

wymienilem: aparat zaplonowy, kable, swiece, filtry, czujniki w kroccu, aparat wtryskowy, silnik krokowy(mimo wszystko obroty czasami dalej faluja) pozdrawiam dzieki za pomoc
a gdzie to jest ten regulator napiecia?? bo takto sobie bym to zakupilchips pisze:Szczotki i regulator napięcia, ale nie są to drogie rzeczy
okej ale powiedz mi gdzie ja go znajde?? gdzie dokladnie jest to ustrojstwo o ktorym piszesz i jak wyglkada czy da rade wymienic samemu czy trzeba fachury albo jakim ma numer co kolwiek po czymgo znajde poznam najlepiej zdjecie bym prosilczarekj pisze:Alternator używany na Allegro to wydatek ok. 120 - 150 PLN. Nowe szczotki w podróbce to ok. 30 PLN, Hella- 80 PLN Bosch ok. 150 PLN.
Zanim wpakujesz kasę to sprawdź ten przekaźnik od zasilania sterownika silnika.
Naładuj akumulator do pełna odpal auto i zobacz czy objawy będą podobne. Jeżeli wystąpią ponownie to wina nie będzie po stronie alternatora. Sprawny naładowany akumulator powinien wytrzymać takie zmienne obciażenie dosyc długo.
Ja bez ładowania, jadac na światłach mijania przejechałem ostatnio 150 km a auto ani nie gasło i nie szarpało.