdansk - Penarth
Kontakt:

Post autor: misiek_gda » 26 mar 2009, 22:52

a z tym holem od kiedy ciaga sie diesla ?? rozrzad zbyc caly?

Krzysztoflk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 29 gru 2008, 15:48
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: Krzysztoflk » 27 mar 2009, 06:38

Kiedys kolega tak mniał tez po wymianie filtra w 1.9tdi niby wszystko okay a nie chciał odpalic nawet na chol tylko biały dym oddał do mechaniora wymienił mu sterownik na pompie niewiem czemu tą plastikowa kostke przy pompie powiedział mu ze padła i nie podaje paliwa i nie dodaje gazu no i 500zeta skasował.Teraz czytałem ze mozna samemu odkrecic przeczyscic nastawnik i ustawic bedzie okay.Ale pytaj bardziej na forum bardziej wtajemniczonych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl