[80 B4 2.0 ABT] Gubie prad
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
[80 B4 2.0 ABT] Gubie prad
witam mam taki problem: moja niunka ma "niedobory pradu we krwi" a dokladnie to sytuacja wyglada tak odpalam ja obroty na poziomie ok 500 i fura cala lata pochodzi chwile i same wchodza na ok 800 900 looz podczas jazdy lekko przerywa ale jeszcze znosnie a jak juz wlacze np swiatla do tego nawiew i powiedzmy klime to samochod skacze jak glupi tz tak jak by gasl i sie odpalal :shock: na pych z "szarpnieciem" a jak stane na swiatlach to spadaja obroty na 500 lecz z regoly gasnie :evil: szczeze to ma odsc bo samochod dostaje w gaz a brak mu mocy co moze byc przyczyna??
wymienilem: aparat zaplonowy, kable, swiece, filtry, czujniki w kroccu, aparat wtryskowy, silnik krokowy(mimo wszystko obroty czasami dalej faluja) pozdrawiam dzieki za pomoc
wymienilem: aparat zaplonowy, kable, swiece, filtry, czujniki w kroccu, aparat wtryskowy, silnik krokowy(mimo wszystko obroty czasami dalej faluja) pozdrawiam dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2007, 19:43 przez homer, łącznie zmieniany 1 raz.
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
a gdzie to jest ten regulator napiecia?? bo takto sobie bym to zakupil tylko nie wime gdzie sie to znajdujechips pisze:Szczotki i regulator napięcia, ale nie są to drogie rzeczy
dzisaj drugi raz sprawdzalem i napiecie jest ok i masy tez ni egubi juz sam nie wime moze to ten regulator napiecia o ktorym mowisz :roll:
i nie chodzi chyba o regulator napiecia ten co jest odpowiedzialny za wskazniki temp i poziomu paliwa?? bo te sa w pozadku :mrgreen:
Alternator używany na Allegro to wydatek ok. 120 - 150 PLN. Nowe szczotki w podróbce to ok. 30 PLN, Hella- 80 PLN Bosch ok. 150 PLN.
Zanim wpakujesz kasę to sprawdź ten przekaźnik od zasilania sterownika silnika.
Naładuj akumulator do pełna odpal auto i zobacz czy objawy będą podobne. Jeżeli wystąpią ponownie to wina nie będzie po stronie alternatora. Sprawny naładowany akumulator powinien wytrzymać takie zmienne obciażenie dosyc długo.
Ja bez ładowania, jadac na światłach mijania przejechałem ostatnio 150 km a auto ani nie gasło i nie szarpało.
Zanim wpakujesz kasę to sprawdź ten przekaźnik od zasilania sterownika silnika.
Naładuj akumulator do pełna odpal auto i zobacz czy objawy będą podobne. Jeżeli wystąpią ponownie to wina nie będzie po stronie alternatora. Sprawny naładowany akumulator powinien wytrzymać takie zmienne obciażenie dosyc długo.
Ja bez ładowania, jadac na światłach mijania przejechałem ostatnio 150 km a auto ani nie gasło i nie szarpało.
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
okej ale powiedz mi gdzie ja go znajde?? gdzie dokladnie jest to ustrojstwo o ktorym piszesz i jak wyglkada czy da rade wymienic samemu czy trzeba fachury albo jakim ma numer co kolwiek po czymgo znajde poznam najlepiej zdjecie bym prosilczarekj pisze:Alternator używany na Allegro to wydatek ok. 120 - 150 PLN. Nowe szczotki w podróbce to ok. 30 PLN, Hella- 80 PLN Bosch ok. 150 PLN.
Zanim wpakujesz kasę to sprawdź ten przekaźnik od zasilania sterownika silnika.
Naładuj akumulator do pełna odpal auto i zobacz czy objawy będą podobne. Jeżeli wystąpią ponownie to wina nie będzie po stronie alternatora. Sprawny naładowany akumulator powinien wytrzymać takie zmienne obciażenie dosyc długo.
Ja bez ładowania, jadac na światłach mijania przejechałem ostatnio 150 km a auto ani nie gasło i nie szarpało.